Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Toi mun 08 ms4r rupes kahvitauon jälkeen nykimään ja pätkimään tasakaasulla vähän hitosti. Lähtee hyvin käyntiin ja käy tyhjäkäynnillä hienosti, kierrokset ku on +5000 toimii, mut heti kun yrittää vähentää niin nykiminen alkaa. Oli sama ongelma noin 12000 sitten, diagnoosi: tps ja kun sitä ei voi vaihtaa meni koko läppärungot uusiks just ku oli takuu loppu. Tehdas kustansi osat ja mä maksoin työt. Mitäs nyt avuksi ?
    Googlailin sen verran, et maailmalla niit tpsii jotkut pajat vaihtaa ja niit on myynnissä vaikka tehdas sanoo että koko läppärunko on vaihdettava.
    Jos joku viisaampi osais auttaa niin kiitti kun on niin siisti kelikin.
    Pojat ajaa mopoilla
  2. #2
    Tutkipa siitä tps:stä merkki ja malli ja sitten katselet googlella missä muussa esim autossa sitä on käytetty. Ebaysta luulis löytyvän. Ellei jopa ihan perus autotarvikeliikkeestä, riippuen siitä tyypistä.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  3. #3
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Tutkipa siitä tps:stä merkki ja malli ja sitten katselet googlella missä muussa esim autossa sitä on käytetty. Ebaysta luulis löytyvän. Ellei jopa ihan perus autotarvikeliikkeestä, riippuen siitä tyypistä.
    Löytyy ebayst ja käytetään muissakin duksuissa 749, 999, 1098, 848, mutta kun noi jenkit ainakaan ei ymmärtäny miten se on siel kiinni ( ei ruuveja ).
    Voikos sen muuten yleensä vaihtaa ilman mitään säätöö ?
    Pojat ajaa mopoilla
  4. #4
    Poistettu
    Kaks viikkoa sitten naapurin äijä rikkoi matkailuautonsa jarrusatulasta tiivistehaitarikumin jarrupaloja vaihtaessa. Kaikki manuaalit Motonetiä myöten sano ettei siihen saa tiivareita vaan uus satula laitettava. Ebaystä ja Saksasta tilasin sille, postikuluineen 25€ kotivelle tuotuna 4ssä päivässä.

    Nykymoodilla on paljon vastaavia varaosia. Kävin kuukausi sitten Ducatin tehtaalla. Kampurat ja nokat vielä hiodaan tehtaalla raaka-aihioista, kaikki muut on alihankkijoilla tehtyjä ja osin valmiiksi koottuja. Tehtaalla modulit pultataan yhteen. Veikkaanpa että ruiskurungot tulee tehtaalle yhdessä möntissä alihankkijalta = yksi varaosa. Silti sen potikan tekee joku alihankkijaketjussa ja kun Ducatin volyymit on kuitenkin pienet, se varmaan on sama jossain toisessa laitteessa.

    TPS pitää uuden jälkeen nollata/säätää, esim tässä lisätietoa: http://www.bikeboy.org/ducati4vthrottleb.html S4R lopussa, myös saitin muilla sivuilla tosi hyvin asiaa.

    Ja varaosan saa esim Gothamilta josta minulla ja tutuilla pelkästään erinomaisia kokemuksia: http://www.gothamcycles.com/ducati-t...-s4rs-st3.html
  5. #5
    Avain kaikkeen pahaan: magneti marelli !
    Käytiin muuten itekkin Mamman kanssa tehtaalla tänä kesänä ( ei mopoilla )
    Kiitti vinkeistä.
    Pojat ajaa mopoilla
  6. #6
    Ja jos ei halua ameriikan yhdysvalloista tilata, niin tuossa on tietääkseni sama osa:

    http://www.ebay.de/itm/200846799940?...84.m1423.l2649

    Potikka lähtee läppärungoista irti ihan vetämällä..mutta ei ehkä ehjänä..arvaas mistä tiedän..On meinaan vähän helevetin tiukassa!
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  7.  
  8. #7
    TPS vaihdettu ja tuntuu toimivan. Ei edes paha n. 15 min ihmettelyjen kera.
    Pojat ajaa mopoilla