KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
Määräaikaishuoltoon on specsit esim tuolla.
Vuosihuolto
Määräaikaishuolto 10.000 km välein
Syyshuolto on varmaan jotain muuta, ehkä se lehtien pyyhkiminen satulasta.
Pekka
![]()
Huoltotaulukosta löytyy
Checking charge state of second battery
Was is das? Toinen akku? Joku jenkki juttu? En nyt hätäseen muista että edes radiopakettiin kuuluisi toinen akku.
Jaahas, se pukkaa jo uutta mallia:
http://www.bmwblog.com/2013/11/05/new-bmw-r-1200-rt/
KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
Just kattelin itekin kuvia ja tietoja tuosta. Näytti jo maahantuojan sivuillakin olevan hintoineen kaikkineen..
uusia varusteita näytti olevan led päivävalot, ASC, keskuslukitus, gps valmius mäkilähtöavustin ainakin...
Onneksi on niin kallis...![]()
mäkilähtöavustin..?onko siinä myös automaattivaihteet ja hissi, jotta martta pääsee kyytiin..?
![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
kokeilin, eli ostin viime kesänä 1100rt:hen stantardi vstreamin, keskiarvona , mitattuna ihan hyvä. edellinen versio oli AT-plexin tekemä korkea, se on pop jos on yli 180cm ukko, mulle liian korkea, ainkin yli katsottaessa. tuulen/sateen suhteen erinomainen. vstreami hiukan liian kapea, tuulee olkapäille. toki korkea ois leveämpi. ilmanvastus vstreamissa huomattavasti pienempi, ei rivi sivupuuskissakaan niin pahoin ku AT.
AT-versio jouten jos joku vanhaan rt.hen haluaa kokeilla, hereyouare....
Tuollaisen laitoin tilaukseen:
http://www.mv-motorrad.de/en/MV+Hand...RT+R1200RT.htm
Jos sitten V-Streamin metsästykseen maailmalta. RM Heinolla olisi kahtakin mallia:
Tavallinen:
http://www.rmheino.fi/product_info2....roducts_id=900
Ja vielä isompi (+5cm korkeampi) XTall
http://www.rmheino.fi/product_info2....roducts_id=265
Taitaa mennä jo niin typerän ison näköiseksi, että tuo normaalikoko saa riittää. Onko kukaan kokeillut tuota isompaa?
KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
Onko uudesta RT:n takaisinkutsusta kellään tarkempaa tietoa? Paikallinen edustaja kertoi että sellainen olis tulossa ainakin 2005 vuosmalliiin. Toistaiseksi heilläkään ei ole työohjeita siihen vielä. Jokin vahvistus tai vastaavaa bensatankin kaulukseen. Siis bensapumpun nurkille. Ei tankkaus aukkoon. Mul ei ole tarkempaa tietoa koskeeko myös muita malleja.
Alla linkissä juttua tuosta pikaliitin viasta.Huhu kertoo että myös Suomessa nuo korjataan.
http://www.motouutiset.fi/fi/moottor...%C3%A4-BMW.htm
Tässä tuo tehtaan tiedote.
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs...V617-4608P.pdf
BMW R1100RS
Tästä takaisinkutsustahan on jo keskustelu auki
http://www.moottoripyora.org/keskust...-takaisinkutsu
<p>2002-2014</p>
KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
Eikä mitään tarvinnut johtojen ja letkujen kanssa kikkailla. Ääriasennosta toiseen kääntyy hyvin, eikä mikään johto ole liian kireällä. Lieneekö tuo johdotus tehtaalla aina käsipeliä, ja menee miten sattuu
Kylmät tyypit tuntui hyvältä, kun vertasin toista asennettua korotuspalaa ja toinen sarvi oli vielä alkup. paikallaan. Orkkisnavikin luiskahti samalla asennuskauluksella paikoilleen.
Suosittelen ainakin asennuksen helppouden perusteella noita paloja.
KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
KTM Duke
Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
BMW R 1200 RT-2014 ajokieltoon!
http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/717
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, jottei niitä pysty viinalla pahentaa!
Tuosta on jo ketju ;
http://www.moottoripyora.org/keskust...R-1200-Rt-2014