On kyllä ennennäkemättömän hyvää palvelua.
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Jos nyt hieman selventäisit miksi näin on !!(peltzi82 @ Touko. 01 2006,12:46) kirjoitti
Muuten tälläisellä topicilla ei paljon arvoa ole *hymiöt*
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Mitä nyt itse oon vieraillut muutamissa 02-alueen mopokaupoissa, niin täällä Power Bikessä on kyllä ollut ovelta asti huomattavissa loistava asiakaspalvelu ja hyvä hintataso.(peltzi82 @ Touko. 01 2006,12:46) kirjoitti
Ite ostin kengät ko. liikkeestä ja myyjä autto löytämään sopivat kengät. Ohjasi ja opasti sopivasti mutta ei kuitenkaan harrastanut pakkomyyntiä. Pahoitteli vielä kun oli yhestä mallista loppunut 44, avajaisruuhkassa!
Muutaman päivän päästä takasin liikkeen avaijaisiin ja makkaraa syömään. Pikkusisko täytti arpalipukkeen ja voitti nahkapuvun. Nahkapukua en tosin koskaan päälleni vetänyt vaan myyjä vaihtoi mielellään sen muuhun tavaraan kun sanoin etten tarvi ko. pukua. Jopa summien erotuksesta otettiin vielä sopivasti löysät pois...
Samalla tutustuin paikan "huoltovastaavaan" joka sai kyllä puhuttua meitsin ainakin rengasvaihtoon heille. Vahinko ettei ainakaan vielä ole Kawan "merkkihuoltoa".
Ainiin ja taas olla kahvia/juissia tarjolla...![]()
Joo itekin kävin tuolla kuminvaihtopuuhissa ja asiakassuhde jatkuu varmasti. Hyvin pyyhkii ja hinnat on paikallaan. Menestystä vaan uudelle yritykselle.
// Honda Blackbird 1100 XX
Pari kertaa rensseleitä käyny kuolaamassa ja yhdet hanskatki tullu ostettua. Hinnat on kohdallaan ja apua saa kun sitä tarvii, eli mitä muuta sitä vois toivoakkaan enää
Kaitsu ainaki käyttää myytävänä olevia tuotteita ja hanskojen kohdalla osas kertoo kyllä minkä kokoset pitää ottaa kun ittellä ei oo ihan varmana takaraivossa. Ensimmäiset kaks tuntia puristi aika kovan tuntusesti mut sit alko nahkahanskat muokkautumaan omaan käteen, just niinku mua opastettiinki.
Ihan varmasti asioin vielä tulevaisuudessaki tässä putiikissa.
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
Eilen laitettiin suitsaan ISR:n jarruletku eteen. Hinta oli kohdallaan ja palvelu loistavaa ja Kaitsu oli kaunis kuin morsian
Muistakaa näyttää kassalla MotOrg ry:n jäsenkorttia jos moinen lompakosta löytyy, yhteistyökumppanina Power Bikesta saa ainakin tietyistä tuotteista alea.
Tällähetkellä luvatut alet (toki voivat muuttua):
Spyke ajovarusteet-10%
Bering ajovarusteet -15%
Swift ajovarusteet-20%
Elf-öljyt -15%
Mp-Asu ja M-Racing tuotteet -15%
Troy Lee Design varusteet -10%
HJC-kypärät -10%
Sting-kypärät -20%
Hiflo suodattimet -15%
DVD -10%
Akrapovic -10%
GPT ajanottolaitteet radalle -10%
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Positiivinen kuva liikkeestä jäänyt,vaikka kahdesti ovat myyneet "ei oo,piti tulla viimetilausessa,tilataan myöhemmin" -lauseella.
Hinta kompensoi huonon valikoiman.
Oikeastaan tuo tilataan myöhemmin toimisikin,mikäli liikkeestä löytyisi yksi kappale joka kokoa,niin uskoltaisi tilatakin. Mutta kokeilematta en tilaa.
Palvelu on hyvää,joskin täysin turhaa,jos liikkeellä ei ole mitään myytävää.
-Mutta toistaiseksi paras liike,jossa asioinut.![]()
Mahtavasta en tiedä mutta positiivinen kuva jäi kun kävin etusen vaihdattamassa tuossa kerran, ei valituksia/nurinoita vaikka oli oma kumi mukana, itse työssä ei mitään moitittavaa ja alta-alle vaihto maksoikin ihan siedettävät 25 euroa. Hyvä lisä kun nää Turun alueen liikkeet on joskus vähän![]()
Tänään huollatin Busan Powerbikessa ja plussaa saa kyllä lisää... Tilpehööriäkin laitettiin tilaukseen (kypärää, visiiriä jne...) ja hinta pistettiin kohdalleen (vaikka vielä sais pikkasen tiputtaa kun "väkisin" laitettiin Powerbike-tarratkin mukaan ilmaisen mainoksen kiilto silmissä...... Ei kait, itte niitä tarroja pyysin!)... Kaitsu ja Perttu nojailivat tiskiin ja jutteli mukavia - ja sillä aikaa nainen huolsi takahuoneessa pyörää kuin omaansa otsa hiessä!
Eli roolit on kerrankin oikein päin!
![]()
Eipä kyllä muualle kannata pyöräänsä roudata jos huoltaa meinaa... Ja sama juttu varusteasioissa.
Nimim. kanta-asiakkaaksi "listattu"...
Loistavaa palvelua! Opastusta ja infoa tulee asiassa kuin asiassa ja aina hyvä meininki.
Parempaa asiakaspalvelua ei voi saada mistään PISTE!
![]()
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Kohtalokas paikka. Vaikka pistäytyy vaan turisemaan mukavia niin tuppaa lapaseen tarttumaan jos jonkinnäköstä tilpehööriä. Vielä kun lompakko kestäis moisen.
Loistava paikkahan Pauvverpaik on, hinnat&asenne kohdillaan!
Loistava paikka hanskat kävin hakemassa, heti lyötiin käteen sopivat. Tuntui olevan mukava palvelu, joten päätin koittaa myös uutta pukua oikea koko löytyi varaston perältä vaikkei sitä hyllyssä ollut ja muitakin asiakkaita oli palveltavana. Rahapulassa en pukua saanut heti mukaan, mutta luvattiin sopivat pudotukset hinnasta ja pidempi koeajo kyseisen puvun kanssa (ei yleensä isommissa paikossa ole onnistunut). Eli luultavasti setä hakee uuden Spyken viikon parin sisään.![]()
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Taas tuli käytyä ajovaruste ja osaostoksilla. Kaitsulla oli taas tukka hyvin.
Vähän niinku kotiin menis.
Penkitys & säätö sekä muut hommat hoidettiin taas kerran esimerkillisesti.
Rupes oikeen naurattamaan kypärän sisällä ku hain pyörän pois. On se vaan niin eri maailmasta!
![]()
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Yhdyn edellisiin. Kyseisen firman kanssa ei ole ollut ongelmia MINKÄÄN asian suhteen. Ostan/vaihdatan renkaat, teetän huollot, ostan muita kamoja yksinomaan Powerbikestä..
Esimerkkillinen firma monessa mielessä!
ZX12-R -01
Mitä suureee vika sen isoovee leka...
+++++
Todella upeaa palvelua. Menin ostamaan ensimmäistä kypärääni tänään ja sain todella hyvää ja asian tuntevaa palvelua. Mitään ei tyrkyttämällä tyrkytetty ja tarkkaan selitettiin mihin tulee kiinnittää huomiota. Lopuksi viellä kiinnitettiin Pinlock valmiiksi ja juteltiin mukavia.
Kiitän ja kumarran.
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
+++++
Kiitokset Anulle FJR:n huollosta. Kannatti ajaa täältä etäämmältäkin Raisioon huollattamaan pyörä. Hieman vilakka keli, mutta kyllä kannatti. Huolto ja hinnoittelu kohdallaan ja mukavat rupattelut Anun kanssa.
Kilsoja kertyi hieman vajaa neljäsataa ja sormet olivat aavistuksen kohmeessa. Räpylää reissulla ei tarvinnut nostaa kuin kerran.
Vielä muutamat *ja sitten pärrä talvisäilöön kuun lopussa.
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Erittäin hyvää palvelua kaiken kaikkiaan *Pisteet kotiin koko porukalle rennosta ja hyvästä palvelusta! Voisivat muut liikkeet ottaa mallia.
FZ1-S Varsinainen Suomi
Puhelimitse olin yhteydessä ko. firmaan ja homma toimi erinomaisesti.Meilläpäin palvelu oli jokseenkin tällaista:Kuule tuanoinii ei tääl oolraiti kataloogis ol semmost osaa ku sää tarvisit, mut maahatuaja kaut mää voisi ehkä saad semmossee joskus pari viiko pääst, mut ny tarvii nostaa käret pystyy..seuraava asiakas.Toista se oli powerbikessa siellä huomattiin,että kaverilla on
kiire saada spesiaalikokoinen eturatas..juhannus tulossa ja radalle tarvis mennä omia enkkoja parantelemaan.Kun hyllystä eikä maahantuojalta löytynyt myyjä lähti hankkimaan osan yhteistyökumppaniltaan? 2tuntia ennen sulkemisaikaa juhannusaatonaattona.Jäi sellainen fiilis, että välitettiin etenkin koska kassaan ei kilahtanut kuin parikymppiä.
Ei voi muuta kuin kehua liikkeen ja huoltopuolen naishuoltajan avuliaisuutta !!!! Öljynsuodattimen tiiviste oli mennyt rikki joten vaihdettiin suodatin ja öljyt aikaa varaamatta !!!! Näin kesälomareissu ei tyssänyt turkkuseen TVohjanmaan hondamiehet
![]()
Loistavaa palveluaRenkaat on tullut tuolla vaihdettua ja nyt määräaikaishuollostakin jäi paljon parempi fiilis, kuin tien toisella puolella olevasta liikkeestä.
CBR600F 2004
Z750 2009
MT-09 2014
1290 Super Adventure S 2017
Tuotevalikoima hyllyssä ehkä hieman pieni, mutta muuten aivan päälikkö paikka![]()
Kerran käytin pyörää toisaalla huollossa. Se oli virhe. Nykyään käytän vain Power Bikea ja elämä hymyilee.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Joo näin, mutta löytyi pikkulikalle ajotakki kohtuuhintaan...(Sete @ Elo. 11 2010,21:38) kirjoitti
Suzuki DL650 V-Strom -08
Ensimmäinen kommentti myyjältä oli "ostakaa nyt jotain, mää haluun teidän rahat" (en osaa kirjottaa turuksi). Olin päässyt livahtamaan sisään kun oli muut asiakkaat vieny huomion, eikä oltu moikattu. Vierailu ei kestänyt kauaa.
Nyt ei ihan ymmärrä mitä haluat sanoa jos tuo koskee jollain tapaa lainaustasi..?(Millamus @ Elo. 15 2010,19:15) kirjoitti
Jos ei pysty asiallisesti perustellen kertomaan omaa mielipidettään, sitä negatiivistakin, niin voi miettiä kannattaako kirjoittaa ollenkaan. Tämä siis vain minun mielipiteeni. Menee informaatioarvo koko viestistä.(Millamus @ Elo. 16 2010,11:00) kirjoitti
Itse näitä risut ja ruusut ketjuja lueskellessani arvostan sitä että palautteesta löytyy myös perustelu, jolloin voi itse miettiä onko kyseinen asia omalla kohdalla häiritsevä/sen arvoinen että muuttaa omaa käsitystä kyseisestä liikkeestä.
-nomen est omen-
Kyllä tuolla Power Bikessä homma toimii mallikkaasti eikä siel olla naama norsunv...... jos vaikka menee vähän hölmöjäkin kyselemään!!! Renkaan vaihdon siel tehty ja nyte toinen r vaihto + pienimuotonen huolto + ajankin sain viel nopeestikki. KYLLÄ MUN MOPPE TYKKÄÄ SIÄLLÄ KÄYDÄ!! *
Katsos Martta Tarzanin käsivartta.
nyk. Z750 -2004
ex. FZ6-S *-2006
ex. *FZS600 -2002
ex. AR125 -1984
ex. Suzuki S1 -1990