Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Aikaisemmassa Gsf 1250 Sa jollain ajoin 5,5 kesää oli hiilikuituinen Leovincen putki. 4 vuotta ilman db killeriä ja viime ja tämän kesän kanssa. Äänet oli miehekkäät, pauke kuului 2 ja 3 vaihteella moottorijarrutuksella. Siron näköinen mielestäni oli tuo.
    Pidin siitä kyllä.
    Nyt alla uusi GXS 1250 Fa vakiolla. Ensi ajatus että tämä pitää saada vaihtoon... mutta nyt ajeltuani miellyttääkin hiljaisuus, vedon tasaisempi luonne alakierroksilla. Myöskin ajatus että ei tule kukaan rassaamaan edes varmuuden vuoksi mikä putki on pyörässä, onko killeri ja onko e hyväksytty. Myös ajatus mahdollisesta Eurooppaan menosta ilman toimenpiteitä putken suhteen lämmittää mielen.
    Iso se on ja ehkä rumakin . Niin olen minäkin.. Toistaalta jos laukkuja pidän niin sinnehän jää alle.
    Tulpilla ajoin motarilla ja jotenkin epätodellinen tunne... kuin vain siirtyisi eteenpäin.
    Taidan pitään näin.
    Mikä oli tämän kertomuksen tarkoitus ?
    Ei kai muu kuin jos vastaavia mietteitä ja kokemuksia, niin mielelläni kuulen ajatuksia
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
    Itselläni just päinvastoin.

Ostin viime syksynä ekan pyörän, mallia allekirjoitus. Vakioputki alla ja ihan tyytyväinen oon ollut, mutta. Kavereiden pyörissä on paljon äijämäisemmät äänet. tekis mieli siis kokeilla jotain meluavampaa putkea. Toisaalta aika kallis kokeilu. :/
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Luin ensin ja ajattelin sitten, eli anna mennä noilla. Ja niillä tulpilla ei ole mitään tekemistä pakoäänien kanssa, pitää vaan tuulen pois korvista. Miehekkäät äänet on nakkikioskeille, kuten minulla
    - slipping and sliding since 1982 -
  4.  
    Lainaa luukas kirjoitti Katso viesti
    Myös ajatus mahdollisesta Eurooppaan menosta ilman toimenpiteitä putken suhteen lämmittää mielen.
    No minä kesäkuussa nimenomaan ruuvasin killerini irti samana päivänä kun lautta lähti Rostockiin. Reissuilla kun on tuntunut että Saksassa, Italiassa ja Itä-Euroopassa on muilla paremmat mökät, niin aattelin että kyllä sit mullakin..

Tolla vanhuksella (reilut sata tonnia mittarissa) tuli bonuksena se, ettei enää kuule moottorin kaikkia mekaanisia ääniä, joten ei huolta huomisesta..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)