Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onko tietoa voiko Saksan tuontipyörässä olla erilaiset väritykset kuin alkujaan Suomeen tuoduissa vastaavissa malleissa?
    Törmäsin tuossa sellaiseen tapaukseen että Saksasta tuodussa fjr:ssä (2006) joka oli uudempaa mallia,oli sama väritys ja alakatteen teippaus kuin vanhemman mallisessa 2005 pyörässä.
    Kyllä ne vaihtelevat aivan sen mukaan mitä kunkin maan maahantuoja valitsee. Esim mulla on grafiitin harmaa, jota tuli Suomeen vv. 2008-2009. Muualla sitä on ollut ennen sitä ja myös jälkeen.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Lainaa Tiimeli kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa voiko Saksan tuontipyörässä olla erilaiset väritykset kuin alkujaan Suomeen tuoduissa vastaavissa malleissa?
    Törmäsin tuossa sellaiseen tapaukseen että Saksasta tuodussa fjr:ssä (2006) joka oli uudempaa mallia,oli sama väritys ja alakatteen teippaus kuin vanhemman mallisessa 2005 pyörässä.
    No mulla on ainakin eri värikaavio kuin rekisteriotteen vuosiluvun mukaan "pitäisi", selitys ainakin mun pyörän kohdalla on että "tekninen" vuosimalli on eri kuin ensimmäinen käyttöönottovuosi. Täsmäisi ainakin tuohon kun heittoa on sinullakin vain vuoden verran ..
    ex ER 5
    ex GS 500
    ex GSXF 750
    ex ZR-7
    ex XJR1300
    ex Aprilia SL Falco
    ex Kawa ZZR-1200
    ex FZ1-S
    Moto Guzzi Griso 1200 8v
  4.  
    Lainaa PyöräJussi kirjoitti Katso viesti
    No mulla on ainakin eri värikaavio kuin rekisteriotteen vuosiluvun mukaan "pitäisi", selitys ainakin mun pyörän kohdalla on että "tekninen" vuosimalli on eri kuin ensimmäinen käyttöönottovuosi. Täsmäisi ainakin tuohon kun heittoa on sinullakin vain vuoden verran ..
    Niin pyörä tekniseltä malliltaan nimenomaan 2006 eli uudistettua mallia verrattuna 2005-malleihin. Silti väritykset ja alakatteen teippaukset 2005 ja sitä vanhempien mukainen. Tämä ihmetyttää..tosiaan kyseessä tuontipyörä saksasta ja kattelin saksan sivujen myytäviä laitteita enkä löytänyt yhtään vastaavaa vuosimalli / värikombinaatiota. Voisikohan olla joku vakuutusyhtiöltä lunastettu "rakennettu versio".
    Tiedä näistä...