Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tänään bongasin pyöräilijän jolla oli farkkutakki
    päällä. Juu, semmoinen haalistunut.

Siitä tuli mieleen josko tekis itse vanhaan (tai uuteen)
    takkiin pussit suojia varten.

Mutta, saakohan noita suojuksia erikseen ja mistä.?

Ompelukoneen käyttö kyllä on hallussa.
    <p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80&nbsp;</p><p>Vantaa</p>
    Ompelin kasvavalle tyttärelle takkiin ja housuihin suojille paikat, kun oli skootteri ja rauhallista kaupunkiajoa.
    Syytä sovittaa vaate suojien kanssa, että sopii. Riippuu sitten vaatteesta miten todellisuudessa toimii. On silti tyhjää parempi. Varsinkin kun tavoite on hyvin kevyt asu, jos ymmärsin oikein.

Harkitse myös olkapääsuojia.

Sittemmin vaihtui pyörä isompaan, tyttö lopetti kasvamisen ja sille tuli hankittua järeämpi asu.

Suojia tuli hankittua vähän reilummin, täältä löytyy käyttämättömiäkin.

Kerro mitä tarvitset niin saat edulliseen hintaan + postikulut

heikki.pennanen@apteekit.net
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vesako kirjoitti Katso viesti
    Tänään bongasin pyöräilijän jolla oli farkkutakki
    päällä. Juu, semmoinen haalistunut.

Siitä tuli mieleen josko tekis itse vanhaan (tai uuteen)
    takkiin pussit suojia varten.

Mutta, saakohan noita suojuksia erikseen ja mistä.?

Ompelukoneen käyttö kyllä on hallussa.
    Niistä suojista ei oikeastaan ole mitään iloa jossain farkkutakissa, koska kangas repeytyy käytännössä heti kun tulee kontaktia äiti maan kanssa. Kankaan repeämisen jälkeen ei ne suojatkaan ole enää paikoillaan. Normaaliin käyttöön tehdyt nahkatakitkin on yleensä niin ohutta nahkaa, etteivät nekään kummoisia kestä. Toki karvan farkkua paremmin. Suojia kyllä saa ajokamoja myyvistä liikkeistä irrallisenakin.

Itse tosin olen ajokamoissa aina nahan kannalla. Viimeksi tuli lipattua 150+ nopeudesta ja nahka kului puhki vain kyynersuojat kulman kohdalta vaikka liuin vauhdin pysähdyksiin asvaltilla. Pieni paikka pukuun ja puku kestää helposti vielä pari samanlaista kaatoa.
    Superbike #7
    Lainaa heikkiR100R kirjoitti Katso viesti
    Ompelin kasvavalle tyttärelle takkiin ja housuihin suojille paikat, kun oli skootteri ja rauhallista kaupunkiajoa.
    Syytä sovittaa vaate suojien kanssa, että sopii. Riippuu sitten vaatteesta miten todellisuudessa toimii. On silti tyhjää parempi. Varsinkin kun tavoite on hyvin kevyt asu, jos ymmärsin oikein.

Harkitse myös olkapääsuojia.

Sittemmin vaihtui pyörä isompaan, tyttö lopetti kasvamisen ja sille tuli hankittua järeämpi asu.

Suojia tuli hankittua vähän reilummin, täältä löytyy käyttämättömiäkin.

Kerro mitä tarvitset niin saat edulliseen hintaan + postikulut

heikki.pennanen@apteekit.net
    Terve. Tuo sinun laittama s-posti osoite linkki ei toimi.

Juu, nimenomaan haen kevyempää varustusta näille
    helteille. Tänäänkin tuon takin kanssa tuli sen verran kuuma.

Ja ilman muuta pitää olla myös olkapää suojat.

Viitsitkö laittaa vaikka yv viestiä hinnoista.
    Ja vain käyttämättömät kiinnostaa.

t. Vesa

tai verhoilijamestari@gmail.com
    www.verhoomo.fi
    <p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80&nbsp;</p><p>Vantaa</p>
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Niistä suojista ei oikeastaan ole mitään iloa jossain farkkutakissa, koska kangas repeytyy käytännössä heti kun tulee kontaktia äiti maan kanssa. Kankaan repeämisen jälkeen ei ne suojatkaan ole enää paikoillaan. Normaaliin käyttöön tehdyt nahkatakitkin on yleensä niin ohutta nahkaa, etteivät nekään kummoisia kestä. Toki karvan farkkua paremmin. Suojia kyllä saa ajokamoja myyvistä liikkeistä irrallisenakin.

Itse tosin olen ajokamoissa aina nahan kannalla. Viimeksi tuli lipattua 150+ nopeudesta ja nahka kului puhki vain kyynersuojat kulman kohdalta vaikka liuin vauhdin pysähdyksiin asvaltilla. Pieni paikka pukuun ja puku kestää helposti vielä pari samanlaista kaatoa.
    Näinhän se taitaa mennä, se farkkukangas on
    yllättävän vahvaa verrattuna ohueen nahkaan.

Mutta parempi suojat kuin ilman.

Minä en uskalla tuolla mopollani ajaa 80 kovempaa, joten ei
    ole samanlaisia vaatimuksia kuin sinulla radalla.
    Omista harvoista ajeluista tyttären kanssa sen verran, että vastaavat ajelut olisi muilla mennyt todennäköisesti pelkällä kypärällä.
    Eipä kyllä tullut onneksi testattua toimivuutta oikeassa tilanteessa.
  7.  
    Lainaa vesako kirjoitti Katso viesti
    Minä en uskalla tuolla mopollani ajaa 80 kovempaa, joten ei
    ole samanlaisia vaatimuksia kuin sinulla radalla.
    Radalla on paljon turvallisempaa kaatua.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!