Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Search ei tuottanut tulosta, joten uusi ketju.

Onkohan .ORG:in vanhemman kaluston omaavilla motoristeilla halukkuutta jonkinlaiselle kokoontumiselle tai jopa letkailulle? En ole vielä ehtinyt käymään ORGin kokoontumisissa uutena pk-seutulaisena, joten en tiedä onko nykyisellään vanhemmat pärrät hyvin edustettuna niissä? Itse olisin ainakin kiinnostunut pällistelemään muiden projekteja/restaurointeja vaikka kahvikupposen äärellä, löytyykö innostusta idealle?

Sitten tuo letkailu - tässäkin olen kokematon, mutta viimeaikaisten keskustelujen perusteella pelonsekaisin tuntein lähtisin edes hesan hitaisiin café-projektilla (vai onko nuo puheet polvi maassa vetämisestä vaan legendaa?), mutta kuitenkin ajatus letkailusta viehättää.. Ajattelisin, että veteraanikalustolla letkassa nopeudet pysyisi hallinnassa (jos kalusto pysyy ehjänä), mutta tämäkin vaatisi kokeneempia kuskeja kuin minä vetämään hommaa.

Kommentteja, ideoita jne?
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
    Kait mulla jo vanha pärrä on...mutta joo olen mukana!
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

Dulce et decorum est pro patria mori...
    ...jos Jämsässä satutte liikkumhan tiistaisin ennen klo 18:aa, niin Jämsän Äijän Torilla kokoontuu paikalliset veteraanipyöräilijät viikottaiselle ajolenkilleen (vai olikos se keskiviikkona...). Siellä on hienoa vanhaa, ja tuoreempaankin, kalustoa nähtävillä! Suosittelen.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Keskiviikkoiltaisin tuonne kuulostelemaan muiden vetskupyöräilijöiden letkailuhalukkuutta.
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
  5.  
    Lainaa Kaff kirjoitti Katso viesti
    Search ei tuottanut tulosta, joten uusi ketju.

Onkohan .ORG:in vanhemman kaluston omaavilla motoristeilla halukkuutta jonkinlaiselle kokoontumiselle tai jopa letkailulle? En ole vielä ehtinyt käymään ORGin kokoontumisissa uutena pk-seutulaisena, joten en tiedä onko nykyisellään vanhemmat pärrät hyvin edustettuna niissä? Itse olisin ainakin kiinnostunut pällistelemään muiden projekteja/restaurointeja vaikka kahvikupposen äärellä, löytyykö innostusta idealle?

Sitten tuo letkailu - tässäkin olen kokematon, mutta viimeaikaisten keskustelujen perusteella pelonsekaisin tuntein lähtisin edes hesan hitaisiin café-projektilla (vai onko nuo puheet polvi maassa vetämisestä vaan legendaa?), mutta kuitenkin ajatus letkailusta viehättää.. Ajattelisin, että veteraanikalustolla letkassa nopeudet pysyisi hallinnassa (jos kalusto pysyy ehjänä), mutta tämäkin vaatisi kokeneempia kuskeja kuin minä vetämään hommaa.

Kommentteja, ideoita jne?
    melkein parenmmin löytäs tuolta haltialan kautta,siellä on niitä veteraanipyöräilijöitä,olikohan se joka keskiviikko kokoontumisia sieltä sais ajoseuraakin samanlaisista pyöristä..
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil