Tää lähtee 2-pyöräsellä Tampereelta ja aattelin poistua kolmostieltä Ikaalisten kohdilta kohti Jämijärveä ja Karviaa.. Tavoite olis olla Jämijärven kohdalla viim. viideltä, mut muutkin aikataulut (aiemmat) mahdollisia.. Joten jos oot Tampereen/Ikaalisten/Jämijärven kautta tulossa, niin voitais törmätä..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Suunnittelin lähteväni Espoosta kahden tienoilla jos ei tule ylläreitä töissä, reitti vielä epäselvä. Vauhti maltillinen (tikkari+10 tai alle).
Oon kans menossa PK-seudulta. Mulla on auto ja peräkoukku ja huomen saan toivottavasti myös jostain hommattua peräkärryn. Kuvittelisin, että semmoseen mahtuu helposti kaks pyörää päälle, joten haluisko joku lähteä messiin? Itseasiassa tarttisin jonkun, jolla on ajokortti ja osaa ajaa autoa. Oma korttini on vähän kuivattelemassa itseään.
http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
Sunnuntain liputusvuorot:
Lisätty myös aloitusviestiin
portti lippu1 lippu2 lippu3 10-12 rantaile taffu Nita sipi 12-14 tamik87 Waille kawasakikz90 miolta 14-16 marko_ Jantunen2 Leppis eeelis 16-18 Bacalao Jamppa69 -Jukkis-
Lauantain listaa, saatte viel vähän odottaa...
terv, -pupu
![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Oon menossa Botnialta Turkuun ja sulla olis sitten paluumatkan suhteen taas kuskiongelma. Tää on aika hankala hoitaa jos ei sitten Lonewolf hyppää ratin taakse? Kyllä sut jollain konstilla pitäis radalle hoitaa, ja mielellään poiskin![]()
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
Hyvä! Mä lähden täältä sitten yhden korvilla kohti Pirkkalan aakkosia.
Ja pieni muistutus, kun myytte lippunne, niin siitä aina ilmoitus ratavastaavien s-postiin:
kuka myy
kelle myyty
mille päivälle & radalle myyty
mikä ryhmä
onko/eikö oo jäsen, jos jäsenhintainen lippu
Se ei riitä että täällä foorumis mainitsee kaupoista!
terv:
-pupu, ratavastaava
![]()
Missä Botnialla on lähin bensa-asema? Jostain löysin tiedon, että itse rata-alueellakin olisi, mutta mahtaako tämä tieto pitää paikkansa?
Älkää liikaa juoko jo tänä iltana! nimim. lähtee ajamaan aamulla ennen seitsemää.
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Halutaan ostaa LA 24.8 lippu keski tai hitaaseen ryhmään.
Jos lippua tarjolla niin soita tai laita vietiä 040 576 3323
Mikko
Lippu löytyi...
Lauantain liputusvuorot:
Lisätty myös aloitusviestiin
portti lippu1 lippu2 lippu3 10-12 rantaile hos3 Nita verzu 12-14 tamik87 Waille Jantunen2 14-16 marko_ bikerinna kawarepo 16-18 Brocol Lissu sipi
-pupu
![]()
Viimeksi muokannut: pupu; 23.08.2013 klo 17:02.
Myynnissä lippu sunnuntain hitaaseen ajovuoroon.
Yhteyttä 0404154452
-Henkka
Voisin ostaa kuviollisia 190/200 kumeja jos ja kun jollain on myydä. Näemmä sain Supercorsan repimään pahemmin kuin viimeksi. Nolnelyks 5297749 tai yv
lahjoitetaan sunnuntain lippuvuoro (keskiryhmä) laita tekstari o4o7070198
Honda 1000XL -09
Annetaan su lippuvuoro(hidas), soita 0400 888 897
Minulla oli tänään ensimmäistä kertaa Supercorsa takarenkaana. Olin aiemmin saanut joltain vinkin, että voisi kokeilla 1,7-1,8 baria painetta. Sillä kului älyttömän nopeaa vauhtia oikealta puolelta.
Vrikolla joku käveli ohitse, kun olin kääntämässä renkasta toisin päin. Kehotti nostamaan paineen 2,0 bariin. Siihen loppui älyttömän nopea kuluminen.
KLS Sport -lämppäreissä on vain led, joka näyttää lämmittääkö vai onko tavoitelämpö saavutettu. En ole mitannut lämpötilaa, mutta se nousi settien aikana paineen noususta päätellen. Mittasin, kun olin laittanut lämppärit renkaille varikolle tultuani.
Olin ensimmäistä kertaa uusitulla Botniaringillä ja ajot jäivät kolmeen settiin, 2:05-2:10 kierrosaikoja alun hitaiden jälkeen.
Ohikulkijan pointti oli, että Botniaringillä kannattaa pitää Supercorsissa 0,2 baria korkeammat paineet kuin muilla radoilla. Se auttoi selvästi, kolmannella setillä renkaat kuluivat nätisti.
Sc1 kului nätisti, joskin tietty aika nopeasti 1,7 lämminpaineilla. Jesus kun oli hauska rata ja viikonloppu.
Eri kivaa oli, kiitos järjestäjille ja juttukavereille! Taisi nousta mun suosikiksi Kemoran ohi tämä uusittu Ring.
Mulla on videokuvaa molemmilta päiviltä hitaasta ryhmästä runsain määrin, ja jotain räpsyjäkin sieltä täältä. Laitan kunhan kerkeän...
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Olipa mukava päätös tämän vuoden ratailulle. Kiitos järjestäjille ja kaikille mukaville ihmisille varikolla ja majapaikassa!
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Musta kisatankinkorkki jos löytyi niin se saattais olla mun...
No juu...
Onneksi löysin ebaystä edullisesti samanlaisen: http://www.ebay.com/itm/Tank-Fuel-Ga...-/390544938578
Siitä pari kuvaa.
http://www.flickr.com/photos/9969207...7635228009273/
Saa käyttää vapaasti ei kaupalliseen käyttöön.
KX250F