Moro,
Voisko joku enempi hakkerin taitoja omaava kaveri jeesata löytämään otsikossa mainitun mopedin service manuskan. Yritin netistä kaivella, mutta päädyin vain epämääräisille sivuille, joissa ei edes luvattu ilmaista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Toki jos joltain tuo löytyy sähköisessä muodossa, saa sen lähettää myös spostiin.
Superbike #7
kyl mul tossa se koneella on ainaskin ollu joskus, varmaan löytyy kun kaivelen![]()
Toimisko tää. Kestää ainakin mokkulalla ladata tovin kun on kokoa mutta testaa ees...
http://ulozto.net/xmetvnR/honda-cbr6...ice-manual-pdf
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
en löytäny sitä vielä, mutta joonas ainakin muistaa mistä sen saa ladattua. En viiti herättää sitä, mutta asia järjestyy kyllä![]()
Mä luulen, et MotoWille tossa osais auttaa
Viime talvena kun siltä asiaa kyselin, sillä oli tuhat ja sataa ideaa shifterin suhteen.
No ei tässä vielä kiirettä, purkaa osaan ilmankin ja keula tuli just tilattua iiibein ihmeellisestä maailmasta. Imutötteröökin saa kiinan poikien tekemänä muutamalla kympillä. Tappisarjasta käännetyllä kaaviolla kun vaan vielä löytäs kuvan niin vois mennä tyytyväisin mielin ja suunnitelmin nukkumaan.
Edit. Pitääpä käydä siis Villee vielä häiriköimässä shifterin suhteen. On vaan yleensä se anturi suhteettoman kallis.
Piru pitäsköhän ottaa tavotteeksi, että ajan vielä tänä vuonna tällä kovempaa kuin Rytkösellä. Olispahan haastetta kolmelle ratapäivälle, mitä ehtii ajamaan tänä vuonna.
Superbike #7
Noi uudet shifterit on niin fiksuja, et ne lukee ite sen ecun sen mukaan kun sä sen haluut laittaa.
Öhhh toivottavasti puhutaan samasta asiasta.
En siis tiedä minkä shifterin siihen meinaat laittaa.
Muistaakseni sitä kuvaa käännetynä kaaviolla ei löydy vakio korjaus oppaasta, mutta kertoo sen toiminnan niin et siit näkee kyl miten se pelaa käännettynä.
Orgin miehii Lauri S. Kaveri vetää tol mun vehkeel sika kovaa, ajanut kisaa, rakentanu samalaisen Hondan alusta loppuun. Ite laittanu sille privaa monesti kyseisestä pyörästä. ( kai tampereelta). Sika hyvä jätkä, vastaa ja jeesaa. Silt saa apua noihin aika hyvin.