Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Moi, miten on lähteekö kyseisestä kypärästä muutakin pehmustetta irti kuin pelkät poskipalat? Alkaa tuo tuoksu olla hiukkasen häiritsevä, vaikka olen käyttänyt kypärähuppua aina, hikolu on melkoista minulla.
    Lainaa Aporuna kirjoitti Katso viesti
    Moi, miten on lähteekö kyseisestä kypärästä muutakin pehmustetta irti kuin pelkät poskipalat? Alkaa tuo tuoksu olla hiukkasen häiritsevä, vaikka olen käyttänyt kypärähuppua aina, hikolu on melkoista minulla.
    About viiden minuutin kohdalla tossa pätkässä taidetiin purkaa nuo sisuskalut.

http://www.youtube.com/watch?v=jU70xNNUyBw
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

Suzuki GSX-R 750 -93
    Kiitos tosi paljon ohjeesta, helposti lähti irti kun tiesi mitä teki.Nopea oli vastaus
    Kiitos tosi paljon ohjeesta, helposti lähti irti kun tiesi mitä teki.Nopea oli vastaus
    Hyvä jos auttoi! Itse ostin juuri tuon R-PHA 10 tälle kaudelle niin on netissä tullut kliksuteltua..
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

Suzuki GSX-R 750 -93
    mee too ja helppo on irroittaa sisukset kun asensin kypäräpuhelimen
    Z 1000
    Lainaa kawarepo kirjoitti Katso viesti
    mee too ja helppo on irroittaa sisukset kun asensin kypäräpuhelimen
    Minkäs puhelimen muuten laitoit tuohon pottaan kiinni?

Suzuki GSX-R 750 -93
    Lainaa JaySon1 kirjoitti Katso viesti
    Minkäs puhelimen muuten laitoit tuohon pottaan kiinni?
    Moi, mulla on Interphone f5 ja hyvin toimii.
    Honda CBR 1100 Super Blackbird 2004
    Kiitos vinkistä! Mulla on tuossa pari kiinan interphonea lojumassa. Pitää katsoa laittaako niitä vai käykö hakemassa vähän parempaa tilalle..

Suzuki GSX-R 750 -93
    Ite just pesin noi sisukset ja kyllä lähti likaa. Mistähän sais varaosia tähän pottaan, kun onnistuin hävittää ton jousen tuosta visiirin kiinnikkeestä..
    Lainaa Jer3 kirjoitti Katso viesti
    Ite just pesin noi sisukset ja kyllä lähti likaa. Mistähän sais varaosia tähän pottaan, kun onnistuin hävittää ton jousen tuosta visiirin kiinnikkeestä..
    Itellä sama homma viime kesänä. Ebaystä löysin lopulta, ei pahan hintanen omasta mielestä.

http://www.ebay.co.uk/itm/HJC-HJ-20-...item4168dd9ac4
    KTM Super duke 990 `12
    ZX-6R `03 (ex)
    Lainaa Jointti kirjoitti Katso viesti
    Itellä sama homma viime kesänä. Ebaystä löysin lopulta, ei pahan hintanen omasta mielestä.

http://www.ebay.co.uk/itm/HJC-HJ-20-...item4168dd9ac4
    Btw häviskö sulta toiselta puolelta ja tilasit 2? Voisin ostaa jos tallessa vielä.
    Lainaa Jer3 kirjoitti Katso viesti
    Btw häviskö sulta toiselta puolelta ja tilasit 2? Voisin ostaa jos tallessa vielä.
    Juu. Mutta en ajatellu myyä, iha hyvä pittää nuita. Tahtoo tulla tuota voimaa välillä käytettyä liikaa, nii pystyy nuista sitte kokoaan aina toimivan.
    KTM Super duke 990 `12
    ZX-6R `03 (ex)
    Mimmottii lämpötilassa ootte pessynnä nuo sisukset? Ei tahdo löytyä kypärän mukana tulleita lippulappuja.. Toimiiko tässä universaali normipesuneljässäkympissä?
    Kerran olen ehtinyt pesemään, neljässäkympissä normiohjelmassa linkouksineen, pesupussissa varmuuden vuoksi. Ei ongelmia.
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34

Kiitokset myös täältä, hyvä ja konkreettinen ohje. Itse asensin tuohon pottaan Midlands BTX2 puhelimen ilman suurempia ongemia. Ehkäpä laitan johdotukset vielä paremmin piiloon seuraavna sisuskalupesun yhteydessä.
    Mopoton mies
  16.  
    Allrightilla on myös varaosia näihin, kävin kerran kysymässä kun oli pientä häikkää omassa kypärässä ja sillä kertaa oli 5 minuutin juttu laittaa kuntoon.