voiko tehottomuus johtua nokkien ajoituksesta vaikka ovat alkuperäisissä asetuksissa ja orkkis nokat. eilen 165hp takapyörältäkoneessa JE männät, K&N suodatin, yoshimura täysputkisto, kantta myös vähän työstetty. ja oisko kellään exup huijaria? kun merkkivalo palaa
Et vuosimallia kertonut mutta ihan normaalilta tuo teho kuulostaa renkaalta mitattuna.
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
vm on -06. mut ilman noita virityksiä saaneet samoja lukemia...![]()
Mulla muuten vakio -05 rykkönen mutta akran putkisto ja pc3. Siitä mitattu 148hv/11300rpm ja 104Nm/8000rpm takanakilta vuonna 2006. En sit tiedä paljonko heppoja enää tallissa. Tarkotus olis mennä penkkiin tän vuoden aikana säätää pyörä uudestaan kuha saan sen joskus takas huollosta.![]()
Yamaha R1 -05
Kai sen eka ajoit vakiona penkissä ennen rakentamista? Ja samassa penkissä?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Vakiossa -06 180hp kampiakselilla ---> Takarenkaalla n. 155hp... Eli 165 on ihan normaali, säätämällä vähän vielä lisää... Vai onko PC tai joku muu säätösysteemi?
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
...unohtui vielä mainita et asennettu myös powercommander3. prätkäpajalla sanoi et pitäis löytyä noin 175-180
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Ei sitten moottori oo ehkä ihan parhaissa säädöissä. Tai kannen työstössä jotain hämminkiä.
Vapareiden viritys ny on mun mielestä muutenkin aika työlästä ja kallista hommaa sekä teholisäykset pieniä. Suosittelen turbon asennusta jos sun mielestä tarvii paljon lisää tehoa ja pelimerkkejä löytyy taskusta.![]()
Yamaha R1 -05
En tiedä miten ja missä olosuhteissa tuo sinun pyöräsi on penkitetty mutta jos tuo 148 on ilman patopainetta niin johan tuo on suurinpiirtein +8 vakioon jossa tuo teho saavutetaan vasta paineilla.
edit: Ja laskuvihre... Penkitetyt arvot sitten kuitenkin tehon osalta suurinpiirtein vakio, vääntö näyttäs vähän korkeammalta jos noita taulukoita oikein tavaan![]()
Viimeksi muokannut: Hammurab; 20.06.2013 klo 21:25. Syy: Korjaus
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Omasta 06' mallista lähti 160 takarenkaalta aikanaan Bike Doctorilla. Moottorissa oli Pipercamin nokat, Kansisetin muokkaama kansi (kanavat muotoilut ja kannesta siivu pois), Akran koko putkisto. Joten ei tuo lukema pielessä ole, muuta kuin että hieman yläkanttiin väittäisin sen olevan, kun takapyörätehoista puhutaan.
Multa löytyy sulle Exupin poistajaa. Sopii suoraan orkkis liittimeen.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
tehot nousee nätisti 10t rpm asti sit 13,5t rpm tasaistaeli kaikki mitä saa on otettu?
Noilla virityksillä saa kyllä paremmatkin lukemat kun vaan tekee ns.Hariset... Eli eri penkkiin ja korjauskertoimet kohdilleen.![]()
Supermoto
Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Mä en ainakaan uskaltas tollasella pärrällä ajaa mutkiaEi turbo vaan oikeen musta sovi mutkille. Hirvittää ajatella jos jotain tehopiikkiä alkas ulostulossa antaa jos vääntää vähänki liikaa kahvasta
Tietty jos tehot saa ulos tasasesti niin tilanne olis ehkä hieman eri. Suorilla ja lentokentällä turbopeli varmaan olis ihan hauskakin jos saa keulan pysyy maassa
Mulle ainakin piisaa tuo 150 hummaa takanakilta jos siel nyt viel on niin paljon tallella. Noh se selvii ens kuussa kun menee säätöön. Välit vaihdan vähän tiheemmäksi niin saa kiihtyvyyttä lisää ni tuntuu jammu taas varmaan vieläkin tehokkaammalta.![]()
Yamaha R1 -05
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78