Tampereella näyttää satavan koko päivän, joten täältähän lähtee aivan mielellään sadetta pakoon sinne etelään! Ilmeisesti siellä suunnalla sää on parempi?
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Töistä ei tänään kyllä ehdi lähtöpaikalle rikkomatta tieliikennelakia, mahdollisesti myös fysiikan lakeja
Vieno toive ainakin näihin valoisan vuodenajan hitaisiin, että lähtö olisi vasta 17:30?
GSF 1250 SA -10
FZ6 S2 -07 (ex)
Jos on kuivaa niin voi laskea vahvuuteen
Yamaha R1 -08
Honda CB 1000 R -10 (ex)
Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
Hoplaa![]()
-
Ei noista sadetutkista ota selvää. 2 tuntii sitte näytti siltä että Porvoon takana on iiiiiso sadealue, nyt siel ei oo mitään.
Eli tää homma on go. Katotaan kauan jaksetaan tossa saunamaisessa kelissä. Veturilla on vähän semmonen olo että ei tarttis olla![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Anulle kiitokset mutkista Porvooseen asti, ei kasetti kestäny enää tota kuumuutta ja oli pakko huitasta konetietä kotiin, ilpin alle makaamaan..
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Kiitokset seurasta. Shelliltä karattiin letkasta. Vaikka mun mielestä ajokeli oli kauden toistaiseksi paras, Toi mun takapenkillä asuva neiti oli erimieltä. Nautittiin vielä Kuninkaantie-Immersbyyntie syheröt kotimatka jälkkäriks.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Puuh.. Olipa kivaa! Hyvä keli ja kaikki
Tykitin kotiin Kuninkaantien Aapeeseeltä ku en ihan loppuun asti jaksanu.
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
Kiitokset ei suorista tien osuuksista. Tuli muita mutkia matkaan, joten karattiin Shelliltä![]()
-
Hyvä sisäänajoreitti takaselle, lepposaa ja mukavaa mutkailua, syötävääkin sai. Ois kai pitäny vaaralan abc:llakin ottaa toastit.
Kiitosta kiitosta Anu&Siki.![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Tilastoa: 31 lähti, parhaimmillaan tauolla oli 33, parhaimmillaan letkassa 32
Loppuun saakka jakso 15. Hesan Hurjat katos Shelliltä omille poluille ja tulivat vastaan Sannaisten pätkällä. Oli kiva nähdä uusia kasvoja letkassa, nää karkovit ja muut on niiiiin nähty
Kiitos kaikille etenkin siitä että piditte kumipuolen alaspäin
Yli 200 kilsaa tuli Vaarala-Nikkilä, ei ehitty kotiin ennen ysiä, 2 kertaa ohitettiin auto (joista toinen oliki turha ohitus) jolloin vauhti nousi yli tikkari+alvin. Eli mikään ei menny niinku piti mutta ei se mitään, kivaa oli
Ensi viikolla mä olen Alastarolla että jos joku haluaa vetää niin go ahead.
Sikille![]()
![]()
Huomenna nähdään EA-koulutuksessa!
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kiitokset Anulle ja Sikille
Mutkat oli hyviä. Jotenkin se kahvi ei vaan sopinuy tuolla ilmalla.
Himassa kun pääsi suihkuun, rupes olokin paranemaan. Liian vähän juotavaa.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Kivaa oli. Kiitos kaikille, ja Anulle erityiskiitos löpöstä ja Ilkkako ne mun taukojuomat makso, kiitoksia. Ens tiistakina mnäkin oon Alastarossa, et pukamapaikka on vapaa, jos joku ajeluita järkkää..![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kiitos vedosta Anulle ja peränpidosta Sikille
Mukavassa porukassa oli kiva ajella
Kuninkaantien ABCtä erkanin ja tulin tekemään päivän duunit![]()
Bandit 1250SA -10
Taisipa olla kauden paras iltalenkki.
Ainakin toistaiseksi.
Kiitokset Anulle ja Sikille ja kaikille siltä väliltä.
Ja kiitos että niin monta hidastelevaa autoa oli poistettu häiritsemästä meitä. Saatiin ajella letkeää vauhtia.
Eli kiitos, tuollaista tahtoo lisää!
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
joo kiitoksia vain kärkeen ja perään ja kaikille siitä välillä, hienot mutkat ja ei tarvinnu palella
vaikka 23v asunu Sipoossa ja mielestäni tiedän kaikki tiet siellä niin silti tuli uusi tie taas tietoon sputsundista jalostamolle, tosin ei se mikään herkkupätkä ollu mutta kiva oikoreitti jos haluaa ajaa sputsundin tien kun tulee porvoosta kotiin päin, ei tarvii vetää edestakas samaa tietä.
hikoilu + mun ajohousut ei sovi yhteen, saumat menee takareisien kohdalla ja voi jummi että ne hiersi koko matkan
kone puhaltaa toki kaiken kuuman vielä suoraan takareisille![]()
Suuri kiitos veturille ja peränpitäjälle! Upeita mutkia täysin uusissa maisemissa. Kotipihaankin ajoin vielä ennen puoltayötä. Matkamittari näytti lukemaa 574,5km siitä kun työpaikalta n. klo 14 lähdin matkaan. Täytyy ehdottomasti tulla vierailemaan jatkossakin.
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Kiitos seurasta. Lähettiin Boltin kanssa Kuninkaantietä Porvoon Shelliltä kun oli niin kuuma
Ensi kerralla loppuun asti![]()
Suzuki GSX 650F ('08) "Pikkubusa"
Kiitoksia Anulle ja Sikille mutkista oli varmaan tän kauden parhaat![]()
Triumph Tiger 800 XCx -18
ex- Triumph Speed Triple -08
ex- Triumph Street Triple -09
On se vaan mukavaa hommaa. Kiitoksia kaikille seurasta.![]()
Yamaha R1 -08
Honda CB 1000 R -10 (ex)
Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
Starttaako Hesan Hitaat heinäkuussa? Pitäis jossain päästä näyttäytymään, ku on tullut hankittua kaapillinen uusia vermeitä.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>