Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 313:een 313:sta
  1. #301
    Lainaa Kurvailija kirjoitti Katso viesti
    No eihän sitä ilman ongelmia selvitty talven jäljiltä..
    Jotain häikkää on jossain, kone käy todella hassusti hörpöttämällä niinkun ois tehokkaampikin v8motti
    Tasaantuu kylmänä aika äkkiä mutta lämpösenä kun sammuttaa ja käynnistää uudestaan niin eipä tasaannukkaan, meinaa vähän niinkun sammua olevinaan, ajamaan kun lähtee niin stumppaa heti ellei aja tosi reilulla kaasulla ja kuseta kytkintä vaan樂 ja sit yhtäkkiä lähtee taas toimimaan ku pienen matkaa ajanu..
    Ja sillonkun kun toimii ni rötää tasakaasulla, vedossa kyllä tuntuu toimivan..

    Moottorin vikavalo (keltainen) palaa myös mutta jostain lueskelin että ihan normaalia koska tankki ollu irti ja tarttis vaan kuitata pois..,樂 pääseeköhän tonne sisälle ihan perus yleistesterillä vai täytyykö tuo nyt kiikuttaa jollekkin joka noiden kanssa enempi pelaa
    veikkaanpa tps -anturia tai siis sitä kaasun systeemiknööliä ilmanputsarin päällä. eikös se TPS ole...
    ja katso nyt ne vikakoodit ihmeessä, ihan tavallisella obd-lukijalla onnistuu.
  2. #302
    voi olla joku tikkupuola hajonnut /hajoamassa. ja tai kasteli tulpat.

    ei kannata käynnistää mitenkään lyhyesti pyörää, vaan käyttää lämpimäksi, pari lyhyttä käynnistystä ja riippuen kartasta ja tulpista menee tulpat vaihtoon jos liikaa kastuu.

    mutta jos koodiakin tulee niin kannattaa se katsoa ensin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #303
    Ei sytytä tankin irrotus vikavaloa, jos ei laita virtoja päälle tankki irti.

    Erikoisen yleistä on unohtaa MAP-anturin alipaineletku tai jonkin anturin pistoke irti kun tankkia irrottaa. Kato ihan ekana, että kaikki letkut ja sähköpistokkeet on kiinni ja oikeissa paikoissa.

    Trumppaan käy ihan mikä tahansa tavallinen OBD lukija, jolla saa vikakoodin selville, mistä siellä kiikastaa.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4. #304
    Lainaa Kurvailija kirjoitti Katso viesti
    No eihän sitä ilman ongelmia selvitty talven jäljiltä..
    Jotain häikkää on jossain, kone käy todella hassusti hörpöttämällä niinkun ois tehokkaampikin v8motti
    Tasaantuu kylmänä aika äkkiä mutta lämpösenä kun sammuttaa ja käynnistää uudestaan niin eipä tasaannukkaan, meinaa vähän niinkun sammua olevinaan, ajamaan kun lähtee niin stumppaa heti ellei aja tosi reilulla kaasulla ja kuseta kytkintä vaan樂 ja sit yhtäkkiä lähtee taas toimimaan ku pienen matkaa ajanu..
    Ja sillonkun kun toimii ni rötää tasakaasulla, vedossa kyllä tuntuu toimivan..
    Miulla joskus aikoinaan Thunderbird Sportin Hinckleyn 885 moottori temppuili etenkin kylmänä vähän samanlaisin oirein, se taisi myös paukutella pakoputkiin... ja eikä ihme ollutkaan koska syyksi paljastui sähköjohtojen varassa roikkuva kampiakselin asentoanturi (crankshaft position sensor tms.)

    Muistaakseni TBS:ssä se oli varsin helppo tarkistaa, moottorin oikealta kyljeltä piti yksi suojakotelo irroittaa ja anturi löytyi heti sen alta.
  5. #305
    Pyörä on aina käytetty täysin lämpimäksi kun sitä on käynnistelty mutta virtoja on kyllä käytetty päällä kun ollut tankki ja airboksi irti..
    Noh sieltähän löyty 7 vikakoodia:
    P0108
    P0113
    P0460
    C0848
    C2bd1
    C0311
    P0500

    Nollailin koodit ja käytin tyhjäkäynnillä tovin, hörpötti edelleen ja hetikun tyhjäkäynti tasaantuu, moottorin vikavalo syttyy樂

    Vikakoodit lukuun ja 1koodi sinne jäi jota meikäläisen testeri ei näyttänyt.. mutta ongelma on edelleen sama, muut vikakoodit varmaan johtuneet siitä ku on virtoja käytetty päällä pyörä levällään

    Ei viittisi summamutikas lähtee antureita vaihtaan, täytyy koittaa saada toisella testerillä se vikakoodin numero tietoon ja koittaa sillä selvittää vika ei voi olla iso koska talvella pyörä vielä toimi, jossei rupia tokkeentumaan ni taidanpa soittaa Kupariselle..

    Edit. Ainoa vikakoodi joka jäljellä on p1105, rupeempas kaiveleen nettiä, jos vaikka pääsia viellä vappuajelulle niinkun oli suunnitelma
    Viimeksi muokannut: Kurvailija; 01.05.2024 klo 10:58.
  6. #306
    MAP-anturin koodi, kuten B12 jo veikkaili, joku vakuumiletku irti tankin irrotuksen jäljiltä.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #307
    No eihän tuolla airboxis ole kun molemmil sivuilla yhet letkut, ja airboxin edessä yksi letku.
    Läppärunkoon jokaselle läpälle tulee yks ilmaletku jotka yhdistyy koneen päälle yhdeksi ja jatkaa siitä matkaa jonnekkin irtonaisena, sille en mitään paikkaa mistään löytänyt🤔
    Tankin pohjassa kaks ilmaletkua jotka on suoraan maahan?
  8. #308
    Lainaa Kurvailija kirjoitti Katso viesti
    Läppärunkoon jokaselle läpälle tulee yks ilmaletku jotka yhdistyy koneen päälle yhdeksi ja jatkaa siitä matkaa jonnekkin irtonaisena, sille en mitään paikkaa mistään löytänyt樂
    Letkun toinen pää tulee MAP-anturiin. Maailman yleisin moka kun tankin irrottaa. Et ole ensimmäinen. Tökkäät sen kiinni, niin rupee toimimaan
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #309
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Letkun toinen pää tulee MAP-anturiin. Maailman yleisin moka kun tankin irrottaa. Et ole ensimmäinen. Tökkäät sen kiinni, niin rupee toimimaan
    Eli se letku joka tulee läppärungoilta niin mappi anturiin? Varmistan vielä että missä se map anturi sijaitsee oikeasti ? mielestäni missään anturissakaan ei liittimen vieres ollu mitään letkun paikkaa mut taidanpa lähteä talliin purkamaan taas tuon vehkeen
  10. #310
    Lainaa Kurvailija kirjoitti Katso viesti
    Eli se letku joka tulee läppärungoilta niin mappi anturiin? Varmistan vielä että missä se map anturi sijaitsee oikeasti ? mielestäni missään anturissakaan ei liittimen vieres ollu mitään letkun paikkaa mut taidanpa lähteä talliin purkamaan taas tuon vehkeen
    Jos en ihan väärin muista, niin anturi on airboxin kannessa tai kyljessä
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11. #311
    itse en ota sitä anturin letkua enkä johtoa irti ikinä, vaan sen torxi ruuvin jolla se on ilmaboxin kannessa. helpompi niin eikä unohdu sitten enää kuin huohotusletkut yms.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #312
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    itse en ota sitä anturin letkua enkä johtoa irti ikinä, vaan sen torxi ruuvin jolla se on ilmaboxin kannessa. helpompi niin eikä unohdu sitten enää kuin huohotusletkut yms.
    Tämä on todellakin suositeltava tapa toimia.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  13.  
  14. #313
    Dodiiiiih, kiitoksia avusta!
    Vehkeet rokkaa taas ja pääsi vappu rundillaki käymään, kesän ekat 500km rupee oleen täynnä
    Lsl superbike tanko tuntuu ihan passelilta, vähän meinaa oikee kyynärpää kiristää mut eiköhän sekin ratkee tankoa säätelemällä, ja voihan tuo taas talven jäliltä olla kankeuttakin😂
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011