Paikka ostettu. En osannu huonetoveritoiveeseen ketään nimetä... Vapaaehtoisia?
Kawasaki KLR 650 1988 20->
Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
Heiheihei, jättäkää lippuja miullekin! Pääsen tänää illal tai huomen vast ostelee![]()
Life is orange - KTM 690 Duke R
Life is also black & white - Yamaha R6R
Mainos- & markkinointivastaava, some- & tiedotusvastaava + jäsentuotevastaava
@TRE
Mukana jälleenMoneskohan kerta jo putkeen...
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Niitä on tällä hetkellä se hurjat kolme kappaletta myynnissä. Sen jälkeen kun saldo on nolla, niin kaupan *pitäisi* ilmoittaa että tuote loppuunmyyty.
Ne ketkä sen kerkii ostaa niin saa sen.
Jos kova kysyntä tälläiselle 1 hengen huoneelle on niin, voin kysäistä pystyykö viikkari järjestää niitä lisää.
* Edit* Kolme kappaletta niitä on myyty jo. Siltikin nettikaupasta pystyy niitä vielä ostamaan. Joten pitääkin selvitellä lisää asiaa.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Oho..ostin vahingossa paikan tälle retkelleKai se ny pitää sit lähtee
Edittiä: mites kum1ankka, perustetaanko leiri?![]()
Trying is the first step towards failure
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Maksettu täältäkin, ja loma-anomus töihin 18.11 maanantaille pistetty sissään.![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
[x] Check![]()
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Väliaikatietoa paikkojen määrästä.
Nyt on myyty 39 paikkaa, joten jäljellä on 31 paikkaa.
Tällä hetkellä meille varatut yhden hengen huoneet on myyty loppuun ja Viking Line parhaillaan selvittää saadaanko niitä lisää.
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Mukava huomata tästä (ja muistakin tapahtumista), että .orgin jäsenyydestä alkaa oikeasti olla hyötyä tuossa hintaerossa. Aiemmin hintaero jäsen vs. ei jäsen on ollu niin älyttömän pieni, mutta yhä paremmin näkyy hinnassa tuo ero - kannustanee ottamaan jäsenyyden
Vaikka itse olenkin luopio, että tänä vuonna luovuin jäsenyydestä. Joo ei tartte olla pyörää, jotta voisi olla (kannatus)jäsen, mutta noh... Jäi nappaamatta tänä vuonna jäsenyys plakkariin. Katsotaan jossain välissä uudestaan
t. lunastar (joka näköjään ei taas huomannut katselevansa .orgia zpeten tunnuksilla)
Tulen joukkoonne![]()
Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
Mie niin haluisin mut en taida uskaltaa ja kaikkee. Mie siis harkitsen![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Tota.. Mä saatoin vahingossa ostaa paikan tänne...![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.
Hei meitä ei jäseniä tarvitaan, et jäsenet vois sit tilanteen tulle tarjota juoman säästöillä meille ylihintaisille motoristiystäville.Kerran keilanneena yritän (perheeltä) lupaa osallistua retkeen. Vai pääseekö alle tonniset mukaaan? Pelataanko siellä seurustelupelejä, kuten kypäränpyöritystä missään vaiheessa?
KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
Päivitetään tänne tilanne myydyistä paikoista. 70:stä paikasta on jo myyty 45 kpl. . Myyntivauhti on tänä vuonna hurjempi kuin viime vuonna. Iso kiitos kaikille paikan lunastaneille
Tässä vielä rahanarvoinen vinkki kaikille. Kannattaa liittyä Viking Line Clubiin. Sieltä saa kanta-asiakaskortin, jolla saa alennuksia laivan baareista ja ravintoiloista. Tax-Freessakin on jotain erikoistarjouksia jotka saa vain tuolla kortilla.
Tästä tilamaan kortti ajoissa itselle niin kerkeää kortti ennen matkaa kotiin. Omani tuli parissa viikossa kotiin. http://www.vikingline.fi/fi/suomi/viking-club/
Tosin haittapuolena on se että tuolta tulee tarjouskirje silloin tällöin sähköpostiin, mutta onneksi Gmail ainakin osaa erotella nuo tarjoukset omaan kategoriaansa.
Mihin kellonaikaan lähdöt ovat? La ja su?
(vai enkö osannut löytää niitä ilmoituksista)
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Nuo oli jäänyt puuttumaan ilmoituksesta. Nyt ne on lisätty ekaan viestiin.
Tässä vielä lähtöajat.
Lähto lauantaina klo 11.30.
Paluu Tallinasta starttaa klo 16.30.
Lippujen jakaminen alkaa varmaan siinä 9.30 - 10.00 Katajannokan sataman baarissa joka sijaitsee ylimmässä kerroksessa. Matkanjohtajan pitää hakea liput kaksi tuntia ennen lähtöä viimeistään, niin tulkaa ajoissa baariin niin allekirjoittaneen ja Zapsterin ei tarvitse kahdestaan siellä baarissa notkua![]()
Nyt meillä on mahdollisuus kantaa kortemme kekoon ja tukea kulttuuria.
http://yle.fi/uutiset/suomalaisten_v...suutta/6782043
Trying is the first step towards failure
Yhden hengen huoneita olisi mahdollisesti saatavilla lisää. Onko yhden hengen huoneille kiinnostusta lähtijöissä?