Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Keuruuntie-Keltinmäki/Mäyrämäki risteyksessä uudehko Transalppi vs. Punanen Polo. Mp:ssä pienemmät vauriot kuin autossa, jossa oikea a-pilari ja tuulilasi säröillä sekä oikea kylki skraiduilla. Mp:ssä näkyvin vaurio pakoputki vääntynyt. Piipaita kuulon ja näön perusteella paikalla riittävästi. Kuskille tsemiä!
    Good to the bone
    ...
  2. #2
    Kiitos, vähällä selvisin kun mamma kääntyi 80alueella eteen. Käsi,kylki ja pohje mustana/turvoksissa.

    Ei kerennyt kun jarruttamaan ennen ku kolahti. Voi olla aamulla paikat hellinä.

    Vittumainen tunne osumanjälkeen kun ei saa henkeä ja miettii kuinka pahasti kävi.
  3. #3
    Lainaa tth-78 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos, vähällä selvisin kun mamma kääntyi 80alueella eteen. Käsi,kylki ja pohje mustana/turvoksissa.

    Ei kerennyt kun jarruttamaan ennen ku kolahti. Voi olla aamulla paikat hellinä.

    Vittumainen tunne osumanjälkeen kun ei saa henkeä ja miettii kuinka pahasti kävi.
    Voe rähmä. Paranehhan pian ja het pyörän päälle ku pystyy. Tsemppijä.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  4. #4
    Lainaa tth-78 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos, vähällä selvisin kun mamma kääntyi 80alueella eteen.
    Siltä se vaurioiden perusteella näyttikin, mutta en viitsinyt alkaa spekuloimaan onnettomuuden syytä. Hienoa kuitenkin, että kuski on hengissä ja pääsee itse kertomaan tapahtuneesta, vaikkei näitä kellekään tietenkään toivo.

    Tuossa risteyksessä ei pitäisi olla näkemisen suhteen esteitä.
    Good to the bone
    ...
  5.  
  6. #5
    Lainaa Ressu kirjoitti Katso viesti
    Siltä se vaurioiden perusteella näyttikin, mutta en viitsinyt alkaa spekuloimaan onnettomuuden syytä. Hienoa kuitenkin, että kuski on hengissä ja pääsee itse kertomaan tapahtuneesta, vaikkei näitä kellekään tietenkään toivo.
    .
    Tuossa risteyksessä ei pitäisi olla näkemisen suhteen esteitä.
    Juu ei ole esteitä ja se tuli vielä vastaan, olin käytännössä jo risteysalueella. Pikkusen on paikat kipeät, mut onneksi hengissä. Huomenna katsomaan mihin kuntoon pyörä meni.