Kiitti vaan Zuba. Sieltä tosiaan löytyy suora yhteys, ei tarvii sekaantua tuohon Myus systeemiin, kun ei tilaksia tule usein. Tulee sitä kautta luultavasti kalliimmaksikin!!
Zuba, tilasitko tuon billetosan samasta firmasta, mistä minä tätä keskitukea kattelen.
Vastasivat sieltä, että pitää tehdä kaksi erillistä maksua. Toinen tuesta ja toinen lähetyskuluihin.
Aina kun olen tilannut PayPalin kautta, on siihen tullut automaattisesti rahtikustannukset.
En tiedä miten tuo pitäisi tehdä. Siinähän ei ole kuin eri artikkelit lueteltu, ja kun sen lisää koriin, tulee tietysti vain pelkkä osan hinta ja kpl määrä. Sitten voi siirtyä maksamaan PayPalilla.
Vai pitääkö se raha siirtää Paypal tilin kautta firmalle. En ole koskaan sellaista joutunut tekemään![]()
Juu, tuolta juurikin tilasin.
Homma hoidettiin sähköpostilla ja PayPallilla, käytännössä lisäsivät tuotteen hintaan rahtikulut ja yhteissummaksi tuli sitten $69.75 jonka maksoin yhdellä kertaa. PayPal maksu sinänsä on äärimmäisen simppeli, vastaanottajaksi määritetään heidän sähköpostiosoite, sitten syöttelee sinne kokonaissumman ja että maksaa tuotteista. Siinä ei montaa syötettävää kohtaa ollut, olikohan 3 vai 4.
Heidän sivuilla kun on hinta ainoastaan jenkkilän sisäisille tilauksille niin ulkomaille vaatii hieman käpistelyä, ts. rahtikulujen lisäys ja PayPal maksu tuolla manuaalisella tavalla. Toki olisi helpompaa jos päivittäisivät sivunsa että onnistuisi suoraan tuo tilaus ulkomaillekin.
Ilmeisesti suht pieni "paja" kyseessä eivätkä taida olla kovin sinut tietotekniikan kanssa. Itse asiassa oman tilauksen kohdalla heidän piti oman PayPal tukensa kanssa säätää tilinsä asetuksia että ylipäätään saatiin ulkomailta saapuvat maksut toimimaanIhan ensimmäisenä ehdottivat että olisin lähettänyt visan numeron kahdessa osassa vartin välein sähköpostilla, tästä luonnollisesti kieltäydyn ja pyysin että hoidettaisiin PayPallilla. Sitten pienen säätämisen jälkeen homma toimi oikein hyvin ja paketti tuli 'bout viikossa tulliin.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Eli sama sohlaus uudestaan, luulis ettei jokaista jenkkilän ulkopuolelta tulevaa maksua tarvis erikseen säätää. No, pääasia että homma hoitui.
Laittelehan muutama kuva kun saat palikan kiinni
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Joo, se on kumma juttu kun kerran lähettävät muuallekin, kuin Usaan. Mutta pienen puljun etuna voi kyllä sanoa, että aktiivisesti vastasivat emailiin.
Pitää laittaa kuvia/kokemuksia, kunhan saan tuen kotomarkille. Olis tuon varmaan tehnytkin, mutta kun nykyään on vuokralla, eikä edes kunnon tallia, niin ei tässä pljon hitsailla mitään.
Sopivatko nuo Cobran putket helposti?
Katoin jotain amerikan saittia, jossa oli ongelmia V&H putkien asennuksessa. Mutta ne olikin pytyiltä asti.
Cobrien asennus oli helppoa kuin heinänteko.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Ei sovi budjettiin vielä hetkeen nuo putket. Euroopasta ei taida saada mistään??
Löysin muuten hyvän taulukon, jolla voi verrata ratastuksen/pyöräkoon vaikutuksia: http://www.gearingcommander.com/
Joopa, ainakin itse jouduin tappelemaan noiden V&H putkien kanssa. Jännä, että yksi vaimennin ei edes meinannut hiomatta mahtua saman sarjan "alkukäyrään". Pakoputkikittiäkin joutui taaempien sylintereiden lähtöihin laittamaan. Luulisi, että noinkin laadukkaana tunnettu toimittaja parempaan pystyisi (ainakin hinnan puolesta olisi toivonut parempaa). Noh, lopputulos miellytti korvaa, joskin voisi ne vähän vaisummatkin olla....
Ja edullisimmat Cobrat Suomesta lienee tuolla:
http://www.mc-scatter.com/moottoripy...a-p-21696.html
Honda CBR1100 XX Super Blackbird -06 (2/2016..............)
ex. Honda VF750C Magna -95 (8/2010....8/2015)
ex. Honda VF750 SuperMagna -87 (2/2009....8/2010)
Saa noita isolla rahalla suomesta. Ja EU maiden hinnat taitaa mennä Jenkkilän kanssa samoihin, ilman ALViakin.
Terve,
Vaihdoin nyt keväällä Hornetin -99 Magnaan ja nyt kesän ajelleena täytyy sanoa että ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Pyörä on toiminut luotettavasti, näin uutena Magnan kuskina ainoastaan yksi seikka askarruttaa. Aina kun kaasun löysää ja pyörä rullaa, pakoputket alkaa paukkumaan. Lueskelin topiccia jossa aiheesta onkin jo paljon keskustelua, mutta kiinnostaa kysyä muilta Magnan omistajilta onko tuo paukkuminen tyypillistä kyseisellä pyörälle? Pyörä on täysin vakio, putkia ei ole vaihdettu seka kaasareiden synkat että venttiilien säädöt on tsekattu hiljattain.
t. Mika
KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .
Puolitoista viikkoa omistaneena, en ole huomannut minkäänlaista läplätystä (vakioputket, eikä mitään porailuja ole) Ja moottorilla tuo ei juurikaan näytä edes jarruttavan, erittäin pehmeästi lipuu, kun kaasun päästää. Josta seikasta ite pidän, jarrut on jarruttamista varten.
Sunnuntaina kävin nautiskelemassa hienosta säästä ja pyörästä. 218km meni varatankille asti, eli kulutus 4,82. Toki maltilla ajellen.
Tuo äänimaailma "polttelee" kyllä mielessä. Hiukkasen sais erottua moposta
Ajatuksena olis, että putket kun vaihtaa, niin suuttimiin pitää koskea ja imupuolelle paremmin virtaavaa.
Toisaalta tuon tankin koon takia en haluaisi, että kulutus lisääntyy paljoa. Sen ajattelin kompensoida isommalla renkaalla (kehä), tai ratastuksella. Kun vääntö lisääntyy,(sallien pitemmän välityksen), niin kierrokset putoaa,. Onnistuisko tuolla menetelmällä, tiedä häntä?
Kun vain tietäis, pitääkö se olla joku dynojet (n. 140e), tai riittääkö halvempi perus satsi. Ja mitä suuttimia pitää vaihtaa, että seokset on kohdallaan. Vai voiko sitä edes tietää - eli täytyy viedä merkkipajalle, ja OSTAA pyörä takaisin
Onhan se niin kivutonta, mutta kun aikaa olis (ja jonkunverran osaamistakin), mutta rahaa ei.
Vai pitääkö tyytyä tuohon loistavassa tikissä olevaan sähkömopoon, ja unohtaa räpellykset![]()
Onko kellään tietoa minkälaiset sisuskalut noissa alkuperäisissä vaimentajissa on(kuvaa)? Tuli 95vm taloon, ja melkoiset pörinät(sisuskalut ilmeisesti poistettu, kun päätylaipat ehjät). Kiinnostaisi laittaa alkuperäiseen kuosiin.![]()
samu30:
Ei se kulutus siitä hirveästi nouse ja tuolla mainitsemallasi tavalla voi kompensoida.
http://carbjetkits.com/ tuolta löytyisi jonkunmoinen laskurikin suuttimien koon laskentaan. Itse en noita ole laittanut vaan olivat pyörän ostaessa jo laitettuna, olihan täällä muutamakin näitä itse laittanut niin hyvän lähtökohdan varmaan osaavat antaa suuttimien koolle.
Kätkäläinen:
Yhtäkään kuvaa vakioputkien sisuksista en ole nähnyt, mutta muutama päivä sitten huomasin jonkun rapakon takana painiskelevan saman ongelman kanssa.
http://v4musclebike.com/forums/showthread.php?t=18096
Kanaverkkoa ja lasivillaa![]()
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Kiitos Zuba.
Ootellaan kuvia tuonne. Vaimentimet ostettu.![]()
Viimeksi muokannut: Kätkäläinen; 06.09.2014 klo 17:36.
Asentelin sen keskituen, ja ihan hyvin asiansa ajaa. Aika kevyt nostaa, mutta materiaali/saranointi voisi olla vähän järeämpää tekoa. Kuvia en saa tähän liitettyä (taitaa olla uusavuttomuutta).
Ja tilasin ne Cobran putket, sen carb.jetkitin (sitä kalkulaattoria käyttäen), ja KN suotimen löysin saksan ebaysta suht edullisesti.
Jos tuohon vielä laittais 36:n takarattaan, niin sitten voi arvuutella lopputulosta
Asennusajankohdasta ei ole vielä tietoa........taitaa mennä ylimenokauden puuhasteluksi. Vaikka ei nytkään näytä noi ajokelit suosia![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VF75...-/200963634282
Tuossa olis jotakin vieteriä, tiedä onko joku asennellut?
Argh mikä päivä!
Tuossa ajellessa kaverille huomasin että kappas, nopeusmittari lopetti toimintansa.
Perille päästyäni... ja kappas, siinä tulee jäähdytinnesteet pihalle
Ei kun tilaamaan appiukko paikalle peräkärryn kera ja pyörä hänen talliinsa.
Noh, nopeusmittarin vaijeri löytyi yllättäen Storm Motorilta, mutta nyt ei kyllä setä keksi mistä lähtisi etsimään vesipumpulta tulevia vesiletkuja, ne kun molemmat oli hapertunu ja sen takia vuotivat kuin seula.
Paikallisen motoneti ja bilteman universaalit letkut eivät kyllä tuottaneet minkään näköistä sopivaa tulosta, nuo vesipumpulta lähtevät kaksi letkua kun ovat hieman erikoisemman muotoisia...
Onko kellään tietoa sopiiko -88 magnaan samat letkut kuin jossain uudemmissa malleissa?
Kenelläkään käytössä 70 sarjan profiililla olevia renkaita magnassa? Jos on niin voisko mitata korkeuden satulanpäältä maahan?
Jotkut päivät on parempia, ja toiset sitten ei...
Vesiletkujen hankinta voi olla haastavaa, saattaa mennä mallin mukaan jonkin lähellä olevan hakemiseksi. Esimerkiksi auton muotoonvaletuista lämppärinletkuista voisi olla aihioiksi.
Honda VF1000F2 -85
Honda VF1100S -85
Aprilia RST Futura -01
Näinhän se menee, siks vähän tos tiedustelin jos joku osais polvihollilta heittää sopivaa palaa ettei tarvii koko cmsnl.comin räjäytyskuvia alkaa kahlaan läpi.
Mallipalojen kera kävin jo Bilteman ja Motonetin valikoimat penkomassa läpi paikanpäällä ja tosiaan nihkeetä oli sopivan löytyminen. Metsästys jatkukoon, seuraavaksi etola ja jos ei sekään niin pitää ettiä joku wanhan ajan autopurkaamo missä pääsee viel ite penkoon peltien alusia.
Noniin,
pyörä aloitti ajoittaisen hyytyilyn, samat oireet kuin bensan loppuessa. Hieman kaasua hölläämällä ja hetken moottorijarrutuksella pyörä lähti taas vetämään normaalisti joksikin aikaa. Mitä suuremmat kierrokset sitä lyhyempi aika hyytyilyjen välillä.
Ensimmäinen epäily oli ettei tankkiin pääsisi riittävästi korvausilmaa, toinen epäilty oli bensahanan jälkeen oleva ns. Auto Petcock.
Tankin hengitysputki oli auki ja alipainetta riitti. Syylliseksi paljastui lopulta tuon Auto Petcockin kalvo.
Kuva liitteenä
Tuonhan voisi kiertää helposti jos muistaa varmasti aina sulkea hanan ettei tulvi bensa moottoriin.
Seuraavaksi sitten osien metsästykseen.
Ja ilmeisesti osanumerolla 16953-MN5-023 löytyy palikat fiksaamiseen.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C