Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Perä kun tuppaa vakiosatulalla puutumaan jo 100 km matkalla, niin hommasin kokeeksi Topsellerieltä tuollaisen penkin, jossa on geelit kuskille ja repsikalle.

    Jos vaikka huomenna kelit sallisi koeajon. Hyvältä penkki tuntuu kylmiltään. Ihan OK ulkonäkökin mielestäni...



    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  2. #2
    Ihan samanlaisen jakkaran hommasin vuosi sitten TDM:ään. Persauksen mielestä ero kuin yöllä ja päivällä
  3. #3
    Sama ongelma, hiukan pakkaa puutumaan orkkispenkillä. Paljonkos tämä kustansi?
    https://reissu.org
  4. #4
    Niillä oli tommonen tehtynä, eli alennusta tuli jonkun kympin verran. UPS-kuluineen kotio 340 eukkaa.

    On se tietysti vähän tyyris, ja ne alentais hintaa, jos lähettää oman jakkaran sinne rungoksi. Halusin kuitenkin pitää orkkissatulan, koska laitan sen takaisin paikalleen myytäessä, ja myyn ton geelipenkin vaikkapa täällä
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  5. #5
    Samanlainen ja samanhintanen tuli hommattua K1200Sään. Persaus ei puudu enää - tosin alkaa polvia ja lonkkaa kolottaan edellleen ja joutuu pitään kävelytaukoa.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  6. #6
    Koeajo tehty ja erittäin hyvin toimii. Tuo on vakiokorkuinen, mutta kuitenkin ehkä sentin pari korkeampi kuin edellinen penkki, joten ajoasento muuttui muutenkin vähän paremmaksi + perä lepäsi kyllä aivan eri malliin kuin ennen.

    Olen varsin tyytyväinen
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  7. #7
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Koeajo tehty ja erittäin hyvin toimii. Tuo on vakiokorkuinen, mutta kuitenkin ehkä sentin pari korkeampi kuin edellinen penkki, joten ajoasento muuttui muutenkin vähän paremmaksi + perä lepäsi kyllä aivan eri malliin kuin ennen.

    Olen varsin tyytyväinen
    Soon noiden Puimurin tarvikepenkkien kanssa vähän sama kuin alkuperäispleksien: Mikä hyvänsä on parannus alkuperäiseen....
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Pari kesää olen FJR.llä ajellut kyseisen firman geelipenkillä, nyt kun alkaa puutumisen oireita tuntumaan persoonassa onkin jo aika pysähtyä tankille, entisellä penkillä kahden tunnin istuminen alkoi olla jo lopussa tuskallista, eli taukoja täytyi pitää liian tiuhaan.
    p.s. Ja valmiiksi sitten niille irvileuoille joiden on ihan pakko kertoa ettei tankillinen riitä kuin puolitoista tuntia, en ajele baanaa pitkin kuin pakosta
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  9. #9
    Pyh, kärsimys kuuluu elämään.
  10. #10
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Pyh, kärsimys kuuluu elämään.
    Genau ! Juu, sillä määkin jutaan talvella tolla R1100GS:llä pelkiltään sen satularungolla.....
  11. #11
    Kaikille omat mieltymyksensä suotakoon.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  12. #12
    Lainaa jorim kirjoitti Katso viesti
    Kaikille omat mieltymyksensä suotakoon.
    Näino! Keski-ikään päässeenä täytyy todeta, että "pääasia, että itte viihtyy". Sillä mennään
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  13.  
  14. #13
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Genau ! Juu, sillä määkin jutaan talvella tolla R1100GS:llä pelkiltään sen satularungolla.....
    Sää pirätkin perusasioista senkin jesuiitta
    <p>2002-2014</p>