Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 138:sta
  1. #91
    Pilot Road 3 tänä kesänä VTR:n alla:

    Etu: 9100 km
    Taka: 6700 km ja 9300 km


    Kuva tuosta 9300 ajetusta. 6700 kestänyt oli suunilleen samassa jamassa vaihdon aikaan, saattoi olla hiukan kaljumpikin...

    Etusella on nyt ajettu tasan 10k ja muutama tonni menee ihan heittämällä eli varmaankin tämä kausi loppuun. En tiedä sit oliko kulutuskestävyys alkukesästä huonompi karkeiden asfalttien vai pitkän talven jälkeisen alkuinnostuksen takia... Nyt taakse meni Angel GT ja menee eteenkin viimeistään talvella. Saapi nähhä miten kestävyys vertautuu.
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  2. #92
    Fzs 600 mopona ja renkaiden kestot.
    Metsun Z6 takanen 10450 km,pääsi kankaille kesken lomareissun.
    Bt45 etunen 10300 km.
    PR3 takanen 9150 km (mukana kevätajot).
    Z8 etunen 11500 km (mukana 4 ratapäivää).
    Z6 takanen 7600 km (mukana 4 ratapäivää).
    Z8 takanen vielä testissä ja uusi etunen huomenna eli battlax S20 testiin.
    Noi ratailut on sitten hidasta vauhtia mutta tuntuu vaikuttavan kestoon siitä huolimatta melkoisesti.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #93
    Testimielessä ostin Busaan Nankang Roadiac 190/50 17" renkaan. Tällä renkaalla ajoin keskikesän ajot ja täytyy tunnustaa, että tykkäsin siitä. Hyvin neutraali ajotuntuma, kurvipito hyvä, tosin paikaltaan lähdettäessä tahtoi sutia 1-vaihteen läpi. Jopa kuluneena rengas oli miellyttävä ajaa. Rankkasateeseen en tuolla joutunut, normisateessa pysyttiin omalla kaistalla.
    Kilometrejä kertyi 6 tuhatta, jolloin pintaa oli jäljellä vielä pari milliä. Ajotyylini on vähintäänkin reipas, kumia tarttui tiehen useasti pitkien viivojen muodossa. Tourinkia ajaen toi rengas kestäisi vähintään 8 tuhannen kilsan verran.
    Renkaan ostin rengas-onlinesta ja hinta kotiin kannettuna oli 113€.
    Eilen alle vaihtui PR2, testaillaan onko muuta eroa "Nakkiin", kuin kalliimpi hinta.
  4. #94
    Iso Banditti ja Metzeler Roadtec Z8:lla ajettu n 16 000 km ja muutama tonni menee vielä. Ei rataa, ihan perusajoa, pääosin mutkaisimmilla teillä. Tilattu Misukan PR3:t, kokeillaan seuraavaksi niitä.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  5. #95
    GTS:n alla nyt olevat misukan pilot road kolmoset on ajettu 11600km ja alkaa oikeesti olemaan vaihtokypsät. Seuraavaksi taas pilot road kakkoset alle.
  6. #96
    Gsx-r 1000 K3. Diablo Rosso 2. Etunen 7000 km ja kantilla. Pintaa pari milliä. Roskis kamaa.
    Samaa sarjaa takanen ja kesti 4500 km. Viimenen 1-2mm poistui savuna taivaalle, koska alkoi olla niin paska ajaa. Pelkkää katu-ajoa.

    Saman verran kestivät myös metukan M3. Ne tosin oli paljon huonommat pidoltaan.

    Ajotyyli kaikki kiihytykset täysiä
    KTM 1290 Super Duke R
  7. #97
    Alkuperäinen Dunlop qualifier etusessa ja edelleen 1mm käyttövaraa vajaan 12 tkm jälkeen. Menee tosin vaihtoon heti keväällä takasen kanssa, koska alkaa olemaan aika iäkäs (6v) suht hyvin kestänyt tosin kolmella eri kuskilla ja ajotavalla..
    ZX-6R -07
  8. #98
    CB1000R:ssä seraavanlaista mustaa ja pyöreetä ollut alla:

    Orkkis Brikkaret taka: 5500 km, etu: 8800 km.

    Dunlop Roadsmart2 taka: 10 500 km(aika lopussa) etu: 7200 km (pintaa vielä reippaasti)

    Keväällä rengashommia siis edessä. Mutta minkä valitsis takanakiksi....


    EDIT:

    Roadsmart 2 takanen pyöri 12 tkm ja vaihtui Michelin PilotPower 3:seen. Misukan alkutuntuma on hyvä.
    CB K R
  9. #99
    Pyörä: GS500 E
    Rengaskoko: 110/70 etu, 130/70 taka
    Pirelli Sport Demonit edessä ja takana, 13.000 km ajettu.
    Pintaa/uraa jäljellä vielä reilusti yli laillisen rajan sekä edessä että takana, ja muoto säilynyt. Tosin, ovathan nämä ns. tourinkirenkaat niin en mitään vähempää odottanutkaan.

    Ajotyyli: Rajotusten sisällä pysytään (suunnilleen) ja kiihdytykset nollasta-rajaan niin nopee ku pääsee. Mutkateilläkin pidetään hauskaa (taas, rajotusten sallimissa määrissä... abouttiarallaa...)

    Pyörä tosin myyty tuossa kuukausi sitten, keväällä uusi vehje alle.
  10. #100
    Honda XX

    Käytän vain Mezeler Z6 kun toimii

    edelliset

    etunen 21 000
    takunen 11 900

    nyt alla

    etunen 18 100 aivan loppu
    taka n. 5000 ja menee vielä

    eli perus mopoilua yksin ja kaksin. Maantietä ja mutkaa.

    takusia mennyt enempi mutta jäänyt kirjaamatta ylös
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  11. #101
    Jos kutonen toimii, mitenhän Z8 toimisi kun on kuitenkin aika lailla parempi kaikin puolin kuin vanha Z6....
  12. #102
    Pirelli Angel kesti XJR:ssä takana nippa nappa 7000km.
    ex ER 5
    ex GS 500
    ex GSXF 750
    ex ZR-7
    ex XJR1300
    ex Aprilia SL Falco
    ex Kawa ZZR-1200
    ex FZ1-S
    Moto Guzzi Griso 1200 8v
  13. #103
    Lainaa PyöräJussi kirjoitti Katso viesti
    Pirelli Angel kesti XJR:ssä takana nippa nappa 7000km.
    Angel mikä?
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  14. #104
    Mulla ZZR1400:ssa alla Angel GT:t, ajettu n.5 tkm eikä huomattavasti kuluneet vielä...
  15. #105
    Eturengas kestää yleensä 22-24000 km.
    Takakumi puolet vähemmän eli 11-13000 km.
    Metzeler ME880 , ajotuntuma hyvä , mutta kallis ja kestää huonosti kulutusta.
    Pyörä M1800r

    Moottoripyörien rengaskulutus kestävyys on naurettavalla tasolla. Ei autohemmotkaan kolmen kuukauden välein käy renkaita ostamassa. Aika järkyttävää lukea noita alle 5000 km ajosuoritteita... ja sitten iloisin mielin kauppaan hakemaan uutta alle. Uskoisin että nykytekniikalla voitaisiin valmistaa paremmin kilometrejä sietävää rengasta ominaisuuksien siitä kärsimättä jos vain....
    Olisin tyytyväinen jos gummit , varsinkin tuo takagummi kestäisi paremmin kulutusta. Joku 30 tkm taso alkais tyydyttää.
    Talven aikana tilaan ilmeisesti Pirelli Night Dragon 130/70-18 ja taakse Pirelli Diablo 240/40-18. Ensi kertaa Pirelliä alle
    Mprenkaat-store.com , hinnat selväti edullisemmat kuin Metzin , etu 124,00 ja taka 137,00
  16. #106
    Pannarissa (ST-1300 ABS, edessä 120/70 R18, takana 170/60 R17) Metzelerin Z8 Interact kesti reilut 15 tkm. Rauhallista matka-ajoa, josta kolmannes kaksi päällä ja kaikki laukut täynnä. Kaikin puolin hyvät renkaat, tosin nyt alle tulee vaihteen vuoksi PR3. Paine takana yksin 3,2 ja kaksin jopa 3,4 ja edessä noin 3 - 3,2, siis pari - kolme kymppää suositusten yli. Suosituspaineella reunat näyttivät kuluvan keskiosaa enemmän, jonka takia nostin tasoa. Pyörän kokonaispaino, kaksi päällä matkavarusteissa lähentelee 500 kg.
  17. #107

    8412 ajettu Angel GT takanen


    ja 12276 ajettu etunen

    EDIT: VTR 1000F -05
    Viimeksi muokannut: kum1ankka; 07.08.2014 klo 15:40. Syy: Pyörän lisäys
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  18. #108
    Huomenna menee takakumi vaihtoon, edellinen omistaja oli kirjannut kaikki huoltotoimenpiteet ja renkaanvaihdot ylös ja sen mukaan misukan sport road 2:t ovat pyörineet alla rapiat 16 tkm. Etukumilla mennään loppusyksy, kai. Ja onhan se takanenkin sakkorengas ollut jo hetken, mutta yhden vähän kokeneemman motoristin sanoin "niin kauan ei hätää kun kudokset ei näy"
    CBR 1100 XX -04
    Transalp XL 650 V -03
    CB 250 RS -82
  19. #109
    19795km,Michelin Pilot Activ, pyörä Yamaha XJ 900.
    Edessä oli n.2mm. pintaa,takana n.3mm.Oli vaihdettava euroopan reissun takia ja olihan takarengas jo aika kulmikas.
  20. #110
    Tää kuuluis kurapyörä puolelle mut laitetaan tänne ny: r1200gsa, alla oli michelin anakee 2, nyt vaihtuu kovien äänien vuoksi. Ulvoo pirusti kun kanttailee, jyrisee kun kääntelee hitaassa vauhdissa. Pintaa ois ollu. Tänään tulee contit alle. Misukat oli 8tkm ajetut.
  21. #111
    Angel GT meni power-tourinkia takana sen 7000 km, ei ollu aivan finaalissa mutta koska olin etelä-Ranskassa niin vaihtoon se meni. Helvetin hyvä gummi pidoltaan ollakseen tuollainen tourinki-rinkula.

    Alle meni Michelin Pilot Power 3:t. Maksoivat alta-alle 277 e.
  22. #112
    Etunen alla on mopon ensiasennusrengas ja mittariin tuli eilen 25000km. Vielä näyttää olevan n. 2-3mm kulutusmerkkiin.... no vaihdetaan se syksyn/talven aikana tallin nurkassa olevaan pehmeempään uuteen Contiin...
    Takarengas on ikivanha kova misukka( jonka edellinen omistaja on ilmeisesti saanut "halvalla") ja jossa vielä pintaa tonnin, kahden ajoon.
    Itse olen pyörällä ajanut nyt reilut 5000km ja uusi takanakki on tilattu jo, joten ennen kuun loppua se sliksi on vaihdettava
    Ei kiinnosta pätkääkään
  23. #113
    Pilot power 3, takana 7000km ja keskeltä kankaat näkyviin. Ei kantikkaaksi kulunut kuitenkaan. Radalla ajettu noin 300km 7000km suoritteesta. Edessä samanverran ajettu power 3, pintaa 50% jäljellä, ei kulunut kantille. 2ct toimii ja ajo on kuitenkin 95% "melko" kovaa mutkatie ajoa

    Pyöränä R1 ja rengaskokoina 120/70 ja 190/55
    1199S Panigale
  24. #114
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Pirellin Supercorsa etunen tais viimeks kestää 700-800km ennen kuin oli täysin kalju ja Bridgen R10 takanen kesti n. 500-600km kun oli pakko luopua siitä pito-ongelmien takia.
    Superbike #7
  25. #115
    Pilot Power3 190/55 takanen kesti 8500 kilsaa, jonka jälkeen kankailla. Pyöränä B-King. Ajo muodostui arkena aktiivisesta ajosta ja reippaista avauksista sekä Nordkapin touringista, jonka myötä kilsoja tuli 3700. Reissun päätyttyä rengas oli kulunut selvästi kantikkaaksi. Rengas on erittäin pitävä kaikissa tilanteissa. Pitävälle renkaalle 8,5 tkm lienee hyvä suoritus?
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  26. #116
    PR2 ja 12 tKm takana ja nyt ovat tourinkiajomaiseen tapaan kuluneet "kolmikulmaisiksi". Pintaa olis vielä, mutta vaihdetaanpa samanmoisiin uusiin. VFR1200F.
    <p>.</p>
  27. #117
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Pirellin Supercorsa etunen tais viimeks kestää 700-800km ennen kuin oli täysin kalju ja Bridgen R10 takanen kesti n. 500-600km kun oli pakko luopua siitä pito-ongelmien takia.
    Tästä tuli mieleen, että en ole vielä karvaista rengasta ostanut. :-)

    Katukumeilla, Michelinin Pilot Powereita eri versioina, on sellaiset 6000-7000 km päässyt hupiajoa ennen kuin rengas alkaa tuntua ajossa liian huonolta. Ensiasennuskumit Battlax S20:t kesti vähän päälle 3000 km, sama juttu joskus 016:n kanssa.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  28. #118
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Tästä tuli mieleen, että en ole vielä karvaista rengasta ostanut. :-)

    Katukumeilla, Michelinin Pilot Powereita eri versioina, on sellaiset 6000-7000 km päässyt hupiajoa ennen kuin rengas alkaa tuntua ajossa liian huonolta. Ensiasennuskumit Battlax S20:t kesti vähän päälle 3000 km, sama juttu joskus 016:n kanssa.
    Mullakin nykyään renkaat "karvattomia", kun ei ole ollut varaa ostaa uusia renkuloita.... silloin ennen kun ei käynyt radalla ne laidalla olevat "karvat" oli siinä vielä kun keskeltä paistoi kankaat

    Olen kerran ajanut kaljulla renkaalla kun diablo dragon supercorsasta katosi viimeisinkin kuvio ratapäivillä...
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  29. #119
    Kawasaki Er-6F
    Takarengas Dunlop, Bridgestone BT 21, Me Z6, Me Z8 kestäneet keskimäärin 8 tkm
    Eturengas vastaavat merkit n. 16 tkm

    Ja ajona normaalia maantieajoa
    Taivas saa odottaa
  30.  
  31. #120
    suzuki m1800R pirelli diaplo 240 40 18 3300 km
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen