Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tervehdys,

Itseltäni löytyy ko. pyörä ja Givin peräteline asennettuna. Nyt tarvitsisi kuljetuskapasiteettia lisätä ja tuli jo hommattua Givin Monokey laukut ja nyt pitäisi väsätä sivulaukuille telineet.

Soittelin eri liikkeitä läpi ja ymmärsin, että Givin sivulaukkutelineet sopivat vm. -03 saakka, sen jälkeisiin malleihin ei ole Givin telineitä.

Olen kuitenkin nähnyt niitä Givin putkitelineitä -06 malleissa, eli nyt tarvittaisiin palstalaisten apua - eli käykö nuo -03 telineet suoraan, vai jotkut toiset ja millaista askartelua vaatii telineiden kiinnittäminen pyörään?

Kaikki vinkit tervetulleita miten nuo Givin Monokey sivulaukut saa kiinni vm. -06 pyörään!

Jarkko
    Itellä 600f -06 pyörä ja en ottanut sitä riskiä, että meneekö vai ei kun liikkeet eivät sitä luvanneet niin
    ostin tuollaiset kangas sivulaukut jotka ainakin omassa tarpeessa ajavat hyvin asian =)
    Nuo sivulaukut tulisi enemmän juuri matkakäyttöön eivätkä olisi koko ajan kiinni eli kankaiset voisivat toimia.

Noissa on aina mietityttänyt, että kuinka hyvin ne pysyvät paikallaan ja tuleeko ne kiinni jotenkin vai ovatko hihnat vain takana istuvan alla?

Olen nähnyt -06 GSX750F pyöriä joissa on sivulaukkutelineet eli seuraava vaihe olisi etsiä kauppa josta löytyy raudat hyllystä ja pyytää, että saa kokeilla meneekö ilman rautasahaa paikoilleen
    Mulla -04 mallinen 750Ähvä. Viimekesänä laitoin nuo putkimalliset telineet paikalleen. Pienellä työllä sain ne sopimaan. Tarvitset kyllä rautasahaa, porakonetta. Takaosan putkia joutuu hiukan taivuttamaan lisää että sopii takavalon kohdalta uppoamaan hiukan sisäänpäin. Muistaakseni myös telineen etupään lattoja piti hiukan taivuttaa että saa oikean kulman kiinnitystä varten.
    Tuli hyvä ja tukeva.
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  5.  
    Lainaa JarkkoR kirjoitti Katso viesti
    Nuo sivulaukut tulisi enemmän juuri matkakäyttöön eivätkä olisi koko ajan kiinni eli kankaiset voisivat toimia.

Noissa on aina mietityttänyt, että kuinka hyvin ne pysyvät paikallaan ja tuleeko ne kiinni jotenkin vai ovatko hihnat vain takana istuvan alla?

Olen nähnyt -06 GSX750F pyöriä joissa on sivulaukkutelineet eli seuraava vaihe olisi etsiä kauppa josta löytyy raudat hyllystä ja pyytää, että saa kokeilla meneekö ilman rautasahaa paikoilleen
    Omat kangaslaukut richa merkkiset. Toinen tarrakiinnikkeistä menee penkin alta ja toinen tuosta kauhukahvan takaa. Toiset mustekalat menee takaloksun alta yhteen ja toiset ovat omilla puolilla kiinni takana olevan jalkatappien viereisessä raudassa.

Hyvin ovat ainakin meillä pysyneet kiinni vaikka ovat olleet täyteen laitettu tavaraa.

Kankaisissa juuri se plussa omasta mielestäni, että ei tarvitse erillisiä kiinnikkeitä.

Itse katselin tosiaan myös noita kovia laukkuja sivulle ja niihin telineitä mutta myös minulla yksi kriteeri oli hinta.
    Stormilla on kyllä sivulaukku telineet KO pyörään muttei Givin...