Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Lähtiskö joku lauantai-iltana ajelehtimaan täältä Länsi-Vantaan seutuvilta sellasen noin 100 kilometrin mittasen lenkin jonnekinpäin. Ei mitään tupitnurin pusikkoon meinikiä, vaan lepposta hölököttelyä maisemia katsellen ja jonnekin kahville pysähtyen.

Tänäiltanakin ois mieli tehny lähtee ajeleen, mutta ei se oikein itekseen ajaleminen tunnu kovin mielekkäälle.
    Viimeksi muokannut: R1ivattu; 13.07.2013 klo 00:17. Syy: Siirretty aluefoorumille
    Honda VF750C -95
    Mikä olisi ajankohta ja missä tapaaminen?
    Itse en vielä lupaa mitään...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Minä voisin harkita, jos mukaan kelpaan Tapaamis paikan tarvitsisi olla helposti löydettävissä tällaiselle maalla asuvalle
    Lahnus olisi kyllä hyvin sopinut, mutta meni tän päivän suunnitelmat uusiksi. Ehkä ensi kerralla
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
    Letkaneitsyys on vielä tallessa, joten jos se ei haittaa niin vois varmaankin lähteä.
    No lähtöaika vois olla klo 18.00.

Oisko joku huoltsikka vaikka Vihdintien varrelta?
    Lahnuksen Shell olisi itselleni kätevin.
    Voisi tankata itsensä ja moponsa ennen lähtöä.

https://maps.google.fi/maps?ie=UTF-8...ed=0CC0QrwswAA
    Honda VF750C -95
    Mä voisin vaikka lähteä. Varsinkin, kun ei aikomuksista huolimatta tonne Bike Pokeriinkaan kerinnyt.

Ja Lahnuksen Shell klo. 18:00 sopii myös ainakin mulle mainiosti.
    Sopiikos tuo Lahnus muillekin?
    Honda VF750C -95
    Jos jonoon mahtuu yksi gikseri, voisin liittyä seuraan.
    Voisin harkita tulla pienelle ilta-ajelulle....
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
    No tuskimpa meistä mitään suviseuraruuhkaa saadaan aikaan.

Nähdelläämpä Lahnuksella sitten.
    Honda VF750C -95
    Köröttelyt ei varsinaisesti kiinnosta, mutta jos löytyy toinen letka "tuppinurin-kovaa" -ajeluja varten, olisin kiinnostunut myös.
    Nähdään Lahnuksella...
    Venähti päiväajelut niin pahasti että nyt ei enää kerkiä paikalle
    Nonnih. Suuntavaistottoman Puusilmän iltaharhailut suoritettu. Kotiovelta laskettuna koko kierros oli 102 kilometriä, eli tavoite tuli matkan pituuden osalta täyteen. Askisto - Lahnus - Klaukkala - Nurmijärvi - (liki) Hyvinkää - Nurmijärvi - Lakisto - Rinnekoti - Askisto

Menihän se näin pienemmälläkin porukalla. Itseä jäi vaan mietityttämään, että kuinkahan monta hehtaaria heinäpeltoa vilisi silmissä...

Kiitos osanotostanne.
    Honda VF750C -95
    Kiitoksia kaikille, hyvin toi meni neljälläkin...
    tikkarin mukaan mentiin kiltisti ja maisemia saatiin ihastella.
    seuraavaan kertaan.
  16.  
    Juu kiitokset vaan ajoseurasta, ihan leppoisaa maisema-ajelua ja kahvittelua oli tarjolla.

Hieman sattui erityyppistä kalustoakin hurjaan neljän pyörän letkaan, kun joukkoon osui T-Bird, Magna, Gixxeri ja Speed Triple.