Joo. Maanantaille vapaapäivä. En kehtaa tiistaille..
Lapsenhoitajaa etsimään.
Ps. Täytyy yrittää pysyä erossa niistä ämpärinkokoisista mojitoista![]()
Viimeksi muokannut: Makeka; 08.08.2013 klo 19:11.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Kuulin huhua, että tänne kannattais lähtee uudestaan.
(= mukana)
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Me lähdetään rouvan kanssa mukaan jos/kun saadaan
lapset ämpättyy mummolaa.![]()
Viimeksi muokannut: Eskobaar; 09.08.2013 klo 00:25. Syy: kirjoitustaito
Kawa Z 750
Kai sitä pitää kokeilla josko tuonne pääsis tulemaan.
Edittiä: Eipä saa maanantaita vapaaksi niin pitää passata reissu.
Viimeksi muokannut: tate66; 17.08.2013 klo 16:42. Syy: Peruutus
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Mäkin saan kuulemma lähtee tonne!
Tosin ankaran valvonnan ja kaitsemisen alaisena...![]()
Jopo
Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.
Soininen racing
Edellis kerrasta taitaa olla 5 vuotta? Eiköhän sitä taas vois lähteä mukaan.![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Piljetit olis nyt kaupassa, ostoksille rip rap: http://www.moottoripyora.org/kauppa/.../tallinna-2013
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Maksettu*2!
Rouva (Kisula) sitten vihdoinkin liittyi jäseneksi...![]()
Viimeksi muokannut: CJ; 10.08.2013 klo 14:48. Syy: Rouvan nikki lisätty
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Maksettu x 2. -Anu- & allekirjoittanut
Tehdäänpä arvoisalle matkanjohtajallemme kunnon källi ja lyödään kaikki osallistumisennätykset nyt oikeen isosti ja näytetään mistä Örkit on tehty. Iso kiitos Kaitsu vaivannäöstä matkan organisoimiseksi. Kaikille teille jotka ette ole aiemmin matkassa olleet, tiedoksi että itse olin viime syksynä ensikertaa ja olin varsin vaikuttunut järjestelyjen toimivuudesta ja reissun helppoudesta. Henki oli loistava ja kerrankin sai itse keskittyä vaan ilakointiin. Kaikki muu oli upeasti valmiiksi taputeltu.
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Matkat on nyt sitten myynnissä. Tuosta ostoksille http://www.moottoripyora.org/kauppa/.../tallinna-2013
Myydään nyt ensin nämä matkat ja sen jälkeen illallisen ruuat, kun saadaan hintaneuvottelut päätökseen ravintoloiden kanssa.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Kaupassa käyty!![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Mä täs pähkäilen viel osallistumista, kun joudun henkilöllisyystodistuksen hankkiin ja jättämään auton parkkiin satamaan...joku sano et sataman lukittu parkkipaikka on KALLIS. Itse reissu muuten ei ole pahan hintainenTässä nyt mun väli jorinointia, älkää välittäkö
Puhun tavallaan itsekseni
Nyt mopoileen kun vielä lämmintä ja valoisaa![]()
Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Paikka ostettu, täytyy nyt toivoa että tuleva toinen selkäleikkaus olis jo syyskuussa että ehtii toipumaan matkakuntoon...
-nomen est omen-
Mää x 1 mukana. Tarttenkohan kartan ja navigaattorin?![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Ostoksilla käyty. Seuraavaksi pitää varmaan lähtee varaa hotellia etkoja varten?![]()
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Matka x2 maksettu tosin ei ollut ei jäsenelle mahdollista maksaa oikeaa hintaa.
Mites tuo jäljelle jäänyt 40€ hoidetaan???
Kawa Z 750
Joo, tämä on näitä weppikaupan ominaisuuksia. Tässä pitäisi menetellä niin että se "ei jäsen" ostaa itse lipun. Eli sun pitäisi kirjautua ulos ja sitten sen "ei jäsenen" kirjautua sisään uudelleen.
Jos pitää ostaa puolisolle ja puoliso ei ole jäsen, eikä edes tunnareita tänne, niin tunnarit pitää luoda sitten.
Tiedä, että on hanurista, mutta näillä työkaluilla pitää mennä mitkä on käteen annettu.
Jos ostat jäsenyyden puolisolle, niin se taitaa kustantaa saman verran. Tai sitten pistä mulle privaviestiä, jos ei jäsenyyden ostaminen nappaa, niin annan sulle maksuohjeet.
Ostettu. Sain ihan ittelleni ihan oman huaneen. Hyvä teille muille. Saan kuarsailla ym. ihan huvikseen. Ei tartte kämppäkaverista välittää. Thänks.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Suzuneito, en tiedä mistä päin olet tulossa, mutta jos saat kerättyä jo jonkun 4 hlön jengin, niin ei ole paha hinta satamaparkki per henki (tai vaihtoehtoisesti kannattaa tiedustella jos jollain muulla on jo kyyti suunnaltasi!!!). Tää on niiiiiin halpa Tallinnan reissu, etenkin porukan huomioon ottaen, ettei mitään rajaa!
PS. Perjantaiks kannattanee jo joku omenahotellihuone varata? Kai me taas etkoillaan???![]()
![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)