Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Olisiko aika perustaa matkamotoristijaos?Tänä kesänä olen huomannut orkkilaisia kokoontumisajossa jos kerholla olisi jaos voisi tulevia kokoontumisajoja säätää yhdessä, laittaa teltat saman lipun alle ja yhteisajossa niputtaa pyörät letkaan.Nythän kaikki jotka käyvät kokoontumisajossa ovat omissa oloissaan.Viimeksi kävin Finitassa ja sielläkin oli pari pyörää joissa orgin logot.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  2. #2
    Lainaa poku kirjoitti Katso viesti
    Olisiko aika perustaa matkamotoristijaos?Tänä kesänä olen huomannut orkkilaisia kokoontumisajossa jos kerholla olisi jaos voisi tulevia kokoontumisajoja säätää yhdessä, laittaa teltat saman lipun alle ja yhteisajossa niputtaa pyörät letkaan.Nythän kaikki jotka käyvät kokoontumisajossa ovat omissa oloissaan.Viimeksi kävin Finitassa ja sielläkin oli pari pyörää joissa orgin logot.
    Poku hei.... sähän tiedät tän.... tärkeämmät asiat ensiksi!

    .... että eiköhän tuolla "matkailu" rintamalla ole "raporttien pohjalta" enempi huutavaa
    tilausta exhibionistimotoristijaokselle

    Matkamotoristit varmaan saa asiansa hoidettua ihan hyvin nykyiselläkin alustalla .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Hyvä keskustelunavaus! Toivotaan, että poikii jotain konkreettista. Voisiko tämä jopa olla tulevaisuudessa "sitä jotain muuta", mitä aina vuosikokouksissa kysellään.
    Superbike #7
  4. #4
    Meitä on monta, mutta niin on kerhojakin. Silti kannatettava ajatus.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  5. #5
    Onko matkamotoristille määritelmää?
    -juha-
  6. #6
    On, jokainen joka pitää itseään matkamotoristina on sellainen

    Pitääkö tässä alkaa kyhäillä jotain ORGgiperse-sydeemiä jolla erotetaan ne tosi matkaajat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #7
    Lainaa juhhyto kirjoitti Katso viesti
    Onko matkamotoristille määritelmää?
    Britit sen keksivät jo joskus 20-30 luvulla kun maailmaa pystyi valloittamaan kahden pyörän päältä.Aikoinaan siitä oli Classikissa juttukin,oisko 70-luvulla.MP maailman jaloin asia,sanoo Tourinki.Eiköhän sillä ole jotain tekemistä,ei nopeuden,eikä kilpailun vaan moottoripyöräfilosofian kanssa.Viis veisataan merkistä tai kuutioista ja nautitaan itse matkanteosta.Itse olen kiertänyt kokoontumisajoissa 70 luvun alusta ja kierrän vieläkin koti ja ulkomailla, toki tulee matkaa tehtyä ilman sen suurempaa kohdettakaan.Matkalla-siinä se on ja silmät auki.
    Näissä kesän kokkareissa olen tavannut Orkkilaisia ja jutustellut että oishan siinä ideaa, tulla kokoontumisajoon ja ryhmittyä oman lipun alle.Kerho on nyt sen ikäinen että olis aika ainakin ajatella.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  8.  
  9. #8
    Voisi perustaa myös sellaisen, kun "työmatkamotoristijaos". Osalliset eivät tosin tapaa koskaan, koska ovat aina töissä taikka kotona.