Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    En löytänyt juttuja 800 gessusta, joten olen kiitollinen jos joku omistaja tai tietäjä vastaisi seuraaviin kysymyksiin:
    Mihin 800GS.stä on?
    Onnistuuko matkailu 2 päällä, vaikka Norjassa?
    Onko tuosta talviajokiksi?
    Oletteko itse vai liikkeessä huoltaneet?
    Kulutus kaupunki/maantie?
    Vm -08 eteenpäin mitä päivityksiä?
    Tälläisiä pohdintoja..
    t. Kimmo
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
    Moro,

Kurapyöräfoorumin kautta löytyy aika kattavasti tietoa.

Linkki
    Viimeksi muokannut: Ilipo; 30.06.2013 klo 11:33. Syy: Typot &Linkki
    BMW F800GS -11
    Lainaa Ilipo kirjoitti Katso viesti
    Moro,

Kurapyöräfoorumin kautta löytyy aika kattavasti tietoa.

Linkki
    Kiiti Ilipo
    Huh 88 sivua Pitää ilmeisesti alkaa selaamaan... ellei joku heitä yhteen vetoa aiheesta
    Arjen adventuristi
    Kyllä luettavaa löytyy..
    UKGSer
    ADVrider
    Tsekkaa myös uusi 800GSA...
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
    Ja jos saksan kieli sujuu..
    GS-Forum
    Tuolla jo oma topikki 'Neue F800 GS Adventure vorgestellt'
    Kiitos pojat linkeistä
    Muisti palailee pätkittäin... TM 8/09 s.66 löytyi hyllystä, Allroad-mp vertailu
    Arjen adventuristi
    Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, ei ole.

Pekka
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, ei ole.

Pekka
    Odotinkin jotakin tuollaista kommenttia Pekalta en ole vielä vaimolta asiaa kysynyt mutta hän on varmasti samaa mieltä
    Kävin eilen Heinolla koeajamassa Sertaqon ja K1200S.n.
    Sertaqo tuntui köykäiseltä ja 1200S ranteissa.
    Arjen adventuristi
    Noista matkailullisista ominaisuuksista en tiijä mutta bensaa ainaki vie melko reilusti vähemmän.

Mulla ainaki 2002 1150GS ilman adventurea vei toissa iltasella 326 kilsan rykäsyllä 21 litraa ja kaverin 8Gessu 15 litraa. Ihan samoja vauhteja mentiin. Kaverilla oli 3 peltilootaa mukana, mulla yks.

Ois kyllä maukas peli, mutta jotenki kuitenki tuntuu ketjuvetoiseen paluu menneisyyteen paluulta.
    Kohta kuulet,meillä hierotaan juurikin kauppaa 1150 Adven vaihdosta kasigessuun.Syyt:Keveämpi,ketterämpi,vähäruokaisem pi,helpompi ajaa.Adve taas helpompi huoltaa itse ja tukevampi.Ja vielä yksi syy,että Adven sivulaukut rupeavat rapistumaan aika lailla ja nuo lukot ja saranat kalliita uusia ja Adve syö assuajossa aika nopeasti renkaansa,paino ja kardaani kait myötävaikuttavat siihen ja myös olen tympääntynyt noihin sähköjarruihin,vaikea vaihtaa nesteet yms.
    Kaksipäälläajeluun se ei mielestäni ole se oikea.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
    Ok pyörän sitten vaihdoin. Perusteita 300 km maantieajon jälkeen vaihdolle on vaikea löytää
    Arjen adventuristi
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Ja vielä yksi syy,että Adven sivulaukut rupeavat rapistumaan aika lailla ja nuo lukot ja saranat kalliita uusia ja Adve syö assuajossa aika nopeasti renkaansa,paino ja kardaani kait myötävaikuttavat siihen ja myös olen tympääntynyt noihin sähköjarruihin,vaikea vaihtaa nesteet yms.
    Kaksipäälläajeluun se ei mielestäni ole se oikea.
    onko alumiinilootat kyseessä ja miten ne alkaa rapistumaan..? minkä ikäiset kyseessä?

ainakin itsellä gessussa alla anakee2:t ja hyvin niissä pintaa on riittänyt, enimmäkseen vielä 2 päällä ajoa ollut. tällä hetkellä 11tkm ajettu ja takasella pintaa varmaan ainakin reippaat pari milliä, tarkkaan en ole mitannut. uteliaisuuttaan voisi ehkä kokeilla sitä uutta anakee3:sta, kun soratiellä ei ole tullut kovin paljon vielä ajeltua.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Nonniin nyt on ajettu 8GS.llä 2tkm. Aluksi täytyy sanoa että olen ollut tyytyväinen että vaihdoin pyörän kevyempään (luulen kuitenkin että myyjä on vielä tyytyväisempi)

8GS on yllättävän hyvä maantieajossa, vaimokin on yllätyksekseni ollut tyytyväinen takapenkkiläinen. Hyvin hän pysyy paikallaan eikä valu niskaan, kuten olin lukevinani jostakin.
    Laitoin Givin tuulilasin niin pystyy ajamaan visiiri ylhällä 100 km/h. Kumet otin jalkatapeista pois niin sain polvikulmaa pikkusen loivemmaksi ja tapeilta ajaessa kengät eivät luista.
    Pisin matka jonka olen pysähtymättä ajanut taitaa olla 70km kun tuo alkuperäinen penkki ei ole mikään mukava maantiellä.
    Soralla pyörä on helpompi ajaa. Uskallan jopa pieniä sivusladeja - vai mitä ne nyt on - vetää
    Kävin ajamassa saman metsäpolun josta GSA täytyi vinssillä vetää irti, niin 8GS tuli omin voimin ylös, (mv ja kyykky ennätys 200kg) sillä puolen tunnin säännöllä
    Kone kiertää kivasti eikä tuolla kyllä jalkoihin jää ja ohituksetkin maantienopeuksissa kaksi päällä hoituu mallikkaasti..
    Piikkirenkaista on sovittu kaupat syksyksi.

Jos mietin mitä jään kaipaamaan on se bokserin huollettavuus. Ja muutenkin tuossa bokserissa on jotakin selittämätöntä vetovoimaa. Jo ihan ensimmäiseksi se että joku on keksinyt laitta bokserimoottorin moottoripyörään, niin että sylinterit osoittavat sivulle
    Ja se kun liikennevaloissa kääntää kaasua ja koko pyörä vääntää sivulle ja ne moottorin tutinat, niin siinä on sitä jotakin..

Jotta tälläisiä mietteitä
    Arjen adventuristi
    Ai tuommoisen kierroskoneen sitten ostit vaikka yritettiin varoitella

No onnittelut kai on paikallaan. Onhan uusi pyörä aina uusi.

Pekka
  16.  
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    ...Jos mietin mitä jään kaipaamaan on se bokserin huollettavuus. Ja muutenkin tuossa bokserissa on jotakin selittämätöntä vetovoimaa. Jo ihan ensimmäiseksi se että joku on keksinyt laitta bokserimoottorin moottoripyörään, niin että sylinterit osoittavat sivulle
    Ja se kun liikennevaloissa kääntää kaasua ja koko pyörä vääntää sivulle ja ne moottorin tutinat, niin siinä on sitä jotakin..

Jotta tälläisiä mietteitä
    Jep. 6 LT-vuoden jälkeen kun ostin taas Bokserin, niin samoja ajatuksia. Siinä on jotain ajatonta - Bokseri on KONE - ei moottori. Siinä on jotain samaa kuin tuhdissa dieselissä (ilman tuon vääntöä ).
    <p>2002-2014</p>