Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Just olin vaihtamassa uutta täysputkistoa, mutta hiton jalkatappi telineineen ei vaan lähtenyt irti omilla työkaluilla (Warriorissa kun menee etusylinterin putki oikean puolen jalkatapin takana). Vanha putki oli jo kokonaan irti (eli muut pultit irtos) mutta kun se ei vaan mahdu ilman väkivaltaa pois sen jalkatapin takaa. Sekään ei olis haitannut (hetken mietin rälläkkää), mutta kun tuota uutta V&H putkea ei viitsisi väkisin vääntää sinne .

    Kunnon paineilmatyökaluja ei löydy eikä oo sellaista talliakaan mihin niitä viitsisi hankkia - eli olisko kellään tietoa firmasta tai jostain muusta paikasta Tikkurilan lähistöllä missä noi kaksi 6mm kuusiokolopulttia sais irti. Ei tarvi lähteä ehjänä, uudet pultit siihen pitää laittaa joka tapauksessa koska noista alkoi jo päät menemään huonoksi.... Ja maksan mielelläni jotain siitä että nois sais irti....
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  2. #2
    Älä riko enempää, hae Biltemasta huomenna kunnon kuusiokärjet voimakäyttöön, 1/2 räikälle sopivat mikäli räikkää löytyy.
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...o-9-kpl-71020/
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  3. #3
    Lopetinkin heti kun näytti siltä ettei lähde irti - naputtelin vasaralla ja laittelin CRC:tä mut kun pultit uppoaa/hapettuu alumiinirunkoon niin hemmetin tiukasti (siis KAIKKI pultit, kaiken irroittaminen vaatii hitosti itkua ja tappelua)...

    Joo, pitää lähteä huomenna hakemaan Biltemasta tollanen paketti - kiitti - iso ja hyvä 1/2" räikkä löytyy kyllä (ja myös piiiitkä vääntövarsi ilman mekanismeja).

    Jos ei toikaan toimi niin pitänee porata ne pultit pois - ovat onneksi aika helpossa paikassa poraamista varten. Biltemasta vaan uudet pultit tilalle jos ei varaosalaatikosta löydy oikean kokoisia (onneksi on metrikustomi niin ei tarvi etsiä tuumapultteja).
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  4. #4
    Lainaa holviala kirjoitti Katso viesti
    Lopetinkin heti kun näytti siltä ettei lähde irti - naputtelin vasaralla ja laittelin CRC:tä mut kun pultit uppoaa/hapettuu alumiinirunkoon niin hemmetin tiukasti (siis KAIKKI pultit, kaiken irroittaminen vaatii hitosti itkua ja tappelua)...

    Joo, pitää lähteä huomenna hakemaan Biltemasta tollanen paketti - kiitti - iso ja hyvä 1/2" räikkä löytyy kyllä (ja myös piiiitkä vääntövarsi ilman mekanismeja).

    Jos ei toikaan toimi niin pitänee porata ne pultit pois - ovat onneksi aika helpossa paikassa poraamista varten. Biltemasta vaan uudet pultit tilalle jos ei varaosalaatikosta löydy oikean kokoisia (onneksi on metrikustomi niin ei tarvi etsiä tuumapultteja).
    Ja tähän myös auttaisi kovasti se, jos löytyisi pienemmän oloinen pulttipyssy, esim. sähkötoiminen.
    Semmosessa ei ole liikaa sitä poweria niin ei heti pomppais pois pultin päästä ja tällöin se ei rikkoisi kuusiokolon kantaa.
    Kylä se siitä kuitenki aina lähtee tavalla tai toisella
    Jee Jee
  5. #5
    Samalla kun haet ne kuusiokolo-avaimet niin osta tollanen kaasupoltin:
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hi...Gourmet-17612/

    Siis jos oikeesti helposti haluat ne pultiti irti..Lämpöhän nimittäin auttaa noissa juuttuneissa pulteissa. Reippaasti vaan lämpöä pultin ympärille ja vääntöä..lisää lämpöä..vääntöä..ihme jos ei aukee.
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  6. #6
    mulla ois tollanen pieni kaasukäyttönen toho,edullisesti myynnissä....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  7. #7
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    mulla ois tollanen pieni kaasukäyttönen toho,edullisesti myynnissä....
    Älä myy sitä! Tarvit vielä kuitenkin

    Asiasta viidenteen, tossa on hyvä sarja jossa on vähän useamman mallista kärkeä:
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...40-osaa-71514/

    Itellä ollut toi sarja about 10-15 vuotta käytössä. Välillä vääntänyt metrin jatkovarrella ja välillä käyttänyt pulttipyssyn päässä noita kärkiä. Siis vastoin kaikkia käyttöohjeita olen koittanut niitä rikkoa..vaan kun ei, ei sitten millään hajoa. Eli omakohtaisen kokemuksen perusteella on kyllä hinta/laatu-suhde todella kohdillaan. Jos ei sitten ole laatu pahasti huonontunut..
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  8. #8
    Lainaa holviala kirjoitti Katso viesti
    Lopetinkin heti kun näytti siltä ettei lähde irti - naputtelin vasaralla ja laittelin CRC:tä mut kun pultit uppoaa/hapettuu alumiinirunkoon niin hemmetin tiukasti (siis KAIKKI pultit, kaiken irroittaminen vaatii hitosti itkua ja tappelua)...
    En kyllä jaksa uskoa, että ne pultit niin hapettuu kiinni, etteivät työkaluja tottele. Monesti jalkatapin/astinlaudan pultit ovat kyllä liimalla kiinni. Lämpöä ja hyvä avain.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  9. #9
    Lainaa FJ1200N kirjoitti Katso viesti
    En kyllä jaksa uskoa, että ne pultit niin hapettuu kiinni, etteivät työkaluja tottele. Monesti jalkatapin/astinlaudan pultit ovat kyllä liimalla kiinni. Lämpöä ja hyvä avain.
    Noita liimojakin on useammanlaisia ja joku on tosiaa just tuommoinen, että se vaatii lämpöä tai muuten ei lähde.

    En muista mitä laitoin joskus mutta paikallinen ETRA myy noita lukitteita ja kertoivat noista liimoista, että jos haluat saada joskus pultin auki ilman lämpöä niin tätä väriä ei kannata laittaa ja toinen väri taas oli aukaistavissa ilman lämpöä.

    Sanomattakin oli selvää mitä lukitetta hommasin silloin...
  10. #10
    Lainaa Archimedes kirjoitti Katso viesti
    Noita liimojakin on useammanlaisia ja joku on tosiaa just tuommoinen, että se vaatii lämpöä tai muuten ei lähde..
    Niinhän niitä on. Yleensä tuollaiset paikat kyllä saa auki ilman suurempia vippaskonsteja. Tässä tapauksessa on M10-pultti kohtuullisen järeällä kannalla. Tosin siinä varmaan se kierteetön osa on alumiinisen jalkatappirungon sisällä hyvän matkaa ja sinne voi kyllä hapanta muodostua.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  11. #11
    Lainaa miolta kirjoitti Katso viesti
    Samalla kun haet ne kuusiokolo-avaimet niin osta tollanen kaasupoltin:
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hi...Gourmet-17612/

    Siis jos oikeesti helposti haluat ne pultiti irti..Lämpöhän nimittäin auttaa noissa juuttuneissa pulteissa. Reippaasti vaan lämpöä pultin ympärille ja vääntöä..lisää lämpöä..vääntöä..ihme jos ei aukee.
    Tyhmä kysymys; tarpeeksi kun laittaa lämpöä niin maalithan siinä lähtee rungosta? En oo ikinä lämpöä mihinkään pulttiin tarvinnut joten ei oo ikinä tarvinnut miettiä asiaa....
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  12. #12
    Hei ettekö oo kuulleet liukuvoiteesta cc r:ää? Laittakaa sitä pultin ympärille. Ja muihin kireisiin ruuveihin.
    ja paikkoihin. Mistä ei saa mitään irti helposti. Antakaa sen ccr:än vaikuttaa vähän aikaa. Nii kyll se helpottaa pultin ja mutterin sekä ruuvin vääntämistä. Ei tarvi mitään lämpö tohotinta käyttää. Huh huh mitä järeää peliä siä käytät.
    Johan siinä jo katteet ja maalit kärsivät tuollaisessa kuumuudeessa.



    Lainaa holviala kirjoitti Katso viesti
    Tyhmä kysymys; tarpeeksi kun laittaa lämpöä niin maalithan siinä lähtee rungosta? En oo ikinä lämpöä mihinkään pulttiin tarvinnut joten ei oo ikinä tarvinnut miettiä asiaa....
  13. #13
    Lainaa bikervelmnu kirjoitti Katso viesti
    Hei ettekö oo kuulleet liukuvoiteesta cc r:ää? Laittakaa sitä pultin ympärille. Ja muihin kireisiin ruuveihin.
    ja paikkoihin. Mistä ei saa mitään irti helposti.
    Vähän offtopic, mutta on paikkoja missä sitä ccr:ää ei saa menemään sinne kierteisiin millään ja sen ruiskuttelu siihen pultin kantaan ei auta yhtään mitään. Silloin tarvitaan niitä "järeitä" konsteja...

    Edit. Ne jalkatapin pultit olikin sellainen kohde ettei ccr aka crc:tä saa kierteisiin joten ei ollut offtopic...
    Viimeksi muokannut: jamas; 26.05.2013 klo 09:01.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  14. #14
    Lainaa bikervelmnu kirjoitti Katso viesti
    Hei ettekö oo kuulleet liukuvoiteesta cc r:ää? Laittakaa sitä pultin ympärille. Ja muihin kireisiin ruuveihin.
    ja paikkoihin. Mistä ei saa mitään irti helposti. Antakaa sen ccr:än vaikuttaa vähän aikaa. Nii kyll se helpottaa pultin ja mutterin sekä ruuvin vääntämistä. Ei tarvi mitään lämpö tohotinta käyttää. Huh huh mitä järeää peliä siä käytät.
    Johan siinä jo katteet ja maalit kärsivät tuollaisessa kuumuudeessa.
    En tiedä mitä tuo liukuvoide on... mutta jos WD40:stä vastaavaa CRC:tä tarkoitat, niin ei noista irroitusöljyiksi ole. Ne myydään erikseen ja ero käytössä on selkeä. Lämmöllä kyllä pultit aukeaa, vahinkojakaan ei tule kun maalaisjärkeä käyttää.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  15. #15
    Lainaa bikervelmnu kirjoitti Katso viesti
    Hei ettekö oo kuulleet liukuvoiteesta cc r:ää? Laittakaa sitä pultin ympärille. Ja muihin kireisiin ruuveihin.
    Ongelma tässä tilanteessa on se, että pultti on normitilassa "ylämäkeen" eikä se CRC sinne jaksa mennä (vaikka sitä kyllä suihkuttelinkin). Pitäis kaataa mopo kyljelleen että CRC menis kierteisiin asti .
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  16. #16
    silloin kun kuumailmapuhaltimet olivat naisväen hiusföönejä niin sellaisella lämmitin alumiinikoppaa ja
    pultin päähän kylmää sraypullosta ja eikun vain napsahti M10 pultti auki ja kierrelukitettahan siellä oli välissä.
    Ja kyseessähän oli Yamaha XV 1600 WildStar jossa kanssa muutamat pultit olivat aivan mahdottoman lujaa
    kiinni .
    Johtuiko ko moottorimallista joka täristi koko kierrosalueella

    Kierteiden liukastajana käytän jotain iankaikkisen vanhaa Nationalin sinkkipitoista kiinnileikkautumisen estoainetta
    jotain vastaavaa kuin tuo Bilteman mömmö

    http://biltema.fi/fi/Autonhoito/Oljy...itahna-361800/

    Minne vain voi laitan paksuntunutta hautatervaa ,eli se on ollut avonaisessa kupissa vuoskaudet jolloin mitälienee
    on haihtunut siittä pois ja se on jo melkoista siirappia . Ei muuten ruostu pultit ja mutterit
    Triumph Tiger 800 XRX

  17. #17
    Lainaa Oula kirjoitti Katso viesti
    silloin kun kuumailmapuhaltimet olivat naisväen hiusföönejä niin sellaisella lämmitin alumiinikoppaa ja
    pultin päähän kylmää sraypullosta ja eikun vain napsahti M10 pultti auki ja kierrelukitettahan siellä oli välissä.
    Ja kyseessähän oli Yamaha XV 1600 WildStar jossa kanssa muutamat pultit olivat aivan mahdottoman lujaa
    kiinni .
    Johtuiko ko moottorimallista joka täristi koko kierrosalueella
    Onneksi ei oo paikkoja hampaissa, ne kyllä tippuis matkalle ton XV1700 motin kanssa (joka on vielä 100 hienompi kuin XV1600 motti)

    Eli kierrelukitetta? No se kyllä selittäis miksi noi pultit on niin älyttömän tiukassa.... Pitänee siis lämmittää jollakin, ja kylmennystäkin löytyy kyllä pullosta.
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  18. #18
    Tämäntapaisella saat lämpöä kohdistettua pieniin ja ahtaisiin kohteisiin ilman pyörän polttamista.
    http://www.oscarshoppi.fi/sytyttimet...pm3d1fvd5mo5v5
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  19. #19
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Oula kirjoitti Katso viesti
    silloin kun kuumailmapuhaltimet olivat naisväen hiusföönejä niin sellaisella lämmitin alumiinikoppaa ja
    pultin päähän kylmää sraypullosta ja eikun vain napsahti M10 pultti auki ja kierrelukitettahan siellä oli välissä.
    Ja kyseessähän oli Yamaha XV 1600 WildStar jossa kanssa muutamat pultit olivat aivan mahdottoman lujaa
    kiinni .
    Johtuiko ko moottorimallista joka täristi koko kierrosalueella

    Kierteiden liukastajana käytän jotain iankaikkisen vanhaa Nationalin sinkkipitoista kiinnileikkautumisen estoainetta
    jotain vastaavaa kuin tuo Bilteman mömmö

    http://biltema.fi/fi/Autonhoito/Oljy...itahna-361800/

    Minne vain voi laitan paksuntunutta hautatervaa ,eli se on ollut avonaisessa kupissa vuoskaudet jolloin mitälienee
    on haihtunut siittä pois ja se on jo melkoista siirappia . Ei muuten ruostu pultit ja mutterit
    Terva on kyllä todella hyvää kierteisiin. Lähtee todella nätisti irti pitkänkin ajan jälkeen.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  20. #20
    Tarkkana sen lämmön kanssa, jos pulteissa on vaimennuskumit.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  21. #21
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Tarkkana sen lämmön kanssa, jos pulteissa on vaimennuskumit.
    Polvien mielestä noissa ei kyllä oo minkäännäköistä vaimennusta - kuten ei oo motissakaan joka on ruuvattu suoraan runkoon kiinni . Pomo ajeli yhtenä päivänä takana ja sanoi sen jälkeen että "sun mopohan tärisee paikallaan ollessa ihan hemmetisti, lokasuojat heiluu jne" - johon oli pakko sanoa että "näin on"

    (eli ei oo vaimennusta - kunhan Biltema aukea niin käyn hakemassa paremmat kuusiokoloavaimet ja kosanin)
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  22. #22
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Isäukon hyvä neuvo tollasissa kiinnihapettuneissa jengoissa: nitkuta myös kiinnipäin-aukipäin-kiinnipäin-aukipäin.... Silloin se hapettuma murenee siellä kierteissä eikä "kiilaannu" mikroskooppisiin koloihin...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #23
    Miä kyl käyttäisin jotain järempää konstia kun tohotinta. Se olis sitten tosi tosi viimeinen juttu.
    Sen tohottimen kans voi käydä huonosti. Jos sitä ei osaa käyttää.
  24. #24
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Isäukon hyvä neuvo tollasissa kiinnihapettuneissa jengoissa: nitkuta myös kiinnipäin-aukipäin-kiinnipäin-aukipäin.... Silloin se hapettuma murenee siellä kierteissä eikä "kiilaannu" mikroskooppisiin koloihin...
    Juu olen samaa mieltä siun kans. Nitkuta kitkuta ees taas. Nii se sitten helpottaa.
    Kyl se sieltä irtoaa kun jaksaa vaan vääntää pulttia auki. Muuten se saattaa katketa siihen ja sitten sitä ei saakkaan irti enää.
  25. #25
    Kunnon avain siihen kuusiokolon päähän, vaikka se biltsun malli, ja tukevasti pohjaan asti.
    Sitte muutama paukaus pajavasaralla/moskalla siihe avaimen päähän, että se tärähtää kunnolla.
    Hapettumat löysää ja se lähtee helpommin irti.
    Voit laittaa sen hylsyn siihe avaimen päähän ja vielä jatkon, jotta voit lyödä terävän iskun.

    Sitten nytkäset nopeasti aukippäin, sellanen nopea nykäsy.
    Hitaasti vääntämällä saa äpöstää siihen asti että saat aivoverenvuodon.

    Siihen kuusiokoloon voi laittaa vähän venttiilinhiomatahmaa, tai laitat avaimeen, lisää reilusti kitkaa, eikä nylppää niin helposti.
    Jos kuitenki suddaa pään pas2, hakkaa siihen sitte sopiva torxi tai XZN-kärki(12kanttinen) paikalleen.

    Vasaraksi ei tässäkohtaa käy mikään timpurin vasara, vaan tarvii ihan oikean pajavasaran. Sillä saa lyöntiin voimaaki...
    Se oli jo rikki...
  26. #26
    Lainaa janite2 kirjoitti Katso viesti
    Jos kuitenki suddaa pään pas2, hakkaa siihen sitte sopiva torxi tai XZN-kärki(12kanttinen) paikalleen.
    Vasaraksi ei tässäkohtaa käy mikään timpurin vasara, vaan tarvii ihan oikean pajavasaran. Sillä saa lyöntiin voimaaki...
    Toi torxi-ideahan on ihan loistawa - eilen en ehtinyt tappelemaan noiden ruuvien kanssa mut jos vaikka tänään kävis hakemassa Biliksestä kunnon kuusikolosarjan ja kosanin (koska noi pultit on ilmeisesti liimattu kiinni). Kunnon painava moska löytyy kyllä millä naputella....
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  27. #27
    ^
    Njoo.
    Muutaman kerran tapellu asian kans...

    Ota sitä hiomatöhnää kans.
    Sillä saa ihan oikeesti kitkaa lisättyä pultin- ja ruuvinkantoihin.
    Yllättävän huonokantanenki irtoaa vielä, kun on oikeat otteet ja ainekset.

    Ja se tohotin, ota sellanen pistemäisen liekin tekevä, sen saa kohdistettua paremmin.

    Ja jos sielä on liima välissä, pistä sinäki lukitetta sinne. Ei se turhaan sielä ole.
    Tai hommaa Nord-Lock prikkoja, niillä ainaki pysyy...
    Se oli jo rikki...
  28. #28
    Lainaa holviala kirjoitti Katso viesti
    Lopetinkin heti kun näytti siltä ettei lähde irti - naputtelin vasaralla ja laittelin CRC:tä mut kun pultit uppoaa/hapettuu alumiinirunkoon niin hemmetin tiukasti (siis KAIKKI pultit, kaiken irroittaminen vaatii hitosti itkua ja tappelua)...

    Joo, pitää lähteä huomenna hakemaan Biltemasta tollanen paketti - kiitti - iso ja hyvä 1/2" räikkä löytyy kyllä (ja myös piiiitkä vääntövarsi ilman mekanismeja).

    Jos ei toikaan toimi niin pitänee porata ne pultit pois - ovat onneksi aika helpossa paikassa poraamista varten. Biltemasta vaan uudet pultit tilalle jos ei varaosalaatikosta löydy oikean kokoisia (onneksi on metrikustomi niin ei tarvi etsiä tuumapultteja).
    Älä sitten osta A2 ruostumattomia, ne nimittäin ruostuu ja muodostaa alumiini kanssa sähköparin joka syövyttää alumiinia, osta A4 haponkestäviä
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  29. #29
    No niin, Bilteman kaasupolttimen ja paremman kuusikolosatsin kera pultit lähti yllättävän helposti irti ja kannatkin säilyi ehjänä joten vanhat pultit meni takaisin kiinni. Kiitti kaikille. Putkenkin sain jo paikoilleen uusien tiivisteiden kera - äänet on *köh* aika mehevät.



    Oliskin tietysti ollut liian helppoa että kaikki olis menny putkeen... pultit sain tosiaan auki, mut yksi pultti katkesi sisään vanhaa pakoputkea irroittaessa... Onneksi on sellaisessa paikassa (ei sylinterissä) että mitään ei tarvi purkaa jotta sen saa porattua pois. Ajella ei vaan viitsi kun nyt takasylinterin putki vuotaa tuosta kohdasta kun se on vaan yhdellä pultilla kiinni.

    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  30.  
  31. #30
    Miten se pultti on katkennu?

    Saisko siitä päätystä kiinni kunnon pihdeillä?
    (Knipex)

    Jos ei, käytä soppelia hylsyä porausohjurina... Tai jossain nappaa hitsillä mutterin päähän ja kiertää pultin ulos...
    Se oli jo rikki...