Pankaapa linkkejä ja kertomuksia moottoripyörien ennätyskilometrimääristä. Myös listaa kestävinä ja löyhinä pidetyistä malleista.
Suzuki GSX 1250 FA 120000 kilsaa, ketjuja ja jarrupaloja ja perushuollot. Ei remontteja.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Tuollahan JMH jo pisti toiseen topikkiin linkin nykyään varmaan jo 400 000 ajetusta kuussatkusta..
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=IZUTfpw8NUM
Musta hassua kun jotain 70kiloa ajettua pidetään jo ihan finaali vehkeenä...
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
BMW r 1100 gs, 487000 mailia/783800 km.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=889953
Viimeksi muokannut: TiPL; 06.06.2013 klo 09:13.
BMW R850R -02
web: www.oilhead.org
mail: info@oilhead.org
Joskus näin skannatun version lehtijutusta muistaakseni, mutta tässä yhden mopolähetin uraa:
http://www.fireblades.org/forums/gen...age-rider.html
Poimintana:
1990 Honda VFR750 FL - 852,000 - engine replaced at 440,000 after it blew its head gasket
Ja tuossa siis väitetysti maileja, ei kilometrejä.
Omalla VFR:llä ajettu vasta 110 tkm ja jos nyt tulpat vaihtaisi ja venat säätäisi kesällä
edit. Typo
Neljällä renkallaa voi kuljettaa vain kehoa, sielun liikuttamiseen tarvitaan kaksi.
...minulla Hayabusassa oli 121.000 km mittarissa kun eka kertaa kone avattiin: homma ois jatkunu edelleenki, ei mithän sellasta, mikä olisi heti matkan katkaissut. Tuosta klikkaamalla ---> http://www.busanistit.org/foorumi/ik...=ST;f=2;t=4226 tarkempaa tarinaa rojektista.
Tuohon mennessä normihuoltoja kulutusosien osalta. Edes venttiileitä ei ollut säädetty/ei ollut tarvetta säätää.
Nyt ajettu 140tkm, mutta pikkasen on sisuskaluja vaiheltu...
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Nyt 9200km, kone pitäisi ottaa auki tuossa 10 000km ja tutkia. Ei varmaan kaikkea tarvii uusia.![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
vs1400 intikka eikä oo tehty mitään isompia remppoja. Kohta 140 000 km mittarissa.
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Edellinen pyörä oli Yamahan FZ 750.
Ostin käytettynä, niin ei ole tietoo mitä edellinen omistaja tehny.
Kolmekertaa ajoin mittarin ympäri, ku vaan 100 000 km mittari.
Tokan kierroksen jälkeen söi jo aika reippaasti Delvacia, joku 1l/1000 km:iä.
Sekin korjaantu vaihtamalla männän renkaat, sillä loppu öljyn syönti ja "voimasavutus"
Myin pyörän vähän tämän jälkeen, n 50 000 km mittarissa (3 kerta)...
Muuta remppaa koneelle ei tehty, ku kerran vaihdoin venttiili varren tiivisteet ja kahden imu venttiilin säätöpalan joiden venttiilivälys oli alarajassa.
Delvacit ja suodattimen sekä tulpat, vaihdoin suunilleen huoltoohjelman mukaan!
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Yamaha xj 750 secalla pikkusen alle 200 tkm. Savutti
vähän ja öljyä kului mutta toimi ku se junan wc...
75000 ajettu RF900 ja puristuspaineet ainakin 13,5 ja 14 välillä. Servicemanuaalin mukaan 10–15 on raja. Mun silmää ihan hyvä?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)