Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Hyviä vinkkejä jo yllä. Oikeaoppinen ajoasento tärkein, eli ne jalat ja tuki tankista.

Sitten juuri nämä "matkakaasut", eli esim. nämä muovin palat / lipat mitä mainittu jo ja sitten tuli mieleen että itsekin pitäisi kokeilla tätä;

Pyöreä O-Rengas + avainnippurengas. Tämä kahvapainon ja tupen väliin. Kahvan saa väänettyä "cruise" asentoon ja ajella välillä pelkkä vasen käsi tangossa. Tämä avaimenperän metallirinkula sen vuoksi, että sen saa siirrettyä helpommin tämän kumin pois.

Mitään vastuita ei sitten oteta tämän osalta

Netistä joskus tästä lukenut, mutten ole muistanut vielä testata. Kovasti kehuvat sen toimivan loistavasti.

EDIT: Ha, siinä: http://www.youtube.com/watch?v=8-wgXCYO3Ss
    Viimeksi muokannut: Seventy5; 14.06.2013 klo 11:10.
    Ajoin tässä viikolla päivän aikana noin 700 km. Ja kaikki muut paikat kestivät matkan aivan loistavasti paitsi kädet, kyllä sitä loppumatkasta jo odotti, milloin alkaa kotitalo näkyä. Vaikka minulla on kaasupuolella se motonetista ostettu muovinen lepuutaja, niin siitä huolimatta alkoi ajaminen olla tuskaa.Ehkä vakionopeussäädin on jonkinlainen vastaus tuohon ongelmaan tai sitten vaan ongelma johtuu harjoittelun puutteesta
    Kikserillä en löytänyt semmoista ajoasentoa, missä ei matka-ajossa puutunut kädet. (mutkapätkällä meni ihan hyvin, kun oli vauhtia ja asento vaihtui kokoajan).
    Vaihdoin nakuun ja ei ole mitään onkelmia ja samalla jäi suurimmat nopeudet väliin, kun yli 150 ei tunnu niin mukavalta enää...
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Ajoin tässä viikolla päivän aikana noin 700 km. Ja kaikki muut paikat kestivät matkan aivan loistavasti paitsi kädet, kyllä sitä loppumatkasta jo odotti, milloin alkaa kotitalo näkyä. Vaikka minulla on kaasupuolella se motonetista ostettu muovinen lepuutaja, niin siitä huolimatta alkoi ajaminen olla tuskaa.Ehkä vakionopeussäädin on jonkinlainen vastaus tuohon ongelmaan tai sitten vaan ongelma johtuu harjoittelun puutteesta
    Itse olen ajanut yhden SS1000 (1652km) -96 gixxerillä ja kädet puutu kuten aina pitkillä matkoilla. Mutta yllätyksenä tuli H*elvetin kipeät polvet 600-700km jälkeen. Oli pitkä matka odottaa kotimökin näkymistä..
    Lainaa JSK kirjoitti Katso viesti
    Itse olen ajanut yhden SS1000 (1652km) -96 gixxerillä ja kädet puutu kuten aina pitkillä matkoilla. Mutta yllätyksenä tuli H*elvetin kipeät polvet 600-700km jälkeen. Oli pitkä matka odottaa kotimökin näkymistä..
    Jalkoihin toi mullakin enempi ottaa kuin käsiin, ei varmaan nämä wanhat luut enää tykkää noin tiukasta jalkojen asennosta. Hakureissu oli yhtä tuskaa, jalat kramppasi 200 kilsan jälkeen niin, ettei meinannut seisovillaan pysyä. Toi tosin parani paljon, kun vaihdoin alumiiniset tuuninkitapit takaisin orkkiksiin, ja samalla jarrupuolen kieroon lipatun polkimen/tapin ripustimen uuteen.
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Taitaa mennä lähemmäs 300€ tllien ja postien kanssa..
    Vähän kyllä mietin, että pitäiskö silti hommata tälläset.
    Ku toisaalta ne menis sitten aika moneen muuhunkin japsikyykkyyn..
    Danmoto 3d clip-on
    Noilla hävis omat käsien puutumiset ja muuttu rr pystypyöräksi.
    Lainaa willik kirjoitti Katso viesti
    Danmoto 3d clip-on
    Noilla hävis omat käsien puutumiset ja muuttu rr pystypyöräksi.
    Mnkälaiset ovat käytännössä, luistaako liitoskohdista ja saako noihin tankopainoja kiinni? Kalliit eivät kyllä ole, mutta kiinalaiset...
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  8.  
    Itse mietin kikseriin kans jotain 20mm korotuksia, mutta siinäkin tapauksessa siitä olis pitäny tehä naku. Vakionakin tanko/kahvat yms menee niin läheltä katteita...
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12