Sivu: 37 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 4345:sta
  1. #1081
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Mikä on suomenkielinen nimi ns. Set Screw ruuville? Semmonen pötkö jossa kanta on kaiverrettu siihen pultin varteen, yleensä lukittaa esim hihnapyörän akseliin. Onkse joku pidätinruuvi tms? Tarttis kaks M8x noin 15mm mustana.
    Tällasia?
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...aa-2000033233/
    DR 650 + XF 650
  2. #1082
    ^ Nojuu noita ettiskelin kunnes löysin vanhasta osakiposta nätit kupukantakuusiokolopultit ja vetäsin niihin kuumakestomustan joka osu kohtalailla sävy sävyyn nappiin noitten ajovalokuuppien kanssa niin peitin sitten ylimääräiset kiinnikereiät niillä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #1083
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Täs vähän muuta mietittävää, niin auttakaahan laiskaa...

    Mistäs löytäisin tuota katteen sisäpinnalle teipattavaa lämpöeristettä? Mielellään Suomesta, ja jos Turusta, niin vielä parempi.

    Ei tietty mahoton tilailla, mutta tollasissa postituskulut on yleensä härskit.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #1084
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    24mx:ssä oli. Tilasin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #1085
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Täs vähän muuta mietittävää, niin auttakaahan laiskaa...

    Mistäs löytäisin tuota katteen sisäpinnalle teipattavaa lämpöeristettä? Mielellään Suomesta, ja jos Turusta, niin vielä parempi.

    Ei tietty mahoton tilailla, mutta tollasissa postituskulut on yleensä härskit.
    motonet pläkkikaupunki. myyvät myös scohts aluteippiä. hyvät kokemukset kiinnipysymisestä
    Ducati Diavel
  6. #1086
    Mistä saisi kohtuuhintaan Hondan orig. osia, tarvetta olisi jarrusatuloiden tiivisteille?

    Yritin käyttää hakua, mutta täällä ollaan.

    Jenkeissä on sellainen firma kuin Partzilla.com ja he myyvät aitoja tehtaan osia edullisesti vrt. Suomen tai esim. UK hintoihin. Tässä vaan tulee se mahdollinen ongelma nimeltä tullit ja verot. Tullia ei kyllä pitäisi tulla kun hinta jää alle 150e, mutta verot tulee varmasti.
    Honda CBR600F 2003
  7. #1087
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Mistä saisi kohtuuhintaan Hondan orig. osia, tarvetta olisi jarrusatuloiden tiivisteille?

    Yritin käyttää hakua, mutta täällä ollaan.

    Jenkeissä on sellainen firma kuin Partzilla.com ja he myyvät aitoja tehtaan osia edullisesti vrt. Suomen tai esim. UK hintoihin. Tässä vaan tulee se mahdollinen ongelma nimeltä tullit ja verot. Tullia ei kyllä pitäisi tulla kun hinta jää alle 150e, mutta verot tulee varmasti.
    https://www.cmsnl.com
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
  8. #1088
    Lainaa Henksu kirjoitti Katso viesti

    Kiitti vinkistä. Vaikuttais silti siltä että Partzillasta saa jopa postien ja verojen kanssa halvemmalla kuin tuolta.
    Täytyy vielä laskea maahantuonnin kustannukset uudestaan ja katsella sitten mistä ostaa.
    Honda CBR600F 2003
  9. #1089
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vinkistä. Vaikuttais silti siltä että Partzillasta saa jopa postien ja verojen kanssa halvemmalla kuin tuolta.
    Täytyy vielä laskea maahantuonnin kustannukset uudestaan ja katsella sitten mistä ostaa.
    Varmaan olet jo katsonut?
    http://www.wemoto.com
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  10. #1090
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Mistä saisi kohtuuhintaan Hondan orig. osia, tarvetta olisi jarrusatuloiden tiivisteille?
    http://nutjob.ie/

    Yhden pikkutilauksen kokemuksella havaittu toimivaksi. Osat tulee nopeasti ja kohtuuhinnalla!
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  11. #1091
    Ainakin Kawasakiin myy https://www.motorcyclespareparts.eu/ osat edullisemmin kuin kotimaasta löytyy. Luulisin että sopuhinnat ovat löytäneet Hondankin osille
    1835
  12. #1092
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Mistä saisi kohtuuhintaan Hondan orig. osia, tarvetta olisi jarrusatuloiden tiivisteille?

    Yritin käyttää hakua, mutta täällä ollaan.

    Jenkeissä on sellainen firma kuin Partzilla.com ja he myyvät aitoja tehtaan osia edullisesti vrt. Suomen tai esim. UK hintoihin. Tässä vaan tulee se mahdollinen ongelma nimeltä tullit ja verot. Tullia ei kyllä pitäisi tulla kun hinta jää alle 150e, mutta verot tulee varmasti.
    Menee vastaus ohi hieman, mutta semmoinen puulaaki kuin Powerhouse Englannissa myy lähes satulaan kuin satulaan tiivisteet. Löytyy googlaamalla, ja niillä on kauppa ebayssäkin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #1093
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Mistä saisi kohtuuhintaan Hondan orig. osia, tarvetta olisi jarrusatuloiden tiivisteille?

    Yritin käyttää hakua, mutta täällä ollaan.

    Jenkeissä on sellainen firma kuin Partzilla.com ja he myyvät aitoja tehtaan osia edullisesti vrt. Suomen tai esim. UK hintoihin. Tässä vaan tulee se mahdollinen ongelma nimeltä tullit ja verot. Tullia ei kyllä pitäisi tulla kun hinta jää alle 150e, mutta verot tulee varmasti.
    https://www.davidsilverspares.co.uk
    .
  14. #1094

    Kiitokset kaikille vinkeistä. Mutta näyttäisi siltä että jenkkiliikkeestä saa nuo OEM-tiivisteet rahteineen ja veroineen silti halvemmalla kuin yllä mainituista euroliikkeistä.
    Honda CBR600F 2003
  15. #1095
    Onko porukalla kokemuksia ebayn halvoista jännitteensäätimistä? Hondan kusiaiseen pitäis laittaa uusi ja ebayssa kiinapojan malleja aikas halvalla.
    Honda CB600F Hornet 1998
  16. #1096
    Olen muutoskatsastanut pyöräni geneeriselle aftermarket vaimentimelle josta on merkintä rekisteriotteessa (merkki, malli, pakoaukon koko). Olen nyt kuitenkin vaihtanut pyörään takaisin alkuperäisen vaimentimen jossa selkeästi näkyvissä leimat ja systeemit. Täytyykö minun käydä muutoskatsastamassa pyörä uudelleen tuolle sen alkuperäiselle pöntölle?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #1097
    Ei mun mielestä, kun se on ollut aikaisemminkin laillinen ja kyseisessä pyörässä/-mallissa kiinni.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 18.04.2018 klo 07:53.
    Braaaaap
  18. #1098
    En osaa sanoa miten tuo nyt "ihan oikeesti" menee, mutta hämmästelykynnys ei kyllä ylittyisi, jos ratsiassa alettais vänkäämään, ettei laite ole "otteen mukainen"..... jos ei tiedoissa ole tuo slipari ole merkitty "vaihtoehtoisena".

    Vastaavanlaisella logiikalla... tai sen puutteella tuolla tavataan turhan usein mennä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #1099
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Olen muutoskatsastanut pyöräni geneeriselle aftermarket vaimentimelle josta on merkintä rekisteriotteessa (merkki, malli, pakoaukon koko).
    Kerro lisää. Mitä maksoi, miten meni? Itse kävin tuota parista konttorista paikan päällä tiedustelemassa, niin sanottiin ettei voi mitata kun on liikaa lentomelua. Vastauksen sain osallistuttuani katsastuskonttorin kahviautomaatin korjaukseen ensin vartin verran.

    Mä mietin miten saisin Cebarin ajovalon sammutettua halutessani. Siinä on kytkentä että se on aina päällä, ja ruuhkissa seisoessa alkaa loppua virta kun flekti huutaa ja laturi ei kai tuota virtaa alle kolmen tonnin. Jonkinlainen bebek-kytkin siihen kai täytyy yrittää viritellä.
    Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  20. #1100
    Ajovalon virta on jotain 4 Ampeeria niin ehkä kannattaa laittaa lampun johdon väliin rele jossa aukeava kosketin ja ohjata sitä tarvittaessa "hituvirta" kytkimellä. Jos ostaa vaihtokoskettimella toimivan releen niin voi sitten ottaa siitä toisesta koskettimessa kytkimeen merkkivalon että näkee että nyt ei valo pala.

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4825...x19mm-punainen

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4819...A-5napa-vaihto

    Ton kytkimen joutuu upottamaan johonkin. Venepuolelta voisi löytyä paremmin vettä kestäviä.
    FJR -17
  21. #1101
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Mä mietin miten saisin Cebarin ajovalon sammutettua halutessani. Siinä on kytkentä että se on aina päällä, ja ruuhkissa seisoessa alkaa loppua virta kun flekti huutaa ja laturi ei kai tuota virtaa alle kolmen tonnin. Jonkinlainen bebek-kytkin siihen kai täytyy yrittää viritellä.
    Vaikka homma ei menisikään kaikkien taiteen sääntöjen ja oppikirjojen mukaisesti......

    Onko oikeasti tarpeen laittaa yksinkertaista, suojattua vipukytkintä kummoisempaa keksintöä
    ko. tarpeen hoitamiseksi.

    Ei loputtomiin ja joka paikassa/asiassa ole paras ratkaisu mennä "yksinkertainen on kaunista,
    toimivaa ja vähemmän vikaherkkää/vähemmän vikapaikkoja" periaatteella.

    Mutta.... onko oikeasti tarpeen viritellä releitä ohjauksineen ja merkkivaloineen ko. tarpeen takia????
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #1102
    Vaikka virta ei ole kun 4 A niin jos se kytkin on vähänkin kauempana niin tulee ylimääräistä jännitehäviötä ja valot sen kun himmenee. Lisäksi on aika moinen riski unohtaa se valo sitten pois päältä. Mutta ihan kuinka vaan.
    FJR -17
  23. #1103
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Vaikka virta ei ole kun 4 A niin jos se kytkin on vähänkin kauempana niin tulee ylimääräistä jännitehäviötä ja valot sen kun himmenee. Lisäksi on aika moinen riski unohtaa se valo sitten pois päältä. Mutta ihan kuinka vaan.
    Olen ihan samaa mieltä.... että kuinka vaan, mutta palataan silti siihen, "mitä jäbä duunaa"... ja miksi???

    Miten kauas ja mihin ajattelit, että tuo ylimääräinen "valokytkin" vedetään? .

    Kun ollaan päästy "hoodeille".... mihin se kytkin nyt sitten todellisuudessa tulee sijoittumaan....
    paljonko meillä välttämättä tulee "lisää letkua", mihin ja miksi.... ja vielä.... millaista käytetään ?????

    Tällaiset jutut on ihan pikkasen merkitseviä, aiemmin mainitsemieni lisäksi.

    Se, että mennään aina suoraan ja ajattelematta yhtään tarkemmin, mitä ollaan tekemässä ja miksi,
    "oppikirjan ainoan oikean tavan mukaan".... ei todellakaan ole poikkeuksetta paras ja toimivin ratkaisu.

    Totean nyt vielä uudestaan tuon alussa mainitun..... yksinkertaisin "detalji" ei liioin väistämättä
    poikkeuksetta palvele "kokonaisuutta"..... Mutta suurempi ongelma tahtoo olla
    "terveisien huikkaaminen naapuriin rekkakyydillä"..... ja tästä kiusallisen yleisesti aiheutuvat.... turhat murheet.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1104
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Tuo Motonetin peruskytkin siihen tulee varmaan laitettua ilman hifistelyjä.
    Kunhan ensin jaksan etsiä jostain maalia, joka vastaa Hondan R109 Passion Red-sävyä. Maalaan yläkatteen sitten siinä samalla kun otan sen pois johtohommia varten. Ohjauslukkokin vaatii elvytystä, ei liiku. Menee siinä samalla. Ensi viikolle lupailee kalsaa, silloin varmaan.
    Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  25. #1105
    Vetäisi joku muutaman watin led-polttimo lampuksi. Jos siis et tarvitse ajovaloa pimeällä ajoa varten, vaan tullaksesi nähdyksi. Joskus käytin "off-road only" H4-lediä endurossa kun meinasi sähkö olla kortilla ja hyvin toimi. Edes tienvarsikatsastajat eivät puuttuneet asiaan, koska umpiossa itsessään oli viralliset leimat.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  26. #1106
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Vetäisi joku muutaman watin led-polttimo lampuksi. Jos siis et tarvitse ajovaloa pimeällä ajoa varten, vaan tullaksesi nähdyksi. Joskus käytin "off-road only" H4-lediä endurossa kun meinasi sähkö olla kortilla ja hyvin toimi. Edes tienvarsikatsastajat eivät puuttuneet asiaan, koska umpiossa itsessään oli viralliset leimat.
    Tarvitsen sitä kyllä, tykkään ajaa iltaisin ja Joensuun reissuilla tulee helposti hämäräajoa.
    Ajatus on itse asiassa vaihtaa tehokkaampi polttimo eteen. Tarve on vain saada se pois päältä ruuhkassa.
    Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  27. #1107
    Silloin voi vaihtoehto olla myös 25W led. Se on jo huomattavasti kirkkaampi kuin tavallinen H4, joskin jo selkeästi laiton. Joku tuon tapainen:

    https://www.jussinmaki.net/ajoneuvov...2342LED-BLIST/

    Pelkällä akullakin pitäisi pystyä käyttämään valoja melko pitkään, joten jossain liikennevaloissa valojen ei pitäisi himmetä, vaikkei latausta olisi lainkaan. Nuo ongelmat voivat viitata maadoitusvikaan, akkuun, tms joten eivät välttämättä polttimonvaihdolla ratkea.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #1108
    Kyllä valojen kuuluu pysyä himmenemättä ruuhkassakin. Vikaa kannattaa ruveta staattori-jännitteensäädin-akku akselilta tutkiin ennen laastaroivia lisäratkaisuja.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  29. #1109
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Kyllä valojen kuuluu pysyä himmenemättä ruuhkassakin. Vikaa kannattaa ruveta staattori-jännitteensäädin-akku akselilta tutkiin ennen laastaroivia lisäratkaisuja.
    Samaa mieltä, perusasiat ensin kuntoon.
    Toki jännite kannattaisi mitata niin akulta kuin sen hiipuvan lampun kannalta ja sitten tehdä johtopäätöksiä.
  30.  
  31. #1110
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Kyllä valojen kuuluu pysyä himmenemättä ruuhkassakin. Vikaa kannattaa ruveta staattori-jännitteensäädin-akku akselilta tutkiin ennen laastaroivia lisäratkaisuja.
    En tiedä, himmenevätkö valot ruuhkassa, en ole tutkinut. Idea oli saada ne pois päältä flektin pauhatessa että aamun starttiin jäisi enemmän virtaa. Ruuhkassahan valoilla ei tee yhtään mitään, joten ne joutavat pois, mutta kiitos vastauksista. Ajoin kortin ennen valopakkoja, joten koko ajan päällä oleva ajovalo on minusta epänormaali silloin kun sitä ei tarvita. Ongelma on itse asiassa ratkaistu, tein havaintovirheen. Tuohon on joku laittanut helvatan kirkkaan ledin parkkilampuksi, luulin sitä lyhyiksi valoiksi. Ei siinä ole kuin parkit koko ajan päällä. Sinne lyhtyyn ei näe ihan helposti, täytyy vähän tiirailla.
    Homma kunnossa. Tämä on tätä pyörään tutustumista.
    Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


Sivu: 37 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787137 ... ViimeinenViimeinen