Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Mitäs kautta saa sujuvimmin fz6-s:stä tulpat vaihdettua?? *
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  2. #2
    tulpat on vähän kinkkinen paikka, mutta laitan linkin kun sen taas löydän. loistava ohje mutta englannin kielinen. en olisi itse uskaltanut ilman ohjetta noin tehdä mutta todellakin toimii. lisäksi laitan samaan yhden helpottavan jutun kun löydaän taas kyseisen jutun. ja koko homma onnistuu pyörän mukana tulleilla työkaluilla.
    nsvt
  3. #3
    mene tähän osoitteeseen: http://www.sportbikes.net/forums....es.html

    en osannut linkittää
    nsvt
  4. #4
    osasin sittenkin.
    nsvt
  5. #5
    ja sitten vielä se helpottava juttu. irroita / löysää ( en muista kumpi ) jäähdyttimen alaosassa oleva pultti. pääset paljon paremmin käsiksi viimeiseen tulppaan ( 4 ) . moottorin vasemmalla puolella oleva ( ylä-vesi ) letku laskee hieman alemmas. ilman tuota juttua tuntui aika hankalalta se viimeisen vaihto. ÄLÄKÄ UNOHDA OHJEISSA MAINITTUJA KYLMIÄ OLUITA
    nsvt
  6. #6
    Kiitoksii iha valla kauhiaste. Yritän pärjätä noilla ohjeilla.
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  7. #7
    vielä yksi korjaus. se hankalin tulppa on siis sylinterissä nro. 1 eikä nro 4 kuten aiemmin kirjoitin. eli ensimmäinen vasemmalta. varmaan huomasitkin jo.
    nsvt
  8. #8
    ÅÅKOO. Kattoo jos vkonloppun kerkeis perehtymään.
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  9. #9
    Juu-u kyl ne kynttilät vaa sai vaihdettu ja iha hianostikki viäl. Tattista waa nsvt vinkeist, oluekki join ku sellai piti tehä!!
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  10. #10
    Lainaa (nsvt @ Loka. 14 2010,20:23) kirjoitti
    ja sitten vielä se helpottava juttu. irroita / löysää ( en muista kumpi ) jäähdyttimen alaosassa oleva pultti. pääset paljon paremmin käsiksi viimeiseen tulppaan ( 4 ) . moottorin vasemmalla puolella oleva ( ylä-vesi ) letku laskee hieman alemmas. ilman tuota juttua tuntui aika hankalalta se viimeisen vaihto. ÄLÄKÄ UNOHDA OHJEISSA MAINITTUJA KYLMIÄ OLUITA
    Samalla kannattas vaihtaa ne jäähdytysnesteetkin.
    Pari letkua vaan irti sieltä alhaalta koneesta ja se jäähdyttimen alapuolella oleva ruuvi auki, niin tilaa tulee mukavasti lisää kun, jäähdytin pääsee kunnolla kääntymään eteenpäin.
  11. #11
    Paljon Kiitoksia tuosta linkistä, itse irroitin lisäksi vielä jäähdyttimen 2 ruuvia 1 ylhäällä ja 1 alhaalla,että tuli tilaa reilummin.

    Mutta nyt jostain syystä tulppien vaihdon jälkeen en saanutkaa konetta käymään, johdot on kyllä oikeassa järjestyksessä, mutta ilmeisesti kipinä on hukassa, onko hyviä neuvoja , mistä vikaa alakisi etsiä.
    Kiitoksia etukäteen.
  12. #12
    Vanhaan topicciin heitän kyssäriä : 1-pytyn tulpanjohto, miten kuitenki te olette sen saaneet ujutettua sieltä kolostaan ylös? Eihän siellä ole tilaa kuin 5 cm ja ´tuubi´ siinä tulpanjohdossahan on sen reilut 10cm!! Tähän kusi ainakin meikäläisen tulpanvaihto tällä erää. Löysäsin syylärin alapään pultin ja oikealtapuolen sen paksun vesiletkun kiinnikkeen...Hyviä neuvoja otetaan mieluusti vastaan!!
    - Näillä mennään....
  13. #13
    kyllä se sieltä välistävtulee ainakin jos syylärin pultit irrottaa. letkut saa olla paikallaan. kestääkö sitä tulpanhattua taivuttaa? tarkkaan en muista kun vuossitten viimeksi tehny
    Yamaha FZ6-S
  14. #14
    Syylärin pultit kyllä oli irti, mutta se taivuttaminen tuntuu kyllä että enemmän saat tuhoa aikaa kuin hyötyä!? Se tulpanjohtohan pitäisi kaikkinensa nousta sieltä aika reilusti jos meinaa sen saada irti ja tilaa ei ole nousta juuri mitään..
    - Näillä mennään....
  15.  
  16. #15
    Lainaa Speed-Slug kirjoitti Katso viesti
    Syylärin pultit kyllä oli irti, mutta se taivuttaminen tuntuu kyllä että enemmän saat tuhoa aikaa kuin hyötyä!? Se tulpanjohtohan pitäisi kaikkinensa nousta sieltä aika reilusti jos meinaa sen saada irti ja tilaa ei ole nousta juuri mitään..
    Privaa tuli juuri äsken

    Kyllä sen ykkösen tulpan saa pois, kun muistaakseni nostaa hattua suoraan ylöspäin ja sopivasti taivutellen. Aivan kuin siellä ylhäällä olisi sopiva tilakin tulpan hatulle. Pirullinenhan tuo on ottaa pois, mutta ei mahdoton.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004