Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Nyt se sitten tapahtui: Rva ilmoitti että F700GS on naurettava pieni rääpäle, millä hän ei aja enää päivääkään ja tilalle pitää saada vesiGessu! No jos meidän Rva noin sanoo niin vastaväitteet on jokseenkin turhia, joten toimeksi siis. Ongelma on Rvan vaatimaton varsi, vain 165cm. Nykyinen pikkuGessukin sillä on matalalla alustalla, eli istuinkorkeus 765mm. Esitteen mukaan vesiGessu matalalla alustalla antaisi istuinkorkeudeksi 790mm. Jos tuohon lisättäisiin vaikka Touratechin extralow jakkara niin eikös silloin olataisi aika lähellä tuota nykyistä 765 milliä? Saattaa olla että tuo 790mm olisi ihan ok, pitäisi päästä kokeilemaan. Eli kysymys kuuluu että mahtaako jossainpäin Suomea olla madallettua vesiGessua, jonka päälle voisi päästä koeistumaan?

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  2. #2
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Nyt se sitten tapahtui: Rva ilmoitti että F700GS on naurettava pieni rääpäle, millä hän ei aja enää päivääkään ja tilalle pitää saada vesiGessu! No jos meidän Rva noin sanoo niin vastaväitteet on jokseenkin turhia, joten toimeksi siis. Ongelma on Rvan vaatimaton varsi, vain 165cm. Nykyinen pikkuGessukin sillä on matalalla alustalla, eli istuinkorkeus 765mm. Esitteen mukaan vesiGessu matalalla alustalla antaisi istuinkorkeudeksi 790mm. Jos tuohon lisättäisiin vaikka Touratechin extralow jakkara niin eikös silloin olataisi aika lähellä tuota nykyistä 765 milliä? Saattaa olla että tuo 790mm olisi ihan ok, pitäisi päästä kokeilemaan. Eli kysymys kuuluu että mahtaako jossainpäin Suomea olla madallettua vesiGessua, jonka päälle voisi päästä koeistumaan?

    -jp-
    emc:llä oli, ainakin keväällä. en katsonut pari viikkoo sitten käydessä oliko koeajo pyörä mikä. ..enkä edes ehtinyt ajamaan. .tai rehellisesti sanoen uskaltanut. ..kuumeen nousun pelossa
  3.  
  4. #3
    Ensimmäisenä tulisi mieleen, että eikös se ole emännän ongelma millä aikoo ajaa.. siinäpä miettii vaihtoehtoja..

    Low-satula toki laskee alaspäin, mutta kannattaa huomioida myös satulan muoto. Itsellä nyt w:n tekemä istuin mallia low ja silti tuntuu yhtä korkealta kuin vakiopenkki oli, syynä varmaan penkin takasivut, joissa on erilainen muotoilu, hyvä istua mutta seisoessa jalat tavallaan levittyy enemmän, mistä sitten tunne että korkea.

    Toinen juttu sitten, jos pituus on ongelma, niin onko uudessa pyörässä sitten mahdollinen esa joka on kyllä mukava käyttää, mutta sitten korkeammat moodit menee vähän hukkaan.. ehkä..

    No, emäntähän tekee mitä haluaa. Sitä saa, mitä tilaa. Ja mistä maksaa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)