Aliexpress on näitä täynnä. Laadusta ei kokemusta eikä tuosta myyjästäkään joten järkeä kehiin jos tilailee, tuo vaan oli ensimmäinen kun hakusanoilla "motorcycle sequential turn signals" antoi.
Laatu lienee varmasti samaa luokkaa hinnan kanssa ja näkyvyyttä voi vain arvailla. Videolla näyttäisi olevan siinä kintaalla tuollaisena pilvisenäkin päivänä. Itse en lähtisi noilla kikkailemaan vaan kokeisin etsiä joltain oikealta merkiltä vastaavat.
Muistaa sitten vaan että sekventiaalivilkut ei toimi oikein normaali vilkkureleen kanssa. En ole opiskellut pitääkö koko rele vallan ohittaa mutta ainakin jos esim takana on sekut ja edessä normit releen läpi ne takavilkut ehtii hädin tuskin alottaa sitä "matoa" kun taas sammuvat ja aloittavat alusta.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Mulla on tollaset vaeltavat vilkut auton peräkärryssä ja ne toimii kyl ihan täydellisesti normaalilla auton vilkkureleellä, jossa ei ole tota toimintoa.
Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Kertokaas joku luotettava ja hyvä paja, mihkä pistäis sylinterit porauksee?
Mahdollisest kannen laitto myös.
Eteläsuomee pääsis ite viemää... Mut muutkaa ei ongelma.
Yamaha XT1200ZE -17 2024->
Yamaha YZF-R1 (1050cc) -08 2013->
Honda VFR1200F -10 ex
Yamaha FZ-8S -10 ex
Yamaha R1 -08 sylinteriryhmä.
Yamaha XT1200ZE -17 2024->
Yamaha YZF-R1 (1050cc) -08 2013->
Honda VFR1200F -10 ex
Yamaha FZ-8S -10 ex
R-Koneistus Keravalla on ainakin joskus ennen tehnyt vähän vaativampiakin porauksia. Kannattaa kysyä.
-- Brake later and open the gas earlier --
Jos on pinnoitettu niin kantta tarkkaan tutkia että se naarmu on varmasti siinä pinnoteessa
eikä niin että siihen on jäännyt mänästä tms ainettaa mikä näytää naarmulta
samoin sekin että onko läpi pinnoiteen jos ei niin selvitellä onko hoonaus rajoissa
(tosin sen kovan pinoiteen hoonauskaan ei joka pajalla onnistu)
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Ylikoko männät jo tilaukses 😎
Joo ens alkuu oli tarkotus hoonauttaa ja kattoo et riittääkö, mut haetaa nyt samal vaival vähä lisä potkuu. Männät olis menny joka tapaukses vaihtoo (ehkä vaa yks), ni melkee samal rahal isommat tilalle.
Yamaha XT1200ZE -17 2024->
Yamaha YZF-R1 (1050cc) -08 2013->
Honda VFR1200F -10 ex
Yamaha FZ-8S -10 ex
https://www.sylinterikauppa.fi/produ...c-4-sylinteria
Halpaa kuin saippua![]()
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Onhan se tietysti vähän kiinni saippuastakin:
https://www.viikonloppu.com/tassa-on...kuulin-hinnan/
Dear Optimist, Pessimist and Realist!
While You guys were busy arguing about the glass of water, I drank it.
Sincerely
The Opportunist
Tarttin yhteen koneeseen yhden ylikoon pinnoitetun sylinterin. Poraus & pinnoitus 250 £. Männänrenkaat 75 £. 325 £ ja siihen ALV sekä tulli päälle -> ollaankin jo yli tuon 425 €/ sylinteri hinnan, männänrenkaiden kanssa tosin.
Männät, renkaat, tapit ja kannentiiviste päälle. Loppuhinta ei alkane kakkosella. Sen verran tämä leikki maksaa.
Varmaan poraajalla olisi hyvä olla aika tarkka näkemys tulevista männistä myös.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olis tarvetta edulliselle tasapainotuspukkiadapterille jolla saa 2004 vuoden multistradan takavanteen Motonetin tasapainotuspukkiin kiinni...
Jos jollain käytettynä tällanen ylimääräsenä niin saa tarjota. Tai vinkkiä mistä tällasen sais ostettua/tilattua kohtuuhinnalla.
Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
Näköjään Englannista löytyy eri merkkeihin ja malleihin jos joku muu kaipaa tällasta myös...
https://abbastands.co.uk/
Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,
Meinasin sanoo että käyt paikallisella sorvarilla kysymässä. Mä oon tehnyt itse. Mutta vaikka mulla onkin sorvi ja valmiina tallissa värkkiä tehdä noi joko alusta tai muovista, en tohon rahaan alkaisi kenellekään muulle kuin itselleni tekemään.
https://abbastands.co.uk/product-det...apter-a&pid=24
vuoristoatleetti
En onnistu kuvaa liittämään, mutta kertokaa mitä tuolla värkillä tehdään:
https://www.24mx.fi/product/poistoty...mp_pid-7224474
Voisiko olla liukuputken irrotukseen alajalasta? Putkissa on yläpäissä yleensä reiät ja ainakin WP:n manuskat ohjeistaa niistä kiertämään jos on tarvis liukuputki vaihtaa.Screenshot_20240302-205124.jpg
Outo homma kaikkiaan...
Jos saan kysyä, niin onko 'skuikka' joutunut kiipeliin viime aikoina? Sorry - piti kysyä onko 'skuikka' selvinnyt omin avuin kiipeleistä.
Pitäisi taas tutustua videotarjontaan - ja kadehtia.![]()
Oon mie jokusen videon tässä taas tusannut ja pitäisi siellä kiipeliosastoakin olla tallentuneena. Vähän kyllä hävettää myöntää että ostin 450:n Temmin toiseksi mopoksi ja sekin siellä esiintyy.
^Olihan tuolla.
Jos taas uudestaan saan evästää, niin se yksi taito näkyy kuskeilta uupuvan? Eli kun ollaan esteen edessä stopattu, niin huonossa pidossa pitäisi pudottautua jaloiltaan satulaan ja siinä samalla antaa kytkimellä voimaa, joka vie pyörää muttei keuli. Niin helppoa - siis sohvalla kirjoitettuna.
Ei se ainakaan minulta onnistu noin. Pidon saan kyllä myös pudottautumalla mutta en voi sitä kaikkea hyödyntää koska pyörän keuliminen rajoittaa sitä kuinka lujaa voin kiihdyttää. Jos taas seisaaltaan tamppaan jaloilla pitoa, voin kiihdyttää reilusti lujempaa. Pyörä kyllä keulii mutta kun tamppaamisen jälkeen jatkan kropan liikettä keulan suuntaan, pääsen tönäisemään sitä kiipeävää keulaa vastapalloon.
Jos siis ymmärsin oikein että tarkoitit pudottautumisella istualleen pudottautumista.
Ei se isällekkään huonoa tee kuunnella eriäviä mielipiteitä, niistä monesti oppii uutta. Tosin meidän isäukko ei aina tätä usko![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tarviiko sitä rimaa jo valmiiksi tavoittamattomasta nostaa?
Vaan on kyllä paljon ajettu Italiaano ollut vähän harrastusintensiivinen laitos. Olen minä jonkun 50h ehtinyt sillä ajamaankin mutta varmaan enemmän on asennettu. Kytkin nyt johtuu vaan kuskista, ei 450:ia hardispyöräksi ole tehty, kauhea savotta virpoa sinne niin paljon öljynkiertoa että kestää luistattaa vaikka piiiiitkiä mäkilähtöjä jyrkältä kalliolta. Pakoputki oli syönyt takarungon puhki ja ja jousi pakoputken, ne hitsasin, samoin kahdesta kohti puhkiajetun ja huonosti hitsatun magneeton kopan. Nyt odottelen että huvittaa tilata uusi iskariputki takakeppiin. Oli paineet karanneet ja minä en sitä tajunnut, kämmäsin yhden hypyn kalliokynnykselle ja vedin suoraan linkku edellä kulmaan. Löi pohjamäntää sisään ja jousi kun aukesi, sokka irti ja iskarista kaikki pihalla.
Vaan hemmetti että se on hyvä peli ajaa. Uskaltaa vetää ihan uudella tavalla megatyperiä paikkoja ja se vaan menee.