On mallia -09 ja 2600 km ajettu. Ei ole ohjekirjaa. Miten hallitaan sitä kojelautaa? Kello sadaan aikaan ja ajasta pois, mutta muusta emme ymmärrä mitään. Miten esim nollataan trippimittari? Nyt ei onnistu millään. Olisiko kenellä Suomenkielistä ohjekirjaa vaikka lainata kopioitavaksi. Mulla on koneella Deauvillen ohjekirja 650 ja 700. Saat vaihdossa. Jos saa lainata, ota YVllä yhteyttä. Siirrytään sähköpostiin ja puhelimeen. Voidaan vaikka hakea kohtuumatkalta ja palauttaa tuomalla tai postissa. Pyörä Multialla ja minä Toivakassa.
Kiitosta jo etukäteen.
Tietysti saa tähän kirjoittaa vastauksen, jos viitsii. Taitaa vaan olla työläs homma. Toisaalta tuo trippimittarin nollaaminen tekisi ihmeitä.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Onko tuo nyt käyttäjän käsikirja vai huolto-ja korjausohjekirja? Kun tuo englannin kieli on vähän huonosti hallussa.
Siksi kyselen ohjeita suomeksi. Mutta kiitos mielenkiinnosta. Kokeilen ainakin, saisinko tuon auki.
Terve
Olisiko noista jotakin hyötyä?
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...lto/650-700-cc
ArskaH
Eipä taida tuolla linkitetyllä sivulla olla Transalp 700: n käyttömanuaalia, eikä kumma kyllä edes Hondabikes.fi - sivullakaan, suurin piirtein kaikkiin muihin malleihin kyllä.
Tietämättä millainen mittaristo tuossa mopossasi on, googlen kuvahakuun perustuva arvaus:
Toinen nappula kierrättää eri toimintoja ( tripit yms) ja toisen napin pitkä painallus nollaa tripin.
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie
Voit tilata uuden suomenkielisen ohjekirjan maahantuojalta Brandt Oy:ltä!
Markku
No ongelma syntyi siitä, kun jälleen myyjän kautta (Moto-Seinäjoki) ei sitä ohjekirjaa saanut edes rahalla. Olisi luullut heidän osaavan maahantuojalta kysyä.
Niitä ei usein ole ylimääräisiä edes maahantuojalla, mutta luulisi sähköisen version saavan edes rahalla.
Joillakin maahantuojilla, esim Suzukilla, on ehdoton jyrkkä ei kaikille tiedusteluille, jos pyörä on itse tai muuten vaan ohitse maahantuojan tuotu maahan.
Hondasta en tiedä.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tämä on kyllä puhdas Suomi-pyörä ja virallisen maahantuojan kautta kulkenut. Mutta jospa joku ystävällien Alpisti lainaisi omaansa. Siitä ei kauan kopiota teettäisi ja sen jälkeen minä lataisin sen nettiin. Loppuisi ohjekirjan puute.
Kannattaisiko kysäistä tuolta maahantuojalta josko saisivat tuonkin nettiin?
Hassulta tuntuu tuollainen puute, kun muuten on kohtuu kattavasti nuo ohjekirjat saatavilla...
No se otti ja ratkesi tämäkin ongelma. Kaveri on nyt ajellut puolenkymmentätuhatta kilometriä. Tutkiskeli pyöräänsä ja päätti ottaa satulankin irti, nähdäkseen mitä sen alla on. No siellähän oli työkalut ja se ohjekirja, ja jotain muutakin materiaalia siistissä avaamattomassa tehtaan paketissa. Tosin englannin kielinen, mutta hänelle se on lievä ongelma.Ja ei kun kuraa putkeen ja tuppi nurin.