Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 84:sta
    Eilen ajelin itä-Suomessa ja kahdessa paikkaa kyselin josko onnistuis 1200RS:n takusen tasapainoitus:

Eräs SEO- Huoltamo ennen Savonlinnaa totesi että onnistuu, mutta hintaan 30 € !
    NO, tuumasin jotta jutaillaan nyt vielä vähän lähemmäs ISOMPAA kylää, eli Savonlinnaa ja ennen kaupunkia löytyikin uudenkarhea ja iso putiikki, siis oikia rengasliike, nimeä en muista mutta ohi ajaneet tietää, (idästä kun tullaan ennen ekoja valoja Savonliinnaan siinä suoralla jossa kaikki autoliikkeet yms.)
    Sielläkin hemmo totesi että juu, heti käy mutta hintaan 30 €

Minä siihen että mikä ihmeen 30 € kun sillä hinnalla yleensä laitetaan irtorengas alta -alle ja siihen tulee vielä mukaan tasapainoitus. Nyt tarvitaan vain se tasapainoitus !

Mikä ihme tätä rengasmaailmaa vaivaa??!! Ajatellaanko noissa puljuissa että kyllä se mp-hemmo maksaa mitä vaan kun se kerran 5:ssä vuodessa tasapainoittaa yhden renkaan niin antaa palaaa vaaan !

IHME Touhua !

ps. niin siis 5 €:llä eurolla sitten sen tasapainoitin JKL:ssä kuten kotona Tikkikselläkin se hinta on ..... kukaan kuusinkertaista hintaa ala maksamaan.......
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Eilen ajelin itä-Suomessa ja kahdessa paikkaa kyselin josko onnistuis 1200RS:n takusen tasapainoitus:

Eräs SEO- Huoltamo ennen Savonlinnaa totesi että onnistuu, mutta hintaan 30 € !
    NO, tuumasin jotta jutaillaan nyt vielä vähän lähemmäs ISOMPAA kylää, eli Savonlinnaa ja ennen kaupunkia löytyikin uudenkarhea ja iso putiikki, siis oikia rengasliike, nimeä en muista mutta ohi ajaneet tietää, (idästä kun tullaan ennen ekoja valoja Savonliinnaan siinä suoralla jossa kaikki autoliikkeet yms.)
    Sielläkin hemmo totesi että juu, heti käy mutta hintaan 30 €

Minä siihen että mikä ihmeen 30 € kun sillä hinnalla yleensä laitetaan irtorengas alta -alle ja siihen tulee vielä mukaan tasapainoitus. Nyt tarvitaan vain se tasapainoitus !

Mikä ihme tätä rengasmaailmaa vaivaa??!! Ajatellaanko noissa puljuissa että kyllä se mp-hemmo maksaa mitä vaan kun se kerran 5:ssä vuodessa tasapainoittaa yhden renkaan niin antaa palaaa vaaan !

IHME Touhua !

ps. niin siis 5 €:llä eurolla sitten sen tasapainoitin JKL:ssä kuten kotona Tikkikselläkin se hinta on ..... kukaan kuusinkertaista hintaa ala maksamaan.......
    Suomalainen rengasfirmahan ei palvelulla elä vaan vissiin autoilijoilla. Todennäköisesti vielä suurimmalta osin työsuhde- tai muilla leasing-autoilijoilla. Suomalainen katsoo hinnastosta sen hinnan ja se on siinä. Ei tuossa Antti Asentaja juuri mieti tai järkeä käytä. Se miksi Suomalainen työ maksaa mitä maksaa on taas ihan muiden foorumien keskustelua
    <p>2002-2014</p>
    Njoo onhan nää ihan persiistä, itse vaihdatin alta alle mr moorella takanakin 80€ vaikka herra osaakin rakentaa pyöriä niin ko puljuun päin en enää edes vilkaise.
    - slipping and sliding since 1982 -
    Joo en maksais kolmea kybää moisesta. Vitonen menis. Olen itekkin miettiny että veis gessun takarenkaan johkin liikkeeseen painotettavaksi kun ei bilteman värkillä kotona onnistu. Ehkäpä joku pieni nyrkkipaja hoitas homman edukkaasti.
    :-)
    en ole koskaan edes huomannu tarvetta koko tasapainotukselle..onko sitä oikeesti olemassa
    Oleellinen asia on se että onko kyseessä irtorengas vai alta alle.
    En kyllä alkaisi vitosella painottamaan jos täytyy pyörä irroittaa.
    ei niitä renkaita kannata tasapainottaa, tasapainottaa pelkän vanteen ilman rengasta ja vaihtelee niitä renkaita sitten vaan, renkaan tasapainotus ei niin paljon muutu että se vaikuttaisi merkittävästi kulkuun jos vanne on tasapainossa ja rengas oikein asennettuna
    jeah!
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Tuotatuota, onha tuo aika suolainen hinta pelkästä painotuksesta, mutta kyllähän siinä menee aikaa jos rengas alta otetaan veke ja tasapainotetaan.
    Sanotaanko näin että jos siinä koko toimenpiteessä menee aikaa 30min, ni ei sillä vitosella paljon palkkoja ja muita kuluja peitetä.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Lainaa Pavel Pude kirjoitti Katso viesti
    Tuotatuota, onha tuo aika suolainen hinta pelkästä painotuksesta, mutta kyllähän siinä menee aikaa jos rengas alta otetaan veke ja tasapainotetaan.
    Sanotaanko näin että jos siinä koko toimenpiteessä menee aikaa 30min, ni ei sillä vitosella paljon palkkoja ja muita kuluja peitetä.
    Samaa mieltä Pavelin kanssa, 2-pyöräisten kanssa työhön voi mennä jokunen hetki ja sehän se on mikä lopulta maksaa. Kaikki asennusfirmat ei kykene tasapainottamaan prätkien renkaita. Itse tasapainotin jälkeenpäin ja maksoin. Nyt saa päristellä huolettomammin.
    Jokainen mieltää vieraan tekemän työn eri tavalla.
    Itse olen autoalan todella vankka ammattilainen ja maksan mielellään 60€/h siitä hyvästä, että joku vaihtaa minun Mersuun öljyt ja suodattimen. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse tekemään sitä kotipihalla tai jossain TI-hallissa.
    Kuten jo mainittua, irrotus ja paikalleenlaitto vie aikaa. Ainahan voi tasapainottaa itse jos tuntuu kovin kalliille..
    Pyörä pyörimään akselin varaan ja se kohta mikä jää alimmaiseksi on painavin ja merkataan vaikka teipinpalalla. Ja sen mukaan painoa renkaaseen.

5e on niin mitätön raha ettei sillä kannata edes aloittaa työtä tienausmielessä(yrityksillä on yleensä tavoitteena tehdä voittoa)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Maksaisitko sinä renkaan tasapainotuksesta 30 € ?
    Maksaisin.
    Palvelu maksaa, enkä edes koe tuota kiskurihinnaksi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Maksaisin.
    Palvelu maksaa, enkä edes koe tuota kiskurihinnaksi.
    Voe hyvää päivää ! Mikähän se on kiskurihinta sulle ? Ja täsmennän vielä että kyseessä siis irtorengas että ei tarvihe asentajahemmon koskea koko renkaaseen kun tuon masiinaan ja vien paikoilleen, että ei mene aikaa muuhun tyähä
    Lainaa filtteri kirjoitti Katso viesti
    en ole koskaan edes huomannu tarvetta koko tasapainotukselle..onko sitä oikeesti olemassa
    Huomenta ! Olis aika jo herätä...vai kurapyörälläkö pelkistään jutailet ja metsässä
    Lainaa valuvika kirjoitti Katso viesti
    Njoo onhan nää ihan persiistä, itse vaihdatin alta alle mr moorella takanakin 80€ vaikka herra osaakin rakentaa pyöriä niin ko puljuun päin en enää edes vilkaise.
    Mulla olis hyvä tuttu lakituomari tiedossa -tarvikko vai onko jo vanha tapaus ?
    Ostan oman pukin, jos tasapainotuksesta pitää kolmekymppiä maksaa. Ja sitäpaitsi minun takapyörä on tosi nopea irrottaa, koska se on vain yhdellä pultilla kiinni.
    Lainaa juka kirjoitti Katso viesti
    ei niitä renkaita kannata tasapainottaa, tasapainottaa pelkän vanteen ilman rengasta ja vaihtelee niitä renkaita sitten vaan, renkaan tasapainotus ei niin paljon muutu että se vaikuttaisi merkittävästi kulkuun jos vanne on tasapainossa ja rengas oikein asennettuna

No sittenhä tää on ihan turha topikki , sorry.....meen nukkumaan....
    En maksais, 15€ voisin antaa max. Esim: Honda 1-puolisella swingillä teettää töitä 3min kun rengas on irti ja tasapainottimessa. Eli 10min työstä 30€ haloo!! Hinnat karkaa käsistä
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Voe hyvää päivää ! Mikähän se on kiskurihinta sulle ? Ja täsmennän vielä että kyseessä siis irtorengas että ei tarvihe asentajahemmon koskea koko renkaaseen kun tuon masiinaan ja vien paikoilleen, että ei mene aikaa muuhun tyähä
    Tuon täsmennyksen olisi jo ihan alusta pitäen voinut mainita.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Usein se on puoli tuntia mitä yksittäiseen "hommaan" menee, teki sitten melkein mitä vaan… Eli kyllä se kolmekymppi'ä on. Mutta silti jos ajattelee että miten helppo homma se on niin… Eihän se tasapainotus sitä kolmeakymppiä maksa, vaan se a) ettei just sillä hetkellä voi ite tehdä tai b) on niin ettei vaan itte… Se oma tekemättömyys siinä maksaa, ei se itte homma.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Tuon täsmennyksen olisi jo ihan alusta pitäen voinut mainita.
    Luetaan koko teksti "Nyt tarvitaan vain se tasapainoitus !"
    Lihavoitu lainattu alkuperäisestä viestistä.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Luetaan koko teksti "Nyt tarvitaan vain se tasapainoitus !"
    Lihavoitu lainattu alkuperäisestä viestistä.
    Juu, luin ajatuksella uudestaan.
    Maksaisin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    No eikös sitä gummia ole tasapainoitettu asennusvaiheessa? Jos ei niin saattaisin maksaakin
    Taivas saa odottaa
    No kun on ne liiketilojen käyttö-, palkka-, yms... muut kulut, niin ihan lyhyellä matematiilla se 30 euroa ei taida kovin paha veloitus kumminkaan olla?

1/2 tunnin homma kaikkinensa?

Jos niitä vaadittais tekeen 5 eurolla , niin vuoden päästä sais ihan joka jannu vääntää ne kumit ja tasapainot ihan omin pikku kätösin paikalleen.

Aamen
    Murjaanien kuningas!
    Mulla olis hyvä tuttu lakituomari tiedossa -tarvikko vai onko jo vanha tapaus ?
    Joo kyllähän tää korkeimpaan istuimeen pitää viedä, haha ja oli ihan tältä keväältä, vieläkin oksettaa
    Edit: vakipaikassa 25 jos ostan renkaan puljusta, 40 jos vien oman munkin. Vaadin oikeutta.
    Viimeksi muokannut: valuvika; 28.07.2013 klo 00:58.
    - slipping and sliding since 1982 -
    Jos te sen vaivan näkee että pyörän irroittaa niin samoilla kätösien tahrimisella sen tasapainotuksen tekee itse ja seuraava tuleekin sitten jo omaan pussiin kun hommaa vaikka tuommoisen.

Taitaa olla irtorenkaan tasapainotus enemmänkin max. 5 minuutin homma kuin 30:n...
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla irtorenkaan tasapainotus enemmänkin max. 5 minuutin homma kuin 30:n...
    Mä voisin palkata sut jos teet 12 tasapainotusta tunnissa.
  30.  
    Tänää kävin renkaan vaihdattamassa, tasapainotus ammattilaisen tekemänä koneella, teippipainon paikka rasvanpoisto aineella käsitellen ja oikean kokoinen paino laittaen vajaa 45 sekuntia meni koko toimenpiteeseen. Maksaisinko siitä erikseen 30€?

No en todellakaan Varsinkin jos oman renkaan laitto irtovanteelle maksoi vajaa 20€, tasapainotuksineen.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin et paljonko on liikaa niille joiden mielestä on ok maksaa irtorenkaan tasapainotuksesta 30€? Tällä logiikalla omarengas irtovanteelle laittaen pajassa maksaa about 90€+30€ tasapainotus... (Renkaan vaihto tasapainotuksella n. 20€. Tasapainotuksen hinta jkl 5€, eli 3/4 hintaa vaihdolle)

No persaukisesta kaikki tuntuu kalliilta.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen