Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemusta paljonko pa-pumppu kestää kilometrejä. Mites tuo jännitesäädin, kestääkö miten pitkään. Tuota vesipumppua tulee joskus myös mietittyä kun ajelee 80000 km ajetulla pyörällä, kaukaa kotoa.
    Mopoilua vuodesta 1971.
  2. #2
    Oman FJR:n mittarissa 136 tkm eikä ole ollut murheita noiden kanssa. Huoletonta menoa on kyllä muutenkin ollut. Jotenkin jäänyt sellainen kuva, että Hondat on noista rikkoontuneista jännitteensäätimistä enempi kärsineet.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  3. #3
    Mulla kans 80tkm ajettu 07, ei ole ilmennyt ongelmia ja alkuperäinen akkukin vielä.
    Eipä sitä kyllä koskaan tiedä mikä matkan keskeyttää, viimeksi meni yks sunnuntai Multialla (tie 58) 400km ajettu takanen puhki kun tonnin siivu oli meneillään mutta onneksi oli tubeless paikkasarja mukana.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  4. #4
    Lainaa ekajammu kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään kokemusta paljonko pa-pumppu kestää kilometrejä. Mites tuo jännitesäädin, kestääkö miten pitkään. Tuota vesipumppua tulee joskus myös mietittyä kun ajelee 80000 km ajetulla pyörällä, kaukaa kotoa.
    Anna mennä vaan. Yksilövikoja voi tietty olla mutta mulla on tallissa toi vanha -02 mallinen 198 tkm ajettu jossa nuo kaikki kunnossa.

    Vaihdelaatikko siitä kyllä porsi viimevuonna joten nyt vaihtomoottori paikallaan. Ainoa sähkövika mikä kiusannut oli starttimoottori joka ei kuumana aina jaksanut pyörittää.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  5. #5
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Anna mennä vaan. Yksilövikoja voi tietty olla mutta mulla on tallissa toi vanha -02 mallinen 198 tkm ajettu jossa nuo kaikki kunnossa.

    Vaihdelaatikko siitä kyllä porsi viimevuonna joten nyt vaihtomoottori paikallaan. Ainoa sähkövika mikä kiusannut oli starttimoottori joka ei kuumana aina jaksanut pyörittää.
    Hyvä tietää että nuo kestää. Blacbirdistä meni jännitessäädin 80000 km:n kohdalla, autoissa bensapumput kestäny vähän yli 200000 km. Mikä muuten hajosi vaihteistosta, varoittiko mitenkään ensin.
    Mopoilua vuodesta 1971.
  6. #6
    Lainaa ekajammu kirjoitti Katso viesti
    Hyvä tietää että nuo kestää. Blacbirdistä meni jännitessäädin 80000 km:n kohdalla, autoissa bensapumput kestäny vähän yli 200000 km. Mikä muuten hajosi vaihteistosta, varoittiko mitenkään ensin.
    Vaihteisto hajos niin että kotimatkalla Madridista, noin 200 km Zaragozassa löi huoltoasemalta lähtiessä melkein pintakaasulla yli 1. vaihde. Koti kuitenkin oli kiire ja kokeilin että muut vaihteet toimi, niin lähdin varovasti ajelemaan kotiapäin.

    Tuo tapahtui keskiviikkona iltapäivällä, ja paheni matkan edetessä niin että Torstai-aamuna Saksassa kun käynnisti pyörän niin että se nojasi sivujalkaan, rutisi ja paukkui laatikko todella pahasti. Loppui kun nosti mopon pystyyn. Kaikki muut vaihteet löi yli kiihdyttäessä varovasti paitsi 5. vaihde joka kesti ajaa täysiä.

    Sitten ajettiin loppumatka niin että pienillä vaihteilla pyörään hiljaa vauhtia noin 60 kmh ja 5. sisään ja kaasu auki (Madrid-Tukholma keskituntinopeus 129)

    Perjantaina aamuyöllä otin hotellin Tukholmasta ja muutamaksi tunniksi silmälleen. Ja aamulla laivaan ja illalla kotona saunaan.
    oli aika loppu molemmat tuon jälkeen, kuski ja pyörä.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  7.  
  8. #7
    no ei niistä just kyllä ekana mee vesipumppu eikä bensapumppu, ajoo vaan