Elikkäs...
Klo 7.30 lähtö Karjaan ABC, sitä ennen aamukahvit/teet/kaakaot ja reitti on suora, kaiketi...ihan varmuutta ei vielä! Tässä kuitenkin alustava reitti:
http://goo.gl/maps/0OJTo
Vauhti on sopiva ja kortti pidetään taskussa!Vauhti sovitaan ennen lähtöä. Toivotaan että täältäkin suunnalta tulee muita kuin minä
Matkan varrelta saa myös hypätä letkaan!
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Voisin ehkä tulla samaan letkaan.
Oliko siis ideana mennä suorinta (ja nopeinta) reittiä?
Vai olisiko vaihtoehtona ajella mukavia mutkaisia maanteitä?![]()
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
Asiahan ei minulle kuulu, mutta.. eikös toi teidän veturi ole liputtamassa, ja ensimmäinen ajajakokous on klo 9:30.. Voi tulla jo tuolla karttalinkin "suorimmalla" tiellä vähän kiirus, etenkin kun siellä on hiekkatietäkin välissä..
Edit: eiku ajajakokoukset tais ollakin tasatunnein? en oikein ymmärrä miten tää toimii.. jos tasalta alkaa jo itse ajovuorokin? Äh... ??
Edit2: 9:30 yhä se ensimmäinen, johon oletan että lippuihmisiäkin kaipaavat..
Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 01.08.2013 klo 10:23.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Niin, itse välttäisin noita isompia väyliä kahdestakin syystä; ensiksi siellä on - erityisesti viikonloppuisin - muuta liikennettä "haittaamassa" letkan juohevaa etenemistä ja toiseksi suorat väylät ovat tappavan tylsiä.
Vaikka pienempiä teitä ajaisikin ja reitti olisi hieman pidempi kuin pääväyliä käyttäen, saattaa silti päästä nopeammin perille.
Käytän aika usein työmatkoillanikin pienempiä teitä välttääkseni jonottamisen pääväylillä.
Veturihan valitsee letkan reitin, joten sen mukaan mennään letkassa.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Tulipa mieleeni tätä reittiä katsoessa huomauttaa, että kaikille jotka kulkevat kesäpäivälle Loimaan läpi....
ottakaas huomioon että siellä on just samana lauantaina jokavuotinen Rompepäivä.
Siinä pikatien sillan alla (heti viljavaraston jälkeen) ja pitkin Peltoisten kaupunginosaa. VALTava tapahtuma, ja liikennettä sitten on. Heti aamusta, koska tapahtuma kestää klo 6-16.
https://sites.google.com/site/loimaanrompe2013/
...
Vois varmaan lähtee. En kyllä noin aikasin
Tulee varmaan paluumatkalla kierrettyä Hämeenlinnan kautta, siellä on Bikeshow Verkatehtaalla.
Ja sunnuntaina tietty Vorssaan picknickille![]()
Joo...veturi starttaa JO klo 6...suunnitelmiin tuli muutos ja mie meen töihin kesäpäivään...letkaan saa toki tulla mukaan jos haluaa![]()
ELI VETURI EI OO VETURI! Mutta aamuvirkut, tervetuloa nauttimaan koleasta aamusäästä!
edit: saatan lähteä jo 5.30...eli jos halukkuutta on niin yveellä yhteyttä kiitos![]()
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Olen kyllä lähdössä aamulla, mutta pystyn vahvistamaan sen varmasti vasta huomenna illalla.
En kylläkään aikonut mennä tuota ehdotettua reittiä (pääteitä pitkin), vaan mutkaisempaa reittiä pienempiä maanteitä käyttäen.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Onko lähtijöitä ?
Itse mietin omaa reittiä vai jotain muuta letkaa.
Toki jos innokkaita on niin miksi ei voisi lähteä täältäkin , ei tarvii ajaa ens väärään suuntaan letkan luo aamullla![]()
Mistä päin olet lähdössä?
Olen itse tulossa Karjalohjan suunnalta ja aikeissa mennä siitä länteen päin vähän matkaa ja sitten pieniä maanteitä pitkin.
Lähtöajan saan varmistettua vasta vähän myöhemmin illemmalla, kun olen päässyt töistä kotiin.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Mulle ei väliä tuleeko Karjaalta, Meltolasta vai Karjalohjalta.
Miettisin lähteä Kiskosta Kiikalan suuntaan ja sieltä Someron halki jne(hieman suunnitteilla vielä)
Suunniteltu lähtö 7.00 (Meltolasta) ja bensaa Somerolla(mahdollinen täydennys lähempänä jos osuu kohdalle)
Tällee oon nyt täs miettiny ajellessa. Ei täsmää Liinun alkuperäiseen suunnitelmaan juurikaan myönnän sen.
Koko lailla sama ajatus reitin suhteen.
Olin tosin ajatellut ajaa Kiikalasta Koski TL:n suuntaan ja sieltä Mellilään ja edelleen Oripäähän. Siten välttäisi isompia teitä, joilla voi olla paljonkin autoliikennettä. En oikein osaa linkittää Kuukelin karttaa tänne.
Jos siis ajat Salontietä (186), voin tulla Karjalohjantien (104) risteykseen ja siitä liittyä mukaan.
Mun puolesta voi muitakin halukkaita liittyä samaan kööriin samalta kohdalta tai muualta reitin varrelta.
Reittisuunnitelma: http://goo.gl/maps/uSDKN
Viimeksi muokannut: AXP; 03.08.2013 klo 01:10. Syy: Reitin linkki
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Käy noinkin.
Oiskos 7:30 siinä risteyksessä ?
http://goo.gl/maps/88lZR
Sopii mainiosti 7:30.
Tulen siihen pysäkille valmiiksi.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Kovin aikaseen ootte lähössä. Pitääkö paikalla olla ennenkuin ovet aukee
Me lähetään Karjaalta joskus puolen tunnin päästä. Tuo AXP:n reitti vois olla ihan jees.
Tuli mentyä aika rauhallista tahtia - tikkaria hipoen. Perillä oltiin noin ½h ennen tapahtuman alkua. Matkalla pidettiin yksi tankkaustauko.
Harmi, että reitillä oli monessa kohtaa rikkonaista päällystettä. Muutoin oli ihan mukava reitti. Onnistuttiin välttämään muu liikenne varsin hyvin.![]()
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Ajettiin tuo sama reitti, paitsi alkumatka Fiskarin kautta. Perillä oltiin vartin yli 10.
Matkan varrella todettiin, että oli kyllä todella hiljaista.