Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Eli positiivisii/negatiivisii kokemuksii kyseisestä kypärästä? Kiinnostais ku mainostavat erityisesti "nakupyörille...
    http://www.motoracingcompany.com/pro...ducts_id=38735
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  2. #2
    mulla on just toi kypärä ja hyvä on ollut, siitä hyvä ettei kypärä sisällä humise.

    alussa vähän painaa poskia mutta kyllä se sitten muotoutuu päähän sopivaksi, aurinkovisiiri on tosi hyvä, en enää osta semmoista kypärää missä ei ole aurinkovisiiriä.
    Honda cb 900 hornet -05
  3. #3
    Kiinnostais miten menee katetulla pyörällä, pleksi aiheuttaa nykypottaan ravistuksia ja huumaavan metelin.
    KTM 690SM
  4.  
  5. #4
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    Eli positiivisii/negatiivisii kokemuksii kyseisestä kypärästä? Kiinnostais ku mainostavat erityisesti "nakupyörille...
    http://www.motoracingcompany.com/pro...ducts_id=38735
    Itse huomasin saman, että aluksi painoi todella paljon poskipäitä. Parin viikon jälkeen istuu huomattavasti paremmin. Kypärä on hiljainen pystyasennossa, mutta jos kääntää leukaa alaspäin ja tulee kulmaan, muuttuu äänekkäämmäksi. Epäilen että siitä syystä mainostetaan nakupyörille. On siis parempi pystyasennossa ajettaessa. Itsellä pyörässä katteet ja ei ravista eikä pidä ääntä. Tuntuu kovemmissa vauhdeissa jopa, että ilmavirta pitää paikoillaan. Sisäinen aurinkovisiiri laadukas ja näkymä pysyy todella selkeänä kun visiiri alhaalla. Sisäinen visiiri helppo laskea yhdellä kädellä nopeasti. Normivisiiri todella nopea ja helppo irroittaa ja vaihtaa esim aurinkovisiiriin. Pehmusteet helposti irroitettavat ja esim kypäräpuhelin helppo asentaa. Ei ole yhtä hiljainen kuin esim Shubertin kypärät, mutta hiljaisempi kuin nolanin n-85. Visiiri ns. portaaton ei tule siis nykäyksiä laskiessa tai nostaessa. Itse jouduin hieman kiristämään kun tuppasi kovissa vauhdeissa lävähtämään kiinni. Nyt toiminut kyllä moitteetta. Pelkällä sisavisiirillä ajettaessa normivisiiri alkaa vinkumaan yläasennossa 60 km/h kovemmissa nopeuksissa. Sillion kyllä muutenkin tekee mieli jo laittaa ulkoinen visiiri kiinni. Sisäviisiiri tulee normaalia alemmaksi eikä aiheuta näkökentän alaosaan rajaa. Sisävisiiri myös tavanomaista ulompana, joten silmälasit/aurinkolasit ja nenä ei ota kiinni visiiri alhaalla. Ilmastointi "luukuista" en ole huomannut vaikutusta ilman kiertoon. Leuan alla ei ole suojaa ja ilma kyllä kiertaa sitäkin kautta tarpeeksi, kuumaksi ei ole tullut. Johan tuli tekstiä
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA