Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Tulikohan uusi ennätys? 25 000 km ajettu R1200 GSA:n (vm 2011) kytkin luistaa kun kiihdyttää 5. tai 6. vaihteella, kierroksia noin 5 000 ja siitä ylöspäin.
    Suurin osa ajosta tullut matka-ajosta eikä kytkintä ole luistatettu. Ei oikein vakuuta. Tuskin kannattaa kovata alkuperäisosalla?
    Ja takuu loppui pari kuukautta sitten...
    ei kait noilla kilsoilla vielä pitäisi kytkin risana olla.

eihän sinne ole öljyä päässyt ylitäyttämisen seurauksena tms..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ei kait noilla kilsoilla vielä pitäisi kytkin risana olla.

eihän sinne ole öljyä päässyt ylitäyttämisen seurauksena tms..?
    Ei pitäisi, mutta häikkää on...
    Kerran olen itse vaihtanut öljyt ja jarunesteet, muuten merkkikorjaamot ovat hoitaneet hommat. Omasta toimesta ylitäyttöä ei ole tapahtunut.
    No ei se todennäköisesti ole ajon / osan laadun takia pettänyt. Stefa on pettänyt ja öljyt kytkimellä... Latna Moro...

Niin - ja minä kyllä lähtisin maahantuojaa hakemaan talkoisiin. Ei kytkimen kuulu luovuttaa tuolla iällä / kilometreillä.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    No ei se todennäköisesti ole ajon / osan laadun takia pettänyt. Stefa on pettänyt ja öljyt kytkimellä... Latna Moro...

Niin - ja minä kyllä lähtisin maahantuojaa hakemaan talkoisiin. Ei kytkimen kuulu luovuttaa tuolla iällä / kilometreillä.

Jep ota bmw Suomeen yhteyksiä ei sen pitäis 25tkm ajolla luovuttaa. Mutta liikkeiden mukaan tuohan on vain ominaisuus, tai no tässä casessa kun takuu on jo ohi niin kyl se sittenkin on selvä vika.
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
    Kyllä tuon takuuseen pitää mennä, ei sillä parilla kuukaudella voi, eikä saa olla mitään merkitystä. Asiallisesti kun asian esität, niin tuskinpa edes väittävät vastaan..
    Paitsi, jos öljyn liikatäyttö on syynä ja se minullekin tulee ensimmäisenä mieleen. Eihän Bemun kytkin normaalikäytössä ja noilla lukemilla voi mitenkään olla loppu. Toisaalta, onhan huollossakin voitu laittaa liikaa öljyä niin moottoriin, kuin vaihteistoonkin ja silloin se menee kyllä liikkeen piikkiin. Missä ja milloin pyörä on viimeksi huollettu? Jos vika johtuu öljyn ylitäytöstä, niin todennäköisesti se näkyy ja tuntuu kytkimen luistamisena melkoisen pian.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Merkkiliikkeen koeajossa tänään kytkin ei luistanut. Olin toisen kierroksen mukana matkustajana ja pyörä sai aika hyvää kyytiä
    Eli toistaiseksi ajot jatkuvat normaaliin malliin ja se kahden päivän aikana ilmaantunut luistaminen jää toistaiseksi mysteeriksi.
    20 000 km huolto tehty itse (tosin jo 18 000 km kohdalla) öljyjä vaihdettu oikea määrä. Moottoriöljyn tason pidän about punaisen pisteen tasolla.
    Trust me (kokemusta on) jos tuo oikeasti on luistanut isoimmilla vaihteilla, niin ei se itsestään ehjäänny. Korkeintaan on ajan kysymys.....
    <p>2002-2014</p>
    Sori, ei tullut "ennätystä" ketjun aloittajalle, jossain 20 tkm paikkeilla alko ongelmat täällä, aluksi rupes luistamaan rata-ajossa, sitten ohituksissa.

Pienenä ensiapuna on ottaa vähän kytkinnestettä pois, mutta ei se korjausta kuin hieman pitkitä, samoin kuin kytkimen uittaminen jarrukliinerillä startti irti, kahden purkin jälkeen ei enää kuonaa tullut ulos.
    Rallimiesten "kokista kytkimeen" ei sentään tullut kokeiltua.

Juu, ja pyörässä ei ollut takuunalaista, rakenteellista tms. vikaa tässä tapauksessa, merkkihuollettu siellä mistä Suomessa ostettukin, omaan piikkin korjaus tekemättä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
    Tulitko Rudi11 tarkistaneeksi rysterin eli käsisuojan asennon silloin ongelman ilmenemisen aikaan? Suojan käännyttyä muutaman sentin ylös tai alas normaaliasennosta, niin jo alkaa ongelmia esiintyä kytkinkahvan vastatessa muoviin.
    015
    Lainaa 3210015 kirjoitti Katso viesti
    Tulitko Rudi11 tarkistaneeksi rysterin eli käsisuojan asennon silloin ongelman ilmenemisen aikaan? Suojan käännyttyä muutaman sentin ylös tai alas normaaliasennosta, niin jo alkaa ongelmia esiintyä kytkinkahvan vastatessa muoviin.
    Tuo ei pitäisi olla enää syynä vm. 2007 jälkeen valmistetuissa vehkeissä, suoja on erilainen.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Lainaa Rudi11 kirjoitti Katso viesti
    Merkkiliikkeen koeajossa tänään kytkin ei luistanut. Olin toisen kierroksen mukana matkustajana ja pyörä sai aika hyvää kyytiä
    Eli toistaiseksi ajot jatkuvat normaaliin malliin ja se kahden päivän aikana ilmaantunut luistaminen jää toistaiseksi mysteeriksi.
    20 000 km huolto tehty itse (tosin jo 18 000 km kohdalla) öljyjä vaihdettu oikea määrä. Moottoriöljyn tason pidän about punaisen pisteen tasolla.
    Ajettiinko siinä 5 ja 6 vaihteilla kaksi päällä 5000 rpm ylöspäin? Pienillä vaihteillahan tuo toimii vaikka kytkin olisi luistamisen rajoilla.

Pekka
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Ajettiinko siinä 5 ja 6 vaihteilla kaksi päällä 5000 rpm ylöspäin? Pienillä vaihteillahan tuo toimii vaikka kytkin olisi luistamisen rajoilla.

Pekka
    Kiihdytykset tehtiin kaksi päällä 5. ja 6. vaihteilla 5 000 rpm ja siitä ylöspäin. Koska kiihdytyskokeita tehtiin runsaasti, myös muita kierrosalueita kokeiltiin.
    Tulikohan uusi ennätys? 25 000 km ajettu R1200 GSA:n (vm 2011) kytkin luistaa kun kiihdyttää 5. tai 6. vaihteella, kierroksia noin 5 000 ja siitä ylöspäin.
    Suurin osa ajosta tullut matka-ajosta eikä kytkintä ole luistatettu. Ei oikein vakuuta. Tuskin kannattaa kovata alkuperäisosalla?
    Ja takuu loppui pari kuukautta sitten...
    Nyt on uusi kytkin mopossa ja kaikki toimii hienosti. Ei ollut öljyvuotoa, arvelivat materiaalivikaa.
    Joka tapauksessa kaikki osat vaihdettiin kytkinkahvasta alaspäin ja BMW osallistui talkoisiin kaikilla osilla.
    Vanhalla kytkimellä vaihdot 5. vaihteelta 6. vaihteelle olivat aina tahmeita, tästä olin maininut jo yli vuosi sitten. Nyt vaihdot sujuivat ongelmitta (vaihdelaatikon öljyjä ei vaihdettu).
    Loppu hyvin, kaikki hyvin? Tämä selvinnee tulevina vuosina.
    Nyt on uusi kytkin mopossa ja kaikki toimii hienosti. Ei ollut öljyvuotoa, arvelivat materiaalivikaa.
    Joka tapauksessa kaikki osat vaihdettiin kytkinkahvasta alaspäin ja BMW osallistui talkoisiin kaikilla osilla.
    Vanhalla kytkimellä vaihdot 5. vaihteelta 6. vaihteelle olivat aina tahmeita, tästä olin maininut jo yli vuosi sitten. Nyt vaihdot sujuivat ongelmitta (vaihdelaatikon öljyjä ei vaihdettu).
    Loppu hyvin, kaikki hyvin? Tämä selvinnee tulevina vuosina.
    Ihan uteliaisuudesta kysyn: Jos kerran merkkiliikkeen koeajossa ei luistanut, niin miten maahantuoja / kenen lihaksilla tuli mukaan.
    <p>2002-2014</p>
  16.  
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Ihan uteliaisuudesta kysyn: Jos kerran merkkiliikkeen koeajossa ei luistanut, niin miten maahantuoja / kenen lihaksilla tuli mukaan.
    Olin videoinut luistamisen, sillä se todennettiin.
    Kun kytkin oli avattu, se oli lisäksi erittäin ruosteinen.