Olisiko tuosta kaapelin paikalle apua?
http://uppaa.net/ef4fc/kaapelointi.jpg
Jos tuo johto tulee sen mötikän päältä niin mulla ainakin vastaavaa johto menee suoraan plusnapaan.
Viimeksi muokannut: Pelus; 23.05.2013 klo 16:03.
Hömm... Komppaan aiempaa veljeä. En pääse nyt omasta tarkastamaan, mutta eikös se ole akun +napa, johon tulee kaksi kaapelia?
<p>2002-2014</p>
Sitähän tässä on yritetty selittää jo viestistä #2, mutta kun ei mene jakeluun niin ei...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Ja edelleen sitä mieltä, että liian rikas seos ei haise "makealle", kansipahvivammassa palotilaan vuotava pakkasneste kyllä.
Se mysteeripömpeli kaiketi on se pakin "lämpörele", eli tarkoitus on suojata starttia liian suurelta rasitukselta tms. ?
Nimittäin, sen ainakin tiedän kokemuksesta että jos tuo "lämpörele" on mennyt rikki, ei LT enää peruuta kuin n metrin -vajaan pätkäm aina kerrallaan. Se kai tuo o?
Kesälomien jälkeen ehtii tännekin kommentoimaan.
Nykiminen ja suuri polttoaineenkulutus johtui tankin sisällä olevan letkun haurastumisesta. Bensanpaineet olivat erittäin alhaiset kun veti murtumien kautta ilmoja. EMC:llä olivat hiukan ihmeissään ensin kun lambdanarvot olivat ihan päinseiniä yms muuta kummallista. Mutta onneksi vika löytyi ja pystyttiin helposti korjaamaan. Tietääpähän ens kerralla jos samanlaisia oireita tulee, että mistä päin lähtee matoa hakemaan![]()