Sivu: 8 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 4345:sta
  1. #211
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    OK. Menee siis hyvin yksiin DOT:n 4 ja DOT 5.1:n kanssa (ei tartte nesteen vaihdossa jännittää)
    Kyllä

    (ei)
  2. #212
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Pitäisikö ns. virinokilla olla eri venttiilinvälys kuin orkkisnokilla? Jos alkuperäiskuntoisen ja alkuperäisnokilla varustetun koneen venttiilinvälys on 0.25mm, niin pitäiskikö erilaisilla nokka-akseleilla olla sama vai eri välys? Juteltiin kaverin kanssa venttiiliensäädöstä ja asia jäi askarruttamaan mieltä kun ei ole asiasta tietoa...
    Sama välys, eri välystä tarvinnee lähinnä eri materiaalista olevien venttiileiden kanssa -> erilainen lämpölaajenemiskerroin.
  3. #213
  4. #214
    ^^ Jeah. Eihän se nokka vaikuta kuin siihen miten se venttiili nousee.
  5. #215
    Onko haittaa jos vaihtaa vakio ilmansuodatinkotelon tilalle yleismallisen vapaavirtaussuodattimen? Lähinnä meneekö säädöt pieleen yms.? Ilmeisesti moottorin huohotusletkulle pitää kehittää uusi paikka tai vaihtaa siihen oma pikku suodatin?
    Suzuki GS500E -99
  6. #216
    Kokeilemallahan tuo selviää.

    "Kyllä mäkin sen toimimaan saan, kun joku joskus maailmallakin on saanut!".
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #217
    Ei vaan viittis ostaa 60€ suodatin kokeilu mielessä.
    Suzuki GS500E -99
  8. #218
    Lainaa IgNIs kirjoitti Katso viesti
    Ei vaan viittis ostaa 60€ suodatin kokeilu mielessä.
    Pyydä myyjältä vähän parempi kuin perävalotakuu. Jos ei pelitä, saa palauttaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9. #219
    Jos sulla on tuo sigun GS500E pyöränä (tai mikä vain, jossa on alipainekaasarit), niin unohda.

    Et saa kuuna päivänä noita toimimaan vapaavirtaussuodattimen kanssa jos heität sen ilmansuodatinkotelon mäkeen. Noiden alipainevehkeiden kanssa se laitos ei ole ns. turha. Vastaavasti, kun suoravetokaasareista joudut sen 600~1000€ köyhtymään (joiden kanssa pääsisit tuosta "ikävän näköisestä" kotelosta eroon) niin eipä ole mitään järkeä hommata ainakaan noihin suitsan kaltaisiin pikkupyöriin ellei ihan tosissaan liika raha polttele taskuja.

    Tuokaan kaasareiden vaihto ei ole mikään bolt-on operaatio, vaan joudut uusimaan polttoainejärjestelmän ja kaasukahvan. Kaasukahvan kohdalla taas törmäät siihen (kun ei ole push-pull vehje), että joutuisit uusimaan kaikki ohjauslaitteet. Rusinana pohjalla on kuitenkin se fakta, että ainakaan ko. suitsan rungon altapa ei cafe raaser -tyyliin kaasarit näy kuitenkaan, eli projektissa ei ole yhtään mitään järjen häivää. Eikä se niillä kulje kuitenkaan yhtään lujempaa, vaikka tyyli ei kiinnostaisikaan kun koneesta et tule tehoja irti samaan lähtien vaikka siitä, että pyttyä kohti on vain kaksi venttiiliä.
  10. #220
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa IgNIs kirjoitti Katso viesti
    Onko haittaa jos vaihtaa vakio ilmansuodatinkotelon tilalle yleismallisen vapaavirtaussuodattimen? Lähinnä meneekö säädöt pieleen yms.? Ilmeisesti moottorin huohotusletkulle pitää kehittää uusi paikka tai vaihtaa siihen oma pikku suodatin?
    Edelleen se ilmaboksi on resonaattori mikä vahvistaa ilmansaantia tietyllä kierroslukualueella. Toimintaperiaate on sama kuin kaiuttimissa. En menis sössimään. Jos pidät toin vakiona ja hyvässä kunnossa, niin saat siitä vielä rahaa joltain aloittelijalta. Mun 136 heppanen suitsa maksoi reilusti alle kakstonnia. Go figure.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  11. #221
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    juup.
    putki nyt tiivistetty mut ei auttanut mitään.
    täytyy ihmetellä lisää.
    kone otettu irti ja avattu sekä mestat tiivistetty.
    ei toiminut vieläkään...!!!
    piti vielä uudestaan syynätä suutinta ja kyllähän sielä roska oli
    kyllä lähtee taas !
    Horo Elää !
  12. #222
    Miten kannattais suojata Superduken akun viereiset liittimet? Haluaisin jokaisen liittimen oman muovipussin/putken sisään, jotta kosteus ei pääse sisään. Mahtaiskohan minigrip-pussi + nippusitteet toimia? Pelottaa vaan että jostain kolosta pääsee kosteutta ja sit ne muhii siellä sisällä.
  13. #223
  14. #224
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Miten kannattais suojata Superduken akun viereiset liittimet? Haluaisin jokaisen liittimen oman muovipussin/putken sisään, jotta kosteus ei pääse sisään. Mahtaiskohan minigrip-pussi + nippusitteet toimia? Pelottaa vaan että jostain kolosta pääsee kosteutta ja sit ne muhii siellä sisällä.
    CRC tai vastaava sähköliitinspray käyttöön. Kerran vuodessa sitten liittimet auki ja sama käsittely, jos näyttävät hyvältä. Jos hapettumaa niin sprayta ja auki-kiinni- jumppaa pudistukseen.

    Tietty, jos on paljon oireilevia liittimiä, niin voihan sitä tutkailla jotain vedenpitävämpiä Motonetistä ja Biltemasta, ja sopivan löytyessä kolvata sellainen paikalleen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #225
    Ohjaustanko vatkaa edestakaisin, kun irroittaa siitä molemmat kädet. En ole huomannut aikaisemmin, kun nyt eturenkaan vaihdon jälkeen. Voiko syynä olla muu kuin epäonnistunut tasapainotus?
    Viimeksi muokannut: Subastar; 20.08.2014 klo 18:39.
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
  16. #226
    Lainaa Subastar kirjoitti Katso viesti
    Ohjaustanko vatkaa edestakaisin kun molemmat irroittaa siitä molemmat kädet. En ole huomannut aikaisemmin, kun nyt eturenkaan vaihdon jälkeen. Voiko syynä olla muu kuin epäonnistunut tasapainotus?
    Mikä pyörä, rengas ja paine ?
  17. #227
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    CRC tai vastaava sähköliitinspray käyttöön. Kerran vuodessa sitten liittimet auki ja sama käsittely, jos näyttävät hyvältä. Jos hapettumaa niin sprayta ja auki-kiinni- jumppaa pudistukseen.

    Tietty, jos on paljon oireilevia liittimiä, niin voihan sitä tutkailla jotain vedenpitävämpiä Motonetistä ja Biltemasta, ja sopivan löytyessä kolvata sellainen paikalleen.


    Molemmista putkista saa myös tuubitavarana vaseliinityyppistä akkunaparasvaa, biltemasta omaa, motonet Liqui Moly, joka liberaalisti liittimeen hölvättynä pitäis estää kosteuden pääsyn metallille. Tiettyhän se voi vähän sotkea...
  18. #228
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Mikä pyörä, rengas ja paine ?
    V-Strom 650
    Anakee 3
    2,5 bar (suositus 2,25)
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
  19. #229
    Mika ihme on tikkariletka? Namusetien jono?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  20. #230
    Lainaa GoSpel kirjoitti Katso viesti
    Mika ihme on tikkariletka? Namusetien jono?
    tikkari = nopeusrajoitus-kyltti, näyttänee vähän tikkarilta. Viitannee siihen, että nopeus on tikkarin mukaan.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  21. #231
    Onko joukossamme Samsung Galaxy S5:llä kuvia foorumille liittäneitä. Mulla entinen puhelin S2 toimi kuvajahdissa hyvin ja sain liitettyä kuvien osoitteen asianomaiseen kenttään. Nyt uudella S5:llä kun yrittää liittää osoitetta niin liitä ja leikepöytä painikkeet vai välähtävät näytössä eikä niitä ehdi painaa. Olen kokeillut liittämis toimintoa muilla netti sivustoilla ja niillä ei ole ongelmia. Eli eikö ORG ja Samsung S5 vaan ymmärrä toisiaan? Onko jahdit jahdattu mun osalta?
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  22. #232
    Vaihdoin tuossa jäähdytysnesteet uusiin. Entinen neste oli sinistä, mitä v!ttua?
  23. #233
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin tuossa jäähdytysnesteet uusiin. Entinen neste oli sinistä, mitä v!ttua?
    Kuninkaallinen bike, siniverinen. Niita nesteita on vihreita, keltaisia, sinisia ainakin. No panic.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  24. #234
    Kunhan et sekoita punaista minkään muun värin kanssa niin alles ist gut.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  25. #235
    ^ Myös ainakin ranskalaisissa autoissa käytetty keltainen neste voi muodostaa hyytelöä väärän aineen kanssa sotkettaessa.

    Vihreä ja sininen ovat käsittääkseni aina sekoituskelpoisia, muiden osalta yleinen varovaisuus on paikallaan.
  26. #236
    Mnjaa, itellä ollu äkkiä laskien kahdeksisen pösöä/sitikkaa mut en ole keltaseen liemeen törmännyt joten en osaa sanoa tuohon. Niissä on kyllä mitä ihmeelliisempiä liemiä mm. se shitroenin jousituksen LHM hydraulineste...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  27. #237
    Onkohan tuo keltainen neste sitten Renaultin erikoisuuksia, kun mulla taas ei ole muista havaintoa.
  28. #238
    Tästäkään kannata tehdä mitään rakettitiedettä...
    Jäähdytysnesteen vaihto (jos pelkkä pieni lisäys, tislattua vettä lisää):
    Vanhat pois
    Huuhtelu
    Tilalle mitä tahansa silikaattivapaata alumiinimoottorille sopivaa nestettä (kaikkihan ne nykyään on)...
    juuri nyt pyörätön
  29. #239
    Lainaa cantor 43 kirjoitti Katso viesti
    Onko joukossamme Samsung Galaxy S5:llä kuvia foorumille liittäneitä. Mulla entinen puhelin S2 toimi kuvajahdissa hyvin ja sain liitettyä kuvien osoitteen asianomaiseen kenttään. Nyt uudella S5:llä kun yrittää liittää osoitetta niin liitä ja leikepöytä painikkeet vai välähtävät näytössä eikä niitä ehdi painaa. Olen kokeillut liittämis toimintoa muilla netti sivustoilla ja niillä ei ole ongelmia. Eli eikö ORG ja Samsung S5 vaan ymmärrä toisiaan? Onko jahdit jahdattu mun osalta?
    Mulla S4:n kanssa sama. Olen tosin jo tottunut siihen, että kun on kopioinut sen kuvan osoitteen esim. uppaa.fi:stä, ja sit orgin palstalla valitsee sen lisää kuva -> internetistä, ja sit siihen kenttään tökkää sormen, niin tosiaan pitää olla nopea että ehtii tökätä sitä liitä-nappia, täytyy vaan muistaa olla zuumaamatta niin se liitä-nappi on aina samassa kohdassa. . Nykyään pienen treenin jälkeen se onnistuu 9 kertaa kymmenestä.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  30.  
  31. #240
    Mahtaakohan vuoden 2009 superdukeen mennä JTF1904.16 -eturatas: http://www.jtsprockets.com/catalogue...ket/JTF1904-16

    Alkuperäinen on tosiaan 16-piikkinen tuossa 2009-vuoden mallissa. Tuon JT:n sivujen mukaan kyseinen ratas menisi vasta 2010-malliin ja uudempiin....
    Viimeksi muokannut: lp_; 09.09.2014 klo 19:30.
Sivu: 8 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858108 ... ViimeinenViimeinen