Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tervee,

Mulla on tommonen zxr750 H2 koneella ja vika on,että kylmänä koittaa startata niin lupaa ja lupaa mutta ei hörähdä. Sitten kun on tarpeeksi kauan kironnu ja startannu niin lähtee käyntiin. Heti kun on kone on käynyt yhden kerran esim n. 5 sekuntia käynnissä niin sitten joka kerta lähtee laakista käymää. bensaa saa, tulpat vaihettu pariin otteseen,mutta ei auta. mikähän olisi?
    Venat kantaa kylmänä, milloin viimeksi säädetty ?
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    Venat kantaa kylmänä, milloin viimeksi säädetty ?
    Muistaakseni 4tkm sitten :o
    Kuinkahan perhana vaikeaa venat on ite säätää vai kannattaako suoraa viedä huoltamolle?
    Säätöpalat paininkuppien alapuolella, nokat joutuu irroittamaan palan vaihtamiseksi. Jos sulla on säätöpala lajitelma käytössä, niin voi tehdä itse.
    Konetyypissä oli "ominaisuutena" imuventtiilien nopea kuluminen, eli alkoivat kantamaan herkästi. Tiuhalla säätämisellä välttyy ongelmalta, kunnes ohuimmat palat on enää käytössä.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    Kiiitoksia paljon, Täytyy nyt vaan saada kaljaa ja motivaatiota että jaksaa ruveta vääntään vaihteeksi tota mun pommia -_- D
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    Jos sulla on säätöpala lajitelma käytössä, niin voi tehdä itse.
    .
    Yks kakkaa, kaks kakkaa, muuta sitten ei tarvitakaan...

Tuossako se ainoa kriteeri, jotta homman voi tehdä itse, säätöpalalajitelmalla pärjää?

Niin, mitäs sitä nyt vaikkapa rakotulkilla tai mikrometrillä tuossa hommassa tekiskään. Ja säätöpaloja kun voi ostaa ihan yksittäiskappaleina yhdestä sun toisesta mp-huollosta tai storm motorista, niin onko sitä lajitelmaa välttämättä tarpeen itelleen hommata, jos about kerran viiteen vuoteen noita välyksiä säätelee.
    GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
    Lainaa kimbe kirjoitti Katso viesti

Tuossako se ainoa kriteeri, jotta homman voi tehdä itse, säätöpalalajitelmalla pärjää?

Niin, mitäs sitä nyt vaikkapa rakotulkilla tai mikrometrillä tuossa hommassa tekiskään. Ja säätöpaloja kun voi ostaa ihan yksittäiskappaleina yhdestä sun toisesta mp-huollosta tai storm motorista, niin onko sitä lajitelmaa välttämättä tarpeen itelleen hommata, jos about kerran viiteen vuoteen noita välyksiä säätelee.
    Jeppis, itse en iha raaski sitä lajitelmaa ostaa ko maksaa parisaturaista stormilla... :o vois käydä kyselee paria säätöpalaa jostain paikasta D
    Lainaa kimbe kirjoitti Katso viesti

Totta kai työkalut tarvitaan kuten joka huoltoon. Ei vaan joka jampalle jaksa listaa tehdä mitä työkaluja sillä kertaa tarvitaan. Mikäli meinaa omin avuin hommasta selvitä pitää perustyökalut olla käytössä.
    Jos palalajitelma on käytössä, menee homma kerralla purkkiin, eikä viikon projektiksi.
    Lisäksi tarvii perustiedot, mitä on tekemässä ja hitusen taitoa. Jokainen taitojensa mukaan. Huoltoon sitten jos omat eväät ei riitä ja jos maksukykyä löytyy.
    Noissa Kawan kansissa menee venan säädöt enempiajetuissa vehkeissä kansirempaksi jos ohuimmat säätöpalat on käytössä ja silti välykset nollilla tai jo venat kantaa.
    Minimivarustus pakissa pitäisi olla mallikohtainen service manual työkalujen lisäksi.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  10.  
    Jeppis vika oli kantavat venttiilit.