Reissua pukkaa ja meinasin jotta otetaas rompetta kunnolla völjyyn....
Tiesithän että Luxus Toureririn sisälle on naamioitu Licht Transport machine:
Otetaan 2 kuusiokoloruuvia auki sekä takamatkustajan satulan liitin irti, (takamatkustajan satulan irroitus).
Irroitetaan takaboxin sisäpohja, (vuoraus)
Otetaan 4 kuusiokoloruuvia auki sekä 2 isoa-liitinrasiaa irti, (takapoxi irti)
Suojataan muovipussilla eristysnauhaa käyttäen avoimiksi jäävät 2 liitinrasiaa.
Otetaan jääkaapista, tms. sopivaa alumiiniprofiilia joka taivutellaan 3:n sulakerasian suojaksi, päälle tulevaa kuormaa vastaan, (kuormapeti kuntoon)
Otetaan kuormaliina, vast. ja kiinnitetään alumiiniprofiili kahdella kuusiokoluruuvilla, (kuormapeti kuntoon)
Alle voi lisätä muovilevyä, tablettimuovia, jne, näkö- ja sadesuojaksi mutta ei ole välttämätöntä.
Fertig ! Koko hoitoon ei mene aikaa kuin about 20min ja käytössäsi on Licht Transport
On muuten y l l ä t t ä v ä n suuri painonvähennys vaikka onkin vaan tuo box pois, mut kun se on niin korkealla!
Specs:
-Role Stratetig multi Light Transport Bike
-Manufacturer BMW / mc connel Huurus co
-Status No production, in service
-Unladen Weight 380 kg
-Payload 220 kg (with fuel)
-Total Weight 600 kg
-Range 500 km
-Crew 1
-Radio/Tape On
-Speakers On
-Cruise On
-Etc...
PS. BMWKLTIBMIXOF-kokkoontumiseen vinkiksi et, kameramiästä varten kuormapetiin saa heleposti turvavyönki kiinni ja ei muuta ku menox...
Jep. Se muuten muuttuu LT:kin kummasti ajettavammaksi ilman tuota takaboksia (tietty myös ilman noita kuution tavarakolleja). Jenkkilässähän tekevät jopa tuohon takakontin paikalle tavaratelineitä, jotka ovat ihan siistejä. Tietty tuo repsikan penkin hävittäminen tekee tuosta tuollaisen Pick-up'in kerralla... Tuosta kun vielä siirtäisi antennin vaikka eteen ja nikkaroisi vesivanerista lavan laitoineen![]()
<p>2002-2014</p>
En ole nähnykkään ennen että moottoripyörässä on lava, no mikässiinä sitte![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Toihan on jopa fiksun näköinen noilla merimiespötkylöillä lastattuna! Miekin totesin tänä kesänä että gessun Vario-takaloota on omaan käyttöön pelkkä haitta, samoin takapenkki. Kaikki tarvittava roina mahtuu sivulaukkuihin ja takapenkin tilalle köytettyyn Kappan pötkylään. Bonuksena selvästi fiksumpi painopiste (kolmella täydellä muovilaukulla varustettuna keuliminen on herkässä!). Tuo alkuperäinen takaloota myös tuppaa heilumaan melkoisesti ja ainakin minulla löystytti tarakan kiinnitysruuveja. Takaloota palvelee nykyään lähinnä selkänojana kyytiin mahdollisesti houkutelluille mirreille.
:-)
Jääkaappi kyytiin ja täyteen matkajuomaa!
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Tänx vollano ! Itekki aattelin jotta täähän on suurta muotia peräti...ilmiselvä Bagger-look , vähän jos vielä tota Scanian tuulilasia sirkkelöisi pikkasen matalammaksi.