Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
    Moi.

Modet poistakoot jos on epä-asiallinen kutsu tai vastaavaa.

Huomenna keskiviikkona olisi tarkoitus startata Bembölen Kahvituvalta klo. 18.00 muutaman kaverin kanssa pienelle lenkille, esim. Espoo-Siuntio-Inkoo-Espoo akselille. Kukaan meistä ei ole pahemmin letkaillut, joten ajateltiin harjoitella ns. "Kaveriporukalla" ennenkuin uskaltaa noille virallisille hitaillekaan lähteä. Nyt siis hyvä sauma lähteä mukaan TOSI hitaille, jossa kaikilla on kuitenkin järki mukana eikä kiire mihinkään.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Täytyy kahtella pääseekö ajoissa röistä, jos vaan pääsisi, HEP.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Oikein asiallinen kutsu!! Toivottavasti sää suosii ja jos suosii saatan itsekin sortua mukaantuloon!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Sadetta lupailee, katsellaan. Vois tehdä hyvää cruisailla hissukseen.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Niin toki tässäkin on säävaraus, eli jos oikein kunnolla sataa ja jyrisee niin siirretään tapahtumaa.
    Päivitetään tilanne tänne huomenna klo. 17.00.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Hmmmhhhh....suattaspa vaikka sopia. Lähtö ainakin olis lähellä. (olipas huonosti sanailtu)
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ihan vaan infona, et taitaa keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga. Viisaammat tai asioista enemmän perillä olevat tahot korjatkoon, jos muistan väärin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga
    No eiköhän siihen alas Shellille mahdu?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Ihan vaan infona, et taitaa keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga. Viisaammat tai asioista enemmän perillä olevat tahot korjatkoon, jos muistan väärin.
    Oikeassa olet. Ei se toki mikään yksityistilaisuus ole, mutta täyttä voi pihalla olla.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Juu, jos on kahvituvan piha täynnä Harrikoita niin nähdään suosiolla siinä Shellin pihalla.
    Jos siis sää on illalla kohdillaan.

http://goo.gl/maps/h4IhY
    Viimeksi muokannut: Kaitsuli; 07.08.2013 klo 12:25. Syy: Reittiä päivitetty
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Tuollaista reittiä muuten mietittiin alustavasti:

https://maps.google.com/maps?saddr=C...via=2&t=m&z=12
    Onko toi fagervikintien pätkä ennen Inkoota vielä soraa? Itse kääntyisin jo Virkkalantieltä kohti Tähtelää eli tähteläntielle ja siitä Ingarskilantien , Stenbrontien , Päivöläntien , Degerbyntien ja Läntisen Kuninkaantien kautta Pikkalaan.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    ....

Tuollaista reittiä muuten mietittiin alustavasti:
    Olihan se hiekkapätkä Fagervikin tietä sitten oikein harkittua ?
    ...kun sinne pyrkiminen vaatii aika pitkän tylsän suoran Virkkalantietä ja Eteläistä Salontietä.

Itse menisin Tähtelän kautta. Mutta se nyt on vain minun mielipiteeni.

EDIT: Ditsy veit mun asian!!!! (kun tuli puhelu kesken kirjoituksen)
    ...
    Ok, taidetaan tehdä siinä kohtaa reittimuutos. Kiitti Dizzy ja PXU.

EDIT. Reittilinkkiä päivitetty.
    Viimeksi muokannut: Kaitsuli; 07.08.2013 klo 11:59.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    Onko toi fagervikintien pätkä ennen Inkoota vielä soraa? Itse kääntyisin jo Virkkalantieltä kohti Tähtelää eli tähteläntielle ja siitä Ingarskilantien , Stenbrontien , Päivöläntien , Degerbyntien ja Läntisen Kuninkaantien kautta Pikkalaan.
    Läntinen Kuninkaantie on sitten aivan hirveässä kunnossa, kannattaa ajaa rauhallisesti jos sitä kautta menee.

Eipä tuo reitin muuttaminen kartalle nyt onnistunutkaan ihan oikein... Mennään siis kuitenkin noita muutettuja reittejä...
    http://goo.gl/maps/h4IhY
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Kiitos Dizzy.

Eli nyt on reittisuunnitelma valmiina, sit toivotaan että keli pysyy hyvänä iltaan saakka.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Läntinen Kuninkaantie on sitten aivan hirveässä kunnossa, kannattaa ajaa rauhallisesti jos sitä kautta menee.
    Jep, toi on tosiaan niin perseestä että suosittelen vetämään vaikka sitä 51:stä pikkupätkän mieluummin.
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Lainaa raich kirjoitti Katso viesti
    Jep, toi on tosiaan niin perseestä että suosittelen vetämään vaikka sitä 51:stä pikkupätkän mieluummin.
    Nooo... kun "TOSI hitaiden" letka ajaa "rauhallisesti" niin ehkä tuo mennee...?
    ...
    Lainaa pxu kirjoitti Katso viesti
    Nooo... kun "TOSI hitaiden" letka ajaa "rauhallisesti" niin ehkä tuo mennee...?
    Kyllä, juuri näin.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Ei se läntinen kuninkaantie nyt niin kamalasda kunnossa ole!!! Mä ajan sitä mielummin kuin 51:stä...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 07.08.2013 klo 19:04.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Makuasioita - ja tarpeeks hitaasti ajaa tietty millasta tietä vaan
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
    Mukana
    Toivottavasti tuo uhkana oleva saderintama ei sotke suunnitelmia.
    Bandit 1250SA -10
    Länsi Espoo alkaa kyllä tummumaan aika hyvää vauhtia just tuolta lännen suunnasta. Saattaa siirtyä tosihitaiden ajelut tuonnemmas. Päivitän tilannetta vielä kertaalleen klo. 17.00.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lohjan Saukkolassa ainakin sataa kuurottaisesti välillä tosi kovaa. Sadetutka kertoo korutonta sanomaa http://testbed.fmi.fi/history_browser.php

Ajattelin vain ilmottaa... sadeasu voi olla hyvä
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Sen verran uhkaavan näköinen tuo ukkosrintama on että siirretään ajelut toiseen ajankohtaan.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lueskelin edellisiä viestejä ja ihmettelen, mikä vika on soratiessä (itse niitä ennen inhosin, nyt tykkään niillä ajella) ja miksi pienikin tai pitempikin pätkä suoraa tietä saa valituskuoron aikaiseksi?
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Mp:llä kuuluu ajaa polvi maassa kallellaan keulien. Autoilla sitten sitä suoraa kahva edellä
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti
    Lueskelin edellisiä viestejä ja ihmettelen, mikä vika on soratiessä (itse niitä ennen inhosin, nyt tykkään niillä ajella) ja miksi pienikin tai pitempikin pätkä suoraa tietä saa valituskuoron aikaiseksi?
    Etkä muista miksi niitä "ennen inhosit"?

Sanottakoon, että olen aiheesta ennenkin "keskustellut" tällä palstalla ja edelleenkin kunnioitan jokaisen subjektiivista tuntemusta siitä missä haluaa ajaa ja missä ei. Ja minusta jokainen saa joko inhota tai rakastaa sorateitä tai ajaa tai vältellä. Tai mitä vaan siltä väliltä. Kalustosta riippumatta.
    ...
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti
    Ei varmasti mitään vikaa, jos on siihen tarvittavat välineet ja taito ajaa. Itsellä ei ole vielä kumpaakaan...
  30.  
    Lainaa He_Ma_Se_Va kirjoitti Katso viesti
    Itsellä ei ole vielä kumpaakaan...
    Ei sun välineessä mitään vikaa ole! Ihan hyvä peli soralle. Toki soralle tarkoitetut mp:t on vielä parempia mutta muuten tommonen naku-pikku-pyörä on oikein oiva peli!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen