Moi.
Modet poistakoot jos on epä-asiallinen kutsu tai vastaavaa.
Huomenna keskiviikkona olisi tarkoitus startata Bembölen Kahvituvalta klo. 18.00 muutaman kaverin kanssa pienelle lenkille, esim. Espoo-Siuntio-Inkoo-Espoo akselille. Kukaan meistä ei ole pahemmin letkaillut, joten ajateltiin harjoitella ns. "Kaveriporukalla" ennenkuin uskaltaa noille virallisille hitaillekaan lähteä.Nyt siis hyvä sauma lähteä mukaan TOSI hitaille, jossa kaikilla on kuitenkin järki mukana eikä kiire mihinkään.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Täytyy kahtella pääseekö ajoissa röistä, jos vaan pääsisi, HEP.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Oikein asiallinen kutsu!! Toivottavasti sää suosii ja jos suosii saatan itsekin sortua mukaantuloon!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Sadetta lupailee, katsellaan. Vois tehdä hyvää cruisailla hissukseen.![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Niin toki tässäkin on säävaraus, eli jos oikein kunnolla sataa ja jyrisee niin siirretään tapahtumaa.
Päivitetään tilanne tänne huomenna klo. 17.00.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Hmmmhhhh....suattaspa vaikka sopia. Lähtö ainakin olis lähellä. (olipas huonosti sanailtu)
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Ihan vaan infona, et taitaa keskiviikko olla ns. epävirallisen virallinen HD kokoontumispaikka toi Bembölen kaffestuuga. Viisaammat tai asioista enemmän perillä olevat tahot korjatkoon, jos muistan väärin.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Juu, jos on kahvituvan piha täynnä Harrikoita niin nähdään suosiolla siinä Shellin pihalla.
Jos siis sää on illalla kohdillaan.
http://goo.gl/maps/h4IhY
Viimeksi muokannut: Kaitsuli; 07.08.2013 klo 12:25. Syy: Reittiä päivitetty
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Olihan se hiekkapätkä Fagervikin tietä sitten oikein harkittua ?
...kun sinne pyrkiminen vaatii aika pitkän tylsän suoran Virkkalantietä ja Eteläistä Salontietä.
Itse menisin Tähtelän kautta. Mutta se nyt on vain minun mielipiteeni.
EDIT: Ditsyveit mun asian!!!! (kun tuli puhelu kesken kirjoituksen)
![]()
...
Ok, taidetaan tehdä siinä kohtaa reittimuutos. Kiitti Dizzy ja PXU.
EDIT. Reittilinkkiä päivitetty.
Viimeksi muokannut: Kaitsuli; 07.08.2013 klo 11:59.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Kiitos Dizzy.
Eli nyt on reittisuunnitelma valmiina, sit toivotaan että keli pysyy hyvänä iltaan saakka.![]()
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Ei se läntinen kuninkaantie nyt niin kamalasda kunnossa ole!!! Mä ajan sitä mielummin kuin 51:stä...
Viimeksi muokannut: Go-Za; 07.08.2013 klo 19:04.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Makuasioita - ja tarpeeks hitaasti ajaa tietty millasta tietä vaan![]()
Tuono V4 factory
ex Street Triple R
ex 10R
Mukana
Toivottavasti tuo uhkana oleva saderintama ei sotke suunnitelmia.
Bandit 1250SA -10
Länsi Espoo alkaa kyllä tummumaan aika hyvää vauhtia just tuolta lännen suunnasta. Saattaa siirtyä tosihitaiden ajelut tuonnemmas.Päivitän tilannetta vielä kertaalleen klo. 17.00.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Lohjan Saukkolassa ainakin sataa kuurottaisesti välillä tosi kovaa. Sadetutka kertoo korutonta sanomaa http://testbed.fmi.fi/history_browser.php
Ajattelin vain ilmottaa... sadeasu voi olla hyvä![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Sen verran uhkaavan näköinen tuo ukkosrintama on että siirretään ajelut toiseen ajankohtaan.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Lueskelin edellisiä viestejä ja ihmettelen, mikä vika on soratiessä (itse niitä ennen inhosin, nyt tykkään niillä ajella) ja miksi pienikin tai pitempikin pätkä suoraa tietä saa valituskuoron aikaiseksi?
On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
Mp:llä kuuluu ajaa polvi maassa kallellaan keulien. Autoilla sitten sitä suoraa kahva edellä
Etkä muista miksi niitä "ennen inhosit"?
Sanottakoon, että olen aiheesta ennenkin "keskustellut" tällä palstalla ja edelleenkin kunnioitan jokaisen subjektiivista tuntemusta siitä missä haluaa ajaa ja missä ei. Ja minusta jokainen saa joko inhota tai rakastaa sorateitä tai ajaa tai vältellä. Tai mitä vaan siltä väliltä. Kalustosta riippumatta.
...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi