Moro! minkälaisia äänenvaimentimia teillä on tai mitä voitte suositella, kun itselläni sellaisen hankkiminen olisi Jammuun edessä. Mikäli mahdollista niin kuviakin voi laittaa.![]()
Tere,
Itselläni on tuollainen:
![]()
Kyseessä Mivv carbon gp. Taisi maksaa Ebayn kautta alle 300€. Nätit saundit rauhallisessa ajossa mutta kierroksilla löytyy volyymia. Ei ongelmia virkavallan kanssa killeri paikoillaan. E-hyväksytty. Kooltaan mukavan pieni.
Aiemmin oli Yoshimura TRC, mutta ei löytynyt e-hyväksyntää... Tuo vaimennin löytyy vieläkin.
Viimeksi muokannut: GreyMyHound; 09.06.2013 klo 00:50.
2007 Suzuki Intruder 1500
yoshimura rs3 itselläni nyt paikallaan ja vielä lyhennetty versio, oli aikaisempi omistaja tunannut... ja äänet on härskit. Taitaa tulla minullakin tuo rs3 myyntiin jos uuden hankin.
Hakusessa oli Shark Conic mustana, mutta hinta oli hiukan suolainen (~500€)... Tuollainen vaimennin:
![]()
Meininkinä hakea putkea joka olisi kohtuu hiljainen niin kuuluisi musiikki ajaessa edes kohtuudella. Toki äänet pitää olla miehekkäät =)
http://www.sc-project.com/yamaha_fz1...oval_short.htm
Mulla tuollanen SC-Project. En löytänyt kuvaa, jossa olisi naku. Äänet mukavat ja Ahvenistollekin tuon kanssa pääsee. Myös tuo jo äänestetty Mivv on nätti ja äänet siinä juuri, kuten kirjoittaja sanoo. Kaverilla sellanen.
Z750 -> FZ1-N
Tässähän alkaa tulla jo valinnan vaikeus. Mitäs mieltä kansa tällaisesta?
http://www.ebay.com/itm/Yoshimura-TR...-/111077990738
Mulla on juuri tuollainen, mutta hiilikuituisena. Ei paikoillaan tällä hetkellä. Siedettävät äänet killerin kanssa, mutta vaihdoin pois kun ei löytynyt e-hyväksyntää. Äänimaailma mielestäni yksi parhaista mitä olen kuullut, mutta ei taida mennä mittauksesta läpi. Ja tuskin edes mittaavat kun ei ole merkintöjä putkessa.
![]()
Viimeksi muokannut: GreyMyHound; 09.06.2013 klo 00:52.
Täältä kans ääni mivv gp:lle omassa kans paikollaan ja ihan maltilliset äänet killerin kanssa,musaakin pystyy kohtuu volymilla kuunteleen ajellessa ja lähtee putkesta mökääkin jos tarvii
Ja hinta oli tosiaan alle 300e ebaysta.
MIVV Storm GP -putki lähtisi Ebaystä 216€ hintaan:
Tuo on siis perusmalli, käsittääkseni MIVV:n valmistama kuitenkin. E-hyväksytty. Hiilikuitumalli äkkiseltään katsottuna 330€ kuluineen. Musta Mivv GP 280€.
Mulla FZ1-S: ssä LeoVince SBK LV ONE Evo II Carbon kuten kuvassa. Hiilikuituiset vaimentimet sopivat ainakin omaan silmään pääväriltään valkoisissa, punaisissa ja tummissa prätkissä oikein hyvin. Leo Vince on edullinen Italiasta tai Saksasta tilattuna, hiilarimalli ehkä reilut 300 euroa ja on E-hyväksytty (leima päädyssä+paperit mukana)
d_65688.jpg
Äänet alakierroksilla: ok, vähän vakiota tuhdimmat (killerit paikoillaan ei herätä huomiota tai pahennusta edes kaupunkipartioissa). Korkeammilla kierroksilla laulu on ainakin vakiovaimenninta, raskasta rauta-ajan rakennelmaa, parempaa ja äänekkäämpää.
Tulikallio.
Yamaha FZ1-S ABS, DNMG.
Tälläinen tuli sit hommattua.
https://www.google.fi/search?q=Yoshi...2F%3B590%3B392