Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Oxfordin lämpökahvat asennuksessa ja olen liimannut kaasukahvan jo kahdesti Sikaflexin liimaus+saumaus aineella kiinni. Ei pysy, pikkasen kun antaa rannetta niin lähtee pyörimään.

    Mitä kiinnitys ainetta suosittelette?, Erikeeperi ja pikaliimat tuskin ovat oikeita liimoja tähän ja Bostik kuulostaa liian elastiselle niin kuin oli tuo Sikakin.
  2. #2
    Ainakin Bike Worldillä on ollut myynnissä ihan lämpökahvojen asennukseen tarkoitettua liimaa joka ainakin tuon toisen puoliskon kukkapurkissa on toiminut oivallisesti.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #3
    No missä kestävää liimausta on tarvinnut niin on tullut käytettyä 2-komponenttiliimaa.
    Nyt näyttää himassa olevan ---> TOTA
    Tosin Bike Worldin kama on varmaan tuohon tarkoitukseen parempaa, mutta jos nyt muualla tarvii kestävää liimausta niin 2-komponentti on aika tuhtia kamaa..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  4. #4
    Lainaa pera230 kirjoitti Katso viesti
    Oxfordin lämpökahvat asennuksessa ja olen liimannut kaasukahvan jo kahdesti Sikaflexin liimaus+saumaus aineella kiinni. Ei pysy, pikkasen kun antaa rannetta niin lähtee pyörimään.

    Mitä kiinnitys ainetta suosittelette?, Erikeeperi ja pikaliimat tuskin ovat oikeita liimoja tähän ja Bostik kuulostaa liian elastiselle niin kuin oli tuo Sikakin.
    Moro,

    käy tyttöystävän/vaimon/äidin meikkikaapilla/vast ja ota hiuslakkapullo; sitä tankoon ja on muutama hetki asentaa lämpökahvat paikoilleen; liuotin haihtuu ja kahvat pysyvät varmasti paikoillaan.

    ArskaH
  5. #5
    Ei sinne mitään liimaa kannata laittaa, kaksipuolista teippiä ja perään hiuslakkaa niinkuin yllä mainittiin, pysyy varmasti. Tuo hiuslakka tekee hommasta liukasta ja helpottaa hommaa mutta ei pitkällä juoksulla välttämättä toimi, sen vuoksi tuota teippiä lisäksi.
    Viimeksi muokannut: valuvika; 04.08.2013 klo 01:02.
    - slipping and sliding since 1982 -
  6. #6
  7. #7
    Itse laitoin Jesaria sen verran että tuli jeti. On kestänyt eikä pyöri.
  8. #8
    Kierrelukitetta. Saa sitten tarvittaessa lämmittämällä +80 astetta aukikin.
  9. #9
    Pikaliima toimi täydellisesti, ainakin pari vuotta piti kahvan paikallaan, sitten myin pyörän.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  10. #10
    Omaan pyörääni "liimasin" kaasutuppelon spraymaalilla.
    Honda Fireblade HRC 2012
  11.  
  12. #11
    Jarrukliinerillä ensin puhdistus, sen jälkeen kliineriä suihkutetaan tuppeen liukkariksi, tökätään tuppi paikalleen ja hetken kuluttua kun kliineri kuivuu niin se on siinä. Tällä on laitettu vuosien ajan tupet paikalleen mönkijöissä, mopoissa ja pyörissä eikä ole jäänyt tupit käteen tai pyörimään.
    Kylätason kurapyöräilijä.