Onnittelut hankinnan johdosta!
Jotain olisi voinut kommentoida tuonne aiemminkin mutta nyt lomalla on tuo netti ollut vähemmällä käytöllä, kännykän varassa..
Ei muuta ku kovaa ajoa ja laitahan kokemuksia miltä gessu tuntuu.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Onnittelut myös täältä
Itselläni on Adventuren lasi ja Arain / korvatulppien kanssa ihan ok.
Pituutta 178 cm , istuin edestä ylä-asennossa , takareunasta ala-asennossa.
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Mukava pyörähän se, sopii ainakin minulle.
Suhinat ja pauke häiritsi meikäläistäkin, MRA X-screen toi helpotuksen. Olikohan peräti niin, että Givi AirFlow ei tohon adv versioon sovi niiden ilmanohjainten vuoksi?
Isot onnittelut täältäkin. Hyvän valinnan teit.
Nyt vaan varustelemaan GeSsuA, ja näillä pääseekin jo kivasti alkuun![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Tänään tuli taas hienossa kelissä testailtua GSA:ta 300 kilsan verran. On se hiano peli kyl.Vielä kun pärsse tottuu, häntäluu ei selvästikkään tykkää. Niin ja tulppia pakko pitää. kun ois edes 5cm pää alempana niin ois tod. hiljaista. 189 senttiselle ei hyvä toi pleksi. Onko joku kokeillut ottaa säätöpaloista ne pykälät pois? Sais vissiin pleksin enemmän pystyyn. Luin joskus MP1 lehdestä Saanon tehneen niin testipyörälle.
Pitääpä kokeilla sahata ne pykälät pois. Kun ei oikein mielellään laittais mitään ylimääräisiä lirputtimia pleksiin kiinni, eikä varsinkaan sellaista ladonoven kokoista tarvikepleksiä. Tuo giwin virityskin on aika iso. Joo ja toi väritys on tietty makuasia, rehellisyyden nimissä, olisin mieluiten ottanut keltaisen, vaan ei ollut tarjolla. Väristä viis hieno peli ajella ja ainakin löytää omansa muiden joukosta![]()
Kilsoja kertyy. Jo 500 km ajettu "juhlamallilla" Yksi asia vähän käihertää mieltä. En tiedä kuvittelenko vai kuuntelenko liian tarkkaan mutta Vitosvaihteella ajaessa kuuluu sellainen jotenkin vouvaava ääni, nouseva ja laskeva, ei tasainen, ikäänkuin renkaat ulvois, ääni kuuluu kuitenkin vain vitosella noin 2500rmp ylöspäin. Pitääkö nyt huolestua jostain laatikko ta perä ongelmastaPyörä kuitenkin uuden karhea -11 ja ajettu 14000km ja kympin huoltokin tehty. Taidan olla liian herkkäkorvainen, toivottavasti.
Oisko sama kun stormilla maksaa 139€ oletko miten pitkä? Ois kiva tietää toimiiko oikeasti, ei viittis kokeiluista maksaa.
Tulipa tänään aloitettua R1200GSAn sisäänajo.
Ensimmäisellä rupeamalla kertyi 101km. Mukava on; vielä kun oppisi käyttämään kaikkia ominaisuuksia.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)