Ajelen uudella KTM Duke 690 fillarilla ja veikeä peli mutta hieman enemmän potkua sais olla.
Kyykkypyörillä ajellut myös vuosikausia ja ne ei enää kiinnosta radan ulkopuolella.
Husqwarnan Nudaan en oikeen tykästyny joten toi uusi Ducati kiinnostais.
On senverran hintava peli etten ilman koeajoa osta mistä pääsemme siihen ongelmaan.
Hailac ei enää tuo/myy Ducateja ja uudella edustajalla ei ole vielä myyntipaikat ja verkosto kunnossa.
Onko kenelläkään tietoa voiko jossainpäin Suomea koeajaa uuden Ducati Hypermotard SP 821.
Älkää turhaan ehdotelko muita fillareita Speed Triplejä SuperDukeja SMR sun muita.
Tiedän miten ne kulkee ja olen vain ton 821 SPn koeajoa vailla.
Kiitos.
En tiedä onko vaan vanhaa tietoa mutta Menokoneen sivuilla on ainakin vielä Ducatin mainokset esillä.
Eihän se mitään maksa kysyä josko siellä koeajo onnistuisi.
www.menokone.fi
Pegaso IE
Kiellosta huolimatta kehotan kokeilemaan myös 1100S Hyperiä, ellei ole vielä testattu. Mielestäni täydellinen moottori tuohon laitteeseen, toki 821 kokeilematta.
Eikai se ollut ku hailac joka lopetti, muut jatkaa entiseen malliin mun ymmärtääkseni. Tosta löytyy diilerit, ei muutaku kysymään josko koeajo järjestyy. Jos ei niin sitte ei kai auta kuin ettiä joku joka tollasen omistaa ja antaa sun kokeilla omaansa.
Ainakin ulkonäkö ko. laittees on enemmän kuin kohdillaan!Tuohon Strada version penkki nii luulisi lievä tourinki onnistuvan.
Uudella maahantuojalla pitäisi ensiviikolla olla kyseinen malli näytillä viikissä(Autocarrera) koe ajo ei taida vielä onnistua mutta kylmät tyypit onnistuu.
Tourinki o vaan asenteesta kiinni ei kalustosta.
RC8:n kanssa käynyt Suomesta Marokossa asti ja moni muu väittää että sen penkki on liian ohut ja kova ja jousitus oli lähes ratasäädöissä. Ei menoa haitannut.
Pikku Duke 690:sellä sutasin Cannonball Bike Runin 2012 ja reipas 3000km kuuteen päivään ei tuntunu missään ilman katteita tai pleksejä.
Kohtuu hyvin pysyi vielä 70heppasella kyykkypyörien matkassa.
Toi uus HyperRetard vaan jotenkin tuntuu siltä et vois olla just mun tyylinen lelu.
Ajoasento on suht rento. Kohtuu kevyt pyörä ja potkua sopivasti kikkailuun ja ripeään menoon.
Mutkaan jos menee yhtään ton pikku Dukenlailla niin hymy on herkässä.
Ei huono suoritus! Tottahan tuo toki on, että asenne ratkaisee. Nimim. päätin mopoiässä lähteä helsinkiin ja matkaa kuitenkin 10 tunnin edestä suuntaan mopon kulkiessa vajaata kuutta kymppiä. Ja hauskaa oli!
Kotarin 990 SM/R on tälle toki kova kilpailija mutta Hyperi vie ulkonäössä sata-nolla. Kotari jotenkin liian möhkö!
Juu myyhän muutkin Ducateja mutta harvalla niista on pyöriä liikkeessä montaa vaan enemmän tilaus pohjalta toimi homma.
Vaikka jokunen Ducati liikkeestä löytyisi niin se koe ajon saaminen on sitten asia erikseen.
Myyjät kun ovat huolissaan siitä että heti ekan lenkin jälkeen se on "demo" & "käytetty" ja hinta tippuu.
Tavallaan sen ymmärtää tuotteesta joita myydään niin vähän mutta kun hinta kun on jossain 18000 € paikkeilla
niin en ajamatta osta.
Taidan vaan tehdä pikku Dukesta vielä kevyemmän ja tehokkaamman ja leikkiä sillä vielä ens kesän.
DNA:stage 1 & 2 filtterit.
Ausseista tuli fuel module kun ei ole Commanderia tai Tune ECU vermeitä jotka toimis ton uuden version kanssa.
Shorain akku on jo ja Akra + kartta + katlysaattori veks ja suora putki tilalla.
Uus airbox & cam vielä niin Duke tuottaa 10hp enemmän kun vakiona.
Ja kohta on noin 12 kg kevyempi kun kaupasta lähtiessä
![]()
Viimeksi muokannut: Wiwwee; 06.08.2013 klo 06:52.