Toukokuussa Michelin kampanjoi lupaamalla hyvityksiä ostetuista renkaista. Ostin renkaat, täytin lanketit ja jäin odottelemaan rahoja (30€) tilille. Kohta tuli meili, jossa hakemukseni kuitattiin tulleen perille ja seurantakoodi. Joskus kesäkuun puolivälissä oli palautus muka maksettu tililleni, mutta mitään ei näkynyt. Viime viikolla laitoin palautteen Misukalle ja tänään tuli meili, että hyvitys 20€ maksetaan 2-3 viikon kuluessa! Seuraavan valituksen jälkeen summa on varmaan 10€ jne... Ei iso asia, mutta![]()
Itse jouduin tekemään sen palautuspyynnön kirjeitse kun jostain syystä nettilomake ei minulla toiminut. No lähetin kirjeen kesäkunn 11. päivä ja nyt heinäkuussa se kuitattiin vastaanotetuksi. Kuittauksessa lukee myös että hyvitys maksetaan tililleni lähiaikoina... Tai siis jo yli viikon näin on lukenut, odotan mielenkiinnolla saanko luvatun 30 euroa.
ostitko muuten 1 renkaan vai kaksi?? Hyvityshän oli pienempi jos osti vain yhden...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Jaajuu mullekin pitäisi olla tällainen hyvitys tulossa, nyt loggasin seurantasivulle ja siellä lukee:Paluu tulevaisuuteen menossaHyvityksesi on suoritettu 26/07/2013; se näkyy tililläsi 4 - 5 aukiolopäivän kuluttua.![]()
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Kesäkuun alussa laitoin kirjeitse paperit menemään. Mitään ei ole kuulunut...
Triumph Tiger Explorer -14
Honda CBF 1000 A -07 (2013-2018)
Honda SevenFifty -01 (2009-2013)
Kawasaki VN 750 -89 (2000-2001)
Mun ymmärtääkseni tämä vitkastelu on se idea noissa "rahaa takaisin" (rebate) jutuissa, niin että koko myyntihinta voidaan kirjata kirjanpitoon ja sitten seuraavalla kvartaalilla voidaan antaa maksaa ne ja tehdä jotain vähennyksiä: "If the turnaround time crosses into the next fiscal year or quarter, a rebate offer can inflate sales in the current period, and not have to be accounted for until the next period and then it could be attributed as a cost reducing sales or expense for the next period, giving companies an accounting advantage with their Wall Street projections."
Ducati Diavel
Nämä "palautamme xx euroa" -kampanjat ovat kaikki samanlaisia. Hirveä vaiva ja pitkä odotus rahoille. Jos noihin lähtee, niin kannattaa suhtautua siten, että alennus tulee sitten joskus iloisena yllätyksenä.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Mulla lukee nyt sama "Hyvityksesi on suoritettu 26/07/2013; se näkyy tililläsi 4 - 5 aukiolopäivän kuluttua."
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi