Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Onnittelut hankinnan johdosta!

    Jotain olisi voinut kommentoida tuonne aiemminkin mutta nyt lomalla on tuo netti ollut vähemmällä käytöllä, kännykän varassa..

    Ei muuta ku kovaa ajoa ja laitahan kokemuksia miltä gessu tuntuu.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #32
    Onnittelut myös täältä

    Itselläni on Adventuren lasi ja Arain / korvatulppien kanssa ihan ok.
    Pituutta 178 cm , istuin edestä ylä-asennossa , takareunasta ala-asennossa.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  3. #33
    Mukava pyörähän se, sopii ainakin minulle.

    Suhinat ja pauke häiritsi meikäläistäkin, MRA X-screen toi helpotuksen. Olikohan peräti niin, että Givi AirFlow ei tohon adv versioon sovi niiden ilmanohjainten vuoksi?
  4. #34
    Isot onnittelut täältäkin. Hyvän valinnan teit.
    Nyt vaan varustelemaan GeSsuA, ja näillä pääseekin jo kivasti alkuun
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  5. #35
    Tänään tuli taas hienossa kelissä testailtua GSA:ta 300 kilsan verran. On se hiano peli kyl. Vielä kun pärsse tottuu, häntäluu ei selvästikkään tykkää. Niin ja tulppia pakko pitää. kun ois edes 5cm pää alempana niin ois tod. hiljaista. 189 senttiselle ei hyvä toi pleksi. Onko joku kokeillut ottaa säätöpaloista ne pykälät pois? Sais vissiin pleksin enemmän pystyyn. Luin joskus MP1 lehdestä Saanon tehneen niin testipyörälle.
  6. #36
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    Onko joku kokeillut ottaa säätöpaloista ne pykälät pois? Sais vissiin pleksin enemmän pystyyn. Luin joskus MP1 lehdestä Saanon tehneen niin testipyörälle.
    Sahasin säätöpaloista ne pykälät pois ja melu laski. Tosin mulla on 5 cm madallettu satula ja pituuttakin vain 176 cm. Ei siinä mitään häviä jos säätöpalat sahaa ja kokeilee miten toimii.
  7. #37
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    Nonni!
    Nyt on valkoinen -11 GSA 30v "juhlamalli" hommattu Heti kävin vetäisemässä sadan kilsan lenkin. Hyvällehän tuo maistui. Katteen pleksi on kyllä liian matala tai sitä ei saa tarpeeksi pystyyn, humisee potassa ja korvissa ikävästi.
    Tuo juhlamalli on kyllä todella onnistunut väritykseltään ja varmasti hieno peli. Eikä tule ihan joka nurkalla samanlaista vastaan. Onnea uudelle.
  8. #38
    Pitääpä kokeilla sahata ne pykälät pois. Kun ei oikein mielellään laittais mitään ylimääräisiä lirputtimia pleksiin kiinni, eikä varsinkaan sellaista ladonoven kokoista tarvikepleksiä. Tuo giwin virityskin on aika iso. Joo ja toi väritys on tietty makuasia, rehellisyyden nimissä, olisin mieluiten ottanut keltaisen, vaan ei ollut tarjolla. Väristä viis hieno peli ajella ja ainakin löytää omansa muiden joukosta
  9. #39
    Kilsoja kertyy. Jo 500 km ajettu "juhlamallilla" Yksi asia vähän käihertää mieltä. En tiedä kuvittelenko vai kuuntelenko liian tarkkaan mutta Vitosvaihteella ajaessa kuuluu sellainen jotenkin vouvaava ääni, nouseva ja laskeva, ei tasainen, ikäänkuin renkaat ulvois, ääni kuuluu kuitenkin vain vitosella noin 2500rmp ylöspäin. Pitääkö nyt huolestua jostain laatikko ta perä ongelmasta Pyörä kuitenkin uuden karhea -11 ja ajettu 14000km ja kympin huoltokin tehty. Taidan olla liian herkkäkorvainen, toivottavasti.
  10. #40
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    Kilsoja kertyy. Jo 500 km ajettu "juhlamallilla" Yksi asia vähän käihertää mieltä. En tiedä kuvittelenko vai kuuntelenko liian tarkkaan mutta Vitosvaihteella ajaessa kuuluu sellainen jotenkin vouvaava ääni, nouseva ja laskeva, ei tasainen, ikäänkuin renkaat ulvois, ääni kuuluu kuitenkin vain vitosella noin 2500rmp ylöspäin. Pitääkö nyt huolestua jostain laatikko ta perä ongelmasta Pyörä kuitenkin uuden karhea -11 ja ajettu 14000km ja kympin huoltokin tehty. Taidan olla liian herkkäkorvainen, toivottavasti.
    Renkaat ne on. Sitä toi RT:kin tekee.
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  11. #41
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    Pitääpä kokeilla sahata ne pykälät pois. Kun ei oikein mielellään laittais mitään ylimääräisiä lirputtimia pleksiin kiinni, eikä varsinkaan sellaista ladonoven kokoista tarvikepleksiä. Tuo giwin virityskin on aika iso. Joo ja toi väritys on tietty makuasia, rehellisyyden nimissä, olisin mieluiten ottanut keltaisen, vaan ei ollut tarjolla. Väristä viis hieno peli ajella ja ainakin löytää omansa muiden joukosta
    MRA Vario Touring Screen on pienempi kuin normi-Gessun oma pleksi, mutta hiljainen.
  12. #42
    Tarkoitatko siis tätä
  13. #43
    Oisko sama kun stormilla maksaa 139€ oletko miten pitkä? Ois kiva tietää toimiiko oikeasti, ei viittis kokeiluista maksaa.
  14. #44
    Tulipa tänään aloitettua R1200GSAn sisäänajo.
    Ensimmäisellä rupeamalla kertyi 101km. Mukava on; vielä kun oppisi käyttämään kaikkia ominaisuuksia.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  15. #45
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Tulipa tänään aloitettua R1200GSAn sisäänajo.
    vesigessu? menee kohta puurot ja vellit sekaisin, kun molemmat mallit pyörii samoissa ketjuissa.. vaikkei kummassakaan edes ole (veto)ketjua.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  16.  
  17. #46
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Tulipa tänään aloitettua R1200GSAn sisäänajo.
    Ensimmäisellä rupeamalla kertyi 101km. Mukava on; vielä kun oppisi käyttämään kaikkia ominaisuuksia.
    Onnitelut loistovalinnasta
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12