Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Lainaa Elmeri_66 kirjoitti Katso viesti
    Johto kiinnitetty akun +napaan. Käyntiin ei vaikutusta, käy ehkäpä jopa huonommin. Heti kaasua hitaasti kääntäen alkaa röpöttää ja meinaa sammua. Kaasun resetointi tehty edellä annettujen ohjeiden mukaan. Pakokaasu haiskahtaa makealle, joten seos taitaa olla rikkaalla(?)

    Pakki tosiaan ei toiminut. Nyt en ole kokeillut uudestaan. Jos johto on pakin maadoitus, niin ei kai sitä sitten laiteta akun +napaan???
    Bemareista mitään tiedä (paitsi autoista)
    Jos tuo on alkuperäinen johto, toi punainen silmukan eriste on kyllä +napaan, -napa on musta!

    Makea haju pakokaasuissa? Glykolia, pitääkö nesteet sisällään?
  2. #32
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Bemareista mitään tiedä (paitsi autoista)
    Jos tuo on alkuperäinen johto, toi punainen silmukan eriste on kyllä +napaan, -napa on musta!

    Makea haju pakokaasuissa? Glykolia, pitääkö nesteet sisällään?
    Ei siis glykolin haju vaan semmoinen "makea", rikkaan seoksen, haju
    Johto on alkuperäinen
  3. #33
    Olisiko tuosta kaapelin paikalle apua?
    http://uppaa.net/ef4fc/kaapelointi.jpg
    Jos tuo johto tulee sen mötikän päältä niin mulla ainakin vastaavaa johto menee suoraan plusnapaan.
    Viimeksi muokannut: Pelus; 23.05.2013 klo 16:03.
  4. #34
    Lainaa Pelus kirjoitti Katso viesti
    Olisiko tuosta kaapelin paikalle apua?
    http://uppaa.net/ef4fc/kaapelointi.jpg
    Jos tuo johto tulee sen mötikän päältä niin mulla ainakin vastaavaa johto menee suoraan plusnapaan.
    Kiitos Pelus! Se muuten tulee just noin. Mikähän sen mötikän virka oikein on??
  5. #35
    Hömm... Komppaan aiempaa veljeä. En pääse nyt omasta tarkastamaan, mutta eikös se ole akun +napa, johon tulee kaksi kaapelia?
    <p>2002-2014</p>
  6. #36
    Sitähän tässä on yritetty selittää jo viestistä #2, mutta kun ei mene jakeluun niin ei...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  7. #37
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Sitähän tässä on yritetty selittää jo viestistä #2, mutta kun ei mene jakeluun niin ei...
    Kyllä on mennyt jakeluun ihan hyvin,mutta pömpelin merkitys ei ole selvinnyt, eikä se käynti siitä kaapelin kiinnittämisestä miksikään muuttunut...
  8. #38
    Ja edelleen sitä mieltä, että liian rikas seos ei haise "makealle", kansipahvivammassa palotilaan vuotava pakkasneste kyllä.
  9. #39
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Ja edelleen sitä mieltä, että liian rikas seos ei haise "makealle", kansipahvivammassa palotilaan vuotava pakkasneste kyllä.
    Kyllä pakkasnestettä jos olisi palotilassa, niin pakoputkesta tulisi melko sakeaa savua. Rikas seos haisee melkoisen voimakkaalle ja kirvelee silmiä jopa...
  10. #40
    Lainaa Elmeri_66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä pakkasnestettä jos olisi palotilassa, niin pakoputkesta tulisi melko sakeaa savua. Rikas seos haisee melkoisen voimakkaalle ja kirvelee silmiä jopa...
    Vesivuoto valkoista, liika bensa mustaa. Ja liika bensa ei haise "makealle".
  11. #41
    Se mysteeripömpeli kaiketi on se pakin "lämpörele", eli tarkoitus on suojata starttia liian suurelta rasitukselta tms. ?
    Nimittäin, sen ainakin tiedän kokemuksesta että jos tuo "lämpörele" on mennyt rikki, ei LT enää peruuta kuin n metrin -vajaan pätkäm aina kerrallaan. Se kai tuo o?
  12. #42
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Se mysteeripömpeli kaiketi on se pakin "lämpörele", eli tarkoitus on suojata starttia liian suurelta rasitukselta tms. ?
    Nimittäin, sen ainakin tiedän kokemuksesta että jos tuo "lämpörele" on mennyt rikki, ei LT enää peruuta kuin n metrin -vajaan pätkäm aina kerrallaan. Se kai tuo o?
    Kiitos Huurtamo!! Ilmankos pakki ei toiminutkaan, jospa se nyt sit toimisi, kun on se piuha akun +navassa
  13.  
  14. #43
    Kesälomien jälkeen ehtii tännekin kommentoimaan.

    Nykiminen ja suuri polttoaineenkulutus johtui tankin sisällä olevan letkun haurastumisesta. Bensanpaineet olivat erittäin alhaiset kun veti murtumien kautta ilmoja. EMC:llä olivat hiukan ihmeissään ensin kun lambdanarvot olivat ihan päinseiniä yms muuta kummallista. Mutta onneksi vika löytyi ja pystyttiin helposti korjaamaan. Tietääpähän ens kerralla jos samanlaisia oireita tulee, että mistä päin lähtee matoa hakemaan
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12