Te, joilla on kokemusta näistä Ducatin (Dainesen?) ajotakeista, ajohaalareista, hanskoista yms, onko EU kokomääritelmä pitänyt paikkaansa teidän kohdallanne? Eli uskaltaako ostaa vaikkapa 54 EU kokoisen ajotakin briteistä jos 54 on oma koko muissa varusteissa, vai onko heti kättelyssä pieni? Pitääkö mennä suomalaisen kaupan kautta, ettei osta pygmille tehtyä?![]()
-06 Ducati 999s
Itellä rukka 52, held 52 ja dainese 54. Eli mun kokemuksilla ne on aavistuksen pieniä. Toki sovittamalla paras.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Moikka Mariini.
Mielestäni Dainesen koot tuntuvat pitävän hyvin kutinsa.
Kaverilla normaali koko 54 ja Dainese 54 natsasi hyvin, mutta esim Held merkkisessä nahkatakissa piti valita koko 56.
Pyörätön
Ducati ST3 2007
ex-Ducati S2R 1000
ex-Aprilia RST 1000
ex-Ducati 900 ss -02
ex-Suzuki GSF 1200 S K1
Mulla oma koko 50-52 (riippuen vararavinnon määrästä varusteiden ostohetkellä) ja Dainesen 52 on hiukan väljä, eli kaipa tuo pitää kohtuullisen hyvin paikkansa. Sovittamalla kuitenkin tietää parhaiten. Voihan olla, että valmistajan mallistosta jotkin varusteet sopivat hyvin tietyn kokoisena ja toinen malli toisessa koossa tai sitten ei ollenkaan.
Ducati Monster S2R 1000 -07
Itse olen muutoin 54, mutta Ducatin (=Dainesen) puku on 56. Suurin syy tähän on pituus. Olen 187 ja 56 on nippa nappa riittävän pitkä. Toisaalta takin tilavuuden voi hyödyntää suojiin, joten ei se nyt pienen laihtumisenkaan jälkeen sentään lepata ajossa.
Mielestäni nämä taulukot pitävät hyvin kutinsa, joten mittanauhalla asia pitäisi selvitä:
http://www.revzilla.com/dainese-size-chart
Viimeksi muokannut: undertow; 05.08.2013 klo 00:40. Syy: Lisäystä
Samaa mieltä, varsinkin reiden kohdat saisi itselleni olla hieman pidemmät. Polvien yläpuolella olevat joustot on ns. tapissa jo normaalissa ajoasennossa. Ehkä selässäkin saisi olla sentti ehkä parikin lisää. Mittaa mulla 182cm/82kg ja pukuna avro diversion kokoa 54. Toki puku vielä uudenkarhea joten se hieman asettuu vielä.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10