Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    elikkä pyörä tuli korjauksesta tossa helmikuulla ja heti liikkeessä kaveri sano että osa ledeistä hajos irrottaessa, eikä korvaa?
    no niiltä olí myös irrottaessamennyt lämpöanturi ihan tohjoksi proppuadaptereineen ja öljypohjastakin kierteet irrottaessa,
    olivat laittaneet helicoilin öljypohjaan, vakioöljypropun tilalle ja uudet öljyt sisälle, antoivat sen rikkinäisen anturin käteen ja kerto jutut ja sano että se vian korjaaminen maksaisi sitten xxx euroa, ilmoitin kaverille että pyörähän oli vakuutusyhtiön maksamassa korjauksessa ja kaikki mitä sinä rikot siitä sinä maksat,
    Sitten ne sieltä vielä lykkäsivät vääränmallisen kahvanpainon käteen että "tommonen sieltä tuli" laittovat sen minun vakuutuksesta vaikka minä en sillä osalla tee mitään.
    Noo, Tampereella sitten kun oltiin niin selvisi MotorPower - liikkeessä että WheelGoodilta ovat tilanneet osat minun pyörään sieltä tampereelta ja ettei siinä tilauksessa täsmännyt mitkään varaosanumerot, ja että ne oli kattonu Erikoisäänenvaimentimen hintaa Vakio kokoputkiston hinnalla, oikeanpulen etukatteen hintaa koko keulan hinnalla..
    No kun minä sen pyörän sitten kolmen kuukauden odottelun jäölkeen sain talliin niin ensimmäisenä huomaan että sähköt on päin P:tä, johtoja poikki, jne. ensiksi kolme tuntia selvitän sitä sotkua ja saan johdot kuntoon niin huomaan että ajovalot ei toimi (Xenon) , no sieltähän roikkui maajohto irtonaisena, eikun keulaa purkamaan...

tämmöstä pientä että se firma on viimeinen paikka mihinkä pyöräni vien.......
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
    Ota nyt hyvä mies yhteyttä omaan vakuutusyhtiöösi ja pyydä niitä tarkastamaan pyöräsi, ennen kuin enempää itse remppaat sitä.
    Ei nekään huvikseen maksele liikkeiden toilailuja.
    Pyörän tulee olla kunnossa jos kerran vakuutusyhtiö niin on määrännyt korjausluvassaan!
    Kawasaki ZRX 1100 -98

Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
    luulis et ei internet aikakautena suomessa yhelläkään firmalla olis varaa häröillä.vahinkoja tietysti sattuu kaikille mutta selkee asiakkaan vedättäminen ja siitä kiinnijäämisen riski on niin suuri et se muutaman 100e hyöty on menetetty nopeesti samoten kun koko yritystoimintakin.tälläset keskustelu säikeet kun leviää keskustelupalstoilla niin rupee yrityksen ovista saranat pahasti ruostumaan,lukeekohan yritysten pyörittäjät näitä saitteja?? mä ainakin lukisin jos olisin yrittäjä
    niinpä...
    eikä noilla oikeastaan ole minulle nyt enää väliä että seuraavalla kerralla sitten viisammin....
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
    Oliko topicin aloittaja reklamoinut liikettä/yrittäjää, vai jäänyt vain asentajan juttujen varaan??
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Ei tommosta pidä hyväksyä. Itellä ei kyllä tulis mieleenkään alkaa itse korjailemaan, jos liikkeessä on sössitty asiat. Soittoa vaan liikkeeseen ja vaatimukset kaiken korjaamisesta pikana. Jos eivät suostu, niin sitten asiaa eteenpäin muuta kautta. Ihme touhua kyllä liikkeeltä, jos ensin rikotaan ja sitten vaaditaan maksua korjauksesta.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  7.  
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tulipa tämmöinen ketju vastaan. Pulju oli tuossa naapurissa, vaan taitaa perseilyt olla lopussa. Paha sai palkkansa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.